Klientų aptarnavimo valdymo sistema

Užtikrina operatyvų probleminių situacijų sprendimą, kokybišką paslaugų teikimą.

Plačiau

Klientų aptarnavimo valdymo funkcionalumas

KLIENTŲ APTARNAVIMO GRAFIKAS

Teikiamų aptarnavimo veiklų kalendoriaus valdymas (ištekliai, vietos, teikiamos paslaugos, užimtumas). Aptarnavimo grafikas suteikia galimybę derinti susitikimus, užtikrina bendrą aptarnavimo kokybę, neleidžia įvykti dvigubam laiko rezervavimui ar laiko viršijimui, padeda paskirstyti darbus darbuotojams įvertinant apkrovimą.

Derinant aptarnavimo darbus su klientu ir kuriant naują aptarnavimo veiklą, sistema įvertins reikalingų išteklių bei žmonių apkrovimą norimu laiku ir atitinkamai apie tai praneš. Kalendorius padeda sekti ir valdyti išteklių užimtumą, bei užtikrinti efektyvų naudojimą.

Jei aptarnavimo veiklai reikalingų išteklių, paslaugų ar darbuotojų darbo laikas / užimtumas nedera su numatytąja veikla, gali būti naudojama aptarnavimo veiklų planavimo funkcija.

ATVEJAI (Cases).

Atvejis CRM sistemoje yra pagrindinė aptarnavimo veikla, traktuojamas kaip įvykis ar incidentas. Atvejai turi temas, žinių bazės straipsnius, produktus ir / arba  tam tikras teises į reakcijos ir sprendimo laiką, priklausomai nuo kliento turimų sutarčių. Į atvejus gali būti konvertuojamos įvairios veiklos – laiškai, el. laiškai, susitikimai, skambučiai ir kt.

EILĖS (Queues).

Eilės CRM sistemoje skirtos valdyti atvirų aptarnavimo atvejų ar bet kurių kitų CRM įrašų sąrašus. Naujai kuriami atvejai gali būti automatiškai priskiriami atitinkamoms eilėms, priklausomai nuo atvejo sudėtingumo ar kito identifikatoriaus.

Asmeninės eilės gali būti konfigūruojamos individualiai vartotojui, kad jis sekti savo einamojo darbo eigą, valdyti atskirus CRM įrašus pagal savo atsakomybes. Prie sisteminių eilių gali dirbti vartotojų grupės, komandos. Eilės, pagal nutylėjimą sukonfigūruotos veikti su atvejais ir veiklomis, tačiau gali būti naudojamos ir su kitais sistemos įrašais.

ŽINIŲ BAZĖ (Knowledge base).

Straipsnių rinkinys su paieškos funkcija, skirtas sistemos vartotojams padėti spręsti atvejus. Straipsniai gali būti asocijuojami su atvejais ir siunčiami klientams, kaip atsakymai į iškilusius klausimus ar gidai, padedantys spręsti iškilusias problemas.

TEISIŲ SUTEIKIMAS (Entitlements).

Teisių suteikimai skirti įmonėms valdyti aptarnavimo darbų kiekius. Šie kiekiai gali būti traktuojami kaip pagalbai skirtos valandos ar atskiri išspręsti atvejai. Teisės taipogi gali riboti kelius, kuriais klientai susisiekia dėl pagalbos – el. laiškais, skambučiais, soc. tinklais ar pan. Klientams gali būti išskirtas atitinkamas kiekis valandų ar išspręstų bylų, o šis kiekis ribojamas priklausomai nuo susisiekimo būdo.

APTARNAVIMO LYGIO SUTARTYS (SLA).

Funkcionalumas, skirtas sekti, kas turėtų vykti kai atvejis yra sukuriamas arba atnaujinamas. SLA, remdamasis nurodytais sutarties duomenimis, valdo laikus, per kuriuos turėtų įvykti pirmoji reakcija ar būti pilnai išspręstas atvejis. SLA taipogi gali imtis atitinkamų veiksmų, jei leistinas reakcijos ar sprendimo laikas artėja prie pabaigos – gali būti siunčiami laiškai ar priminimai atsakingiems asmenims. SLA gali remtis kliento tipu, atvejo svarbumu ar kitais aspektais ir taip valdyti reakcijos bei sprendimo laikus.

Kaip įsigyti?

 

NAUDOTIS NUOMOS PASLAUGA

 

Už fiksuota mėnesinį mokestį gaunate galimybę naudotis Dynamics CRM sistema, kuri yra talpinama debesyje ir pasiekiame internetu. Sistema paruošiama naudojimui per keletą dienų, todėl nešvaistote laiko diegimui ir nepatiriate diegimo išlaidų. Nemokate už serverio priežiūra ir elektros sąnaudas.

SUŽINOTI DAUGIAU

 

ĮSIDIEGTI SAVO SERVERIUOSE

 

Pasirinkę šį variantą galėsite adaptuoti Dynamics CRM pagal jūsų įmonės poreikius bei mėgautis neribotomis galimybėmis. Galėsite panaudoti savo turimą IT infrastruktūrą ir nustatyti savo saugumo reikalavimus.

SUŽINOTI DAUGIAU