CRM diegimas: pasirinkimas, pasiruošimas, diegimas, naudojimas

2016 04 07
Laikas:2016 05 26 d., 09:00 val.
Vieta:Vilnius
Kaina:175 €
Registracija:Būtina. Vietų skaičius ribotas.

Įmonių ir skyrių vadovus kviečiame į partnerės Neringos Romanovskajos organizuojamą vienos dienos praktinį seminarą apie CRM kaip efektyvių pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemą. Seminaro tikslas – įgalinti dalyvius atpažinti, kokios CRM galimybės įtakoja įmonės apyvartos augimą, suteikti praktinių įžvalgų, kaip pasirinkti tinkamą CRM sistemą, kaip organizuoti „diegimo“ projektą su minimaliomis laiko ir „streso“ sąnaudomis.

Seminaro tikslai

  • Pristatyti CRM logiką, kaip efektyvių pardavimų ir klientų aptarnavimo sistemą, susipažinti su pagrindiniais CRM sistemų pavyzdžiais.
  • Suteikti dalyviams praktinius gebėjimus, kurie leis apsibrėžti, kokios CRM sistemos galimybės yra būtinos jų įmonei ir įtakoja apyvartos augimą.
  • Suteikti praktinių įžvalgų, kaip pasirinkti tinkamą CRM sistemą ir tinkamą diegėją, kaip organizuoti „diegimo“ projektą su minimaliomis laiko bei „streso“ sąnaudomis.

Seminaro rezultatas

Išmoksite tinkamai pasirinkti CRM sistemą, pasiruošti IT sistemos diegimui bei suvaldyti sėkmingą pokyčių projektą

 

CRM sistemos (Įvadas)

• Susipažinsite su CRM verslo procesų algoritmais

• Susipažinsite su CRM tikslais ir sistemos teikiamomis galimybėmis

• Sužinosite kodėl įmonės diegiasi ir naudoja CRM

Įmonės pasiruošimas dirbti su CRM sistema (teorija ir pavyzdžiai)

• Suprasite, kodėl svarbu tarpusavyje suderinti įmonės struktūrą ir pagrindinius verslo procesus bei darbuotojų atsakomybes

• Sužinosite, ką įmonė turi atlikti „diagnostikos“ etape kartu su diegėju

• Išmoksite formuoti reikalavimus IT sistemų diegėjams

Pagrindiniai CRM diegėjo atrankos kriterijai

• Sužinosite, kokie yra pagrindiniai CRM sistemų ir diegėjų atrankos kriterijai pagal jūsų verslo specifiką bei dydį

• Suprasite, kaip su minimaliomis sąnaudomis pasirinkti tinkamą sistemą bei diegėją

Pagrindinis CRM diegimo sėkmės faktorius

• Sužinosite, kaip nustatyti, kokie įmonės veiksmai yra kritiniai diegiant CRM sistemą

• Pasiruošite suvaldyti „darbuotojų neigimo, pasipriešinimo“ etapus „Best practice“ CRM diegimų, kurie užtikrina tvarų įmonės augimą

• Išmoksite valdyti diegimo procesą

• Suprasite, kokie yra reikalingi resursai, darbuotojų žinios bei kompetencija

• Sužinosite, kokios vidinės procedūros garantuoja CRM naudos tvarumą Konkretus „procesų diegimo“ planas: veiklos, resursai, vadovo kompetencijos ir žinios

• Sužinosite, kaip atlikti CRM diegimą įmonėje

• Sužinosite, kaip CRM formuoja bei įtakoja organizacinę kultūrą bei darbuotojų elgesį

• Sužinosite, kaip vykdyti pokyčių priežiūrą įmonėje • Gebėsite motyvuoti darbuotojus, kad pozityviai priimtų pokyčius

SEMINARĄ VEDA

Neringa Romanovksaja || www.neringosseminarai.com || www.linkedin.com/in/neringaromanovskaja

Tarptautinio lygio verslo procesų ekspertė – konsultantė, kuri specializuojasi pardavimo proceso kūrime bei valdyme. Ji yra pripažinta „Solution Selling” ekspertė, sertifikuota pardavimo proceso konsultantė. Neringa yra autorizuota „Sales Performance International” (įmonė 2011 m. patekusi į geriausių konsultacinių įmonių dešimtuką pasaulyje) partnerė, dirbanti su gamybinėmis, prekybos, inžinerinėmis, IT, telekomunikacijų, draudimo, lizingo bei logistikos kompanijomis Europos bei Azijos valstybėse.

Ekspertinės sritys: # pardavimo procesai prekėms ir paslaugoms # eksporto strategija # eksporto kanalo sukūrimas bei valdymas # pardavimo padalinio struktūra # pardavimus skatinanti išorinė komunikacija # CRM diegima