Microsoft Dynamic CRM

CRM kompleksinė informacinė sistema, kurios tikslas – kaupti ir analizuoti su klientu susijusius duomenis, planuoti ir kontroliuoti pardavimo veiksmus, standartizuoti aptarnavimo procesą.

Plačiau

Kas tai per sistema?

  • Sudėtinga analizuoti pardavimo procesus, negalite realiu laiku stebėti savo darbuotojų veiklos, užtikrinti darbo efektyvumo?
  • Sunku atpažinti, kurie klientai yra pelningiausi įmonei, negalite prognozuoti, iš kur atsiras kita didelė pardavimo galimybė?
  • Nematote kolegų darbų informacijos ir baiminatės, kad išėjęs darbuotojas su savimi išsineš visą klientų istoriją?
  • Nuolat dvejojate dėl duomenų teisingumo ir saugumo?
  • Sudėtinga kontroliuoti vis didėjantį informacijos apie klientus kiekį, suvaldyti lūkesčius?

„Microsoft Dynamics CRM“ – santykių su klientais valdymo sistema, skirta duomenims apie klientus kaupti, ryšiams sukurti ir vystyti, skirtingiems, su klientais susijusiems procesams integruoti. Tai įrankis, padedantis sujungti ir valdyti ryšius su klientais, tiekėjais, partneriais, kontroliuoti ir efektyviau organizuoti rinkodaros, pardavimo, aptarnavimo procesus.

Kam skirta?

„Microsoft Dynamics CRM“ sprendimas skirtas paslaugų, gamybos ir prekybos įmonėms, norinčioms turėti pelningus santykius su esamais ir potencialiais klientais, siekiančioms užtikrinti geriausią patirtį.

Su „Microsoft Dynamics CRM“ sistema galite:

  • automatizuoti pardavimo, rinkodaros, aptarnavimo procesus;
  • užtikrinti užduočių valdymą ir kontrolę;
  • stebėti skundų ir pasitenkinimo rodiklius;
  • matyti duomenis realiu laiku, matuoti ir analizuoti veiklos efektyvumą;
  • didinti pelningų sandorių skaičių per trumpesnį laiką;
  • teikti individualizuotas paslaugas ir pasiūlymus;
  • tarpusavyje derinti pardavimo, aptarnavimo, rinkodaros ir susijusius procesus;
  • operatyviai reaguoti į klientų pageidavimus ir skundus.