Sandėlio valdymas vaistų didmeninės prekybos įmonėms

  • Negalite įvertinti, kiek skirtingų operacijų buvo atlikta su konkretaus savininko vaistais?
  • Sunku atsekti, kokiose temperatūrose buvo sandėliuojami ir gabenami vaistai?
  • Klaidos pakuojant prekes?
  • Sudėtinga inventorizacija ir prekių likučių informacijos analizė?
  • Neturite patogių įrankių prekių būsenos stebėjimui ir kontrolei?
  • Ilgai užtrunkate atliekant pirkėjų ir tiekėjų prekybos kontrolę pagal licencijų tipus?

Tai tik dalis iššūkių, su kuriais susiduria vaistų didmeninės prekybos įmonės savo veikloje. Suprantame Jūsų verslo iššūkius ir galime padėti juos spręsti.


Sandėlio valdymas vaistų didmenininkamstai praktine patirtimi paremtas sprendimas, realizuotas pažangioje Microsoft Dynamics NAV sistemojekuris padeda vaistų didmeninės prekybos įmonėms efektyviai valdyti sandėlio operacijas realiu laiku ir užtikrinti specifinius reikalavimus atitinkantį vaistų sandėliavimą.


Sprendimo privalumai:

  • Optimizuotas medikamentų sandėliavimas, atsižvelgiant į prekių apyvartumus, tūrį, svorį, prekių būsenas, savininkus.
  • Vaistų žiniaraščio registrų automatinis pildymas keičiantis prekių būsenoms, arba prekėms keičiant sandėliavimo vietą.
  • Pilnas prekių atsekamumas dėžutės lygyje pagal prekių serijos numerius.
  • Sandėliuojamų vaistų atsekamumas pagal sandėliavimo ir pervežimo temperatūras.
  • Prekių srautų 3PL ataskaitos.
  • Pirkėjų, tiekėjų licencijų kartotekos valdymas, prekybos kontrolė pagal licencijų tipus.
  • Lietuvoje parduotų vaistų pakuočių kiekio ir turimų neparduotų vaistų pakuočių likučio ataskaitos skirtos teikti VVKT.
  • Šiltų, šaltų, muitinės, psichotropinių, radioaktyvių, pakavimo medžiagų sandėlių palaikymas ir sandėliavimo apskaita.
  • Vartotojų teisių modifikacijos tiksliai apibrėžiančios, kokiems vartotojams leidžiama dirbti su kurios būsenos prekėmis ir kokius veiksmus atlikti sistemoje.
  • Visa sandėlio darbo logika pilnai valdoma nustatymų pagalba, kuriuos keisti teisę turi vartotojai su spec. teisėmis.
  • Galimybės, šalia prekių būsenų pasirinkti neatitikimų priežastis ir atlikti analizę pagal šias neat. priežastis.
  • Krovinių atitikimų reikalavimams fiksavimas ir analizė.

Integracijų galimybės:

  • El. krovinio važtaraščių generavimas teikimui į VMI sistemą i.VAZ.
  • Integracijos su e-sąskaitų operatoriais.

» Numatoma galimybė suderinti sistemą prisijungimui prie Nacionalinės vaistų verifikacijos sistemos, įgyvendinant Falsifikuotų vaistų direktyvos reikalavimus.


Norite pasitarti ar šis sprendimas tiktų jūsų įmonei? Susisiekite, pasikalbėsime pardavimai@softera.lt