Klientų valdymas NT sistemoje

2017 12 15

Įmonei, kuri valdo nekilnojamąjį turtą svarbios 3 dalys: finansų valdymas, pastatų valdymas ir klientų valdymas. SOFT4RealEstate nekilnojamojo turto sistemą papildėme nauju klientų valdymo funkcionalumu, kurio užduotis – efektyviai planuoti, kontroliuoti ir analizuoti pardavimo veiksmus. NT sektoriaus įmonėms svarbu valdyti ne tik nekilnojamąjį turtą, bet ir pardavimų procesą.

Ar savo nekilnojamojo turto valdymui naudojama sistema tai galite?

  • Matyti galimus klientus laisviems nuomos plotams?
  • Sekti bendravimo istoriją tarp įmonės ir klientų?
  • Stebėti pardavimų komandos darbo krūvį konkrečiu laikotarpiu?

Su SOFT4RealEstate nekilnojamojo turto sistemą Jūs galite:

  • efektyviai stebėti ir valdyti nuomos plotų pardavimo galimybes;
  • valdyti ryšius su esamais ir potencialiais klientais;
  • susieti pardavimo komandos kasdienes užduotis su pagrindiniais veiklos rodikliais;
  • padidinti pajamas ir išlaikyti esamus klientus.

Tinkamo sprendimo pasirinkimas gali atverti duris į lengvesnį nekilnojamojo turto valdymą. Skirkite 5 min ir pamatykite kaip galima suvaldyti pardavimų procesą valdant nekilnojamąjį turtą.

>> Spauskite čia, jei norite gauti detalų sprendimo funkcionalumo aprašymą <<

Abejojate ar tai sprendimas Jūsų verslui?
DISKUTUOKIME: pardavimai@softera.lt arba +370 37 752772