Elektoniniai duomenų mainai | Privalumai ir galimybės

Elektoniniai duomenų mainai | Privalumai ir galimybės

Šiuolaikiniam verslui ypatingai svarbus greitis ir tikslumas. O žmogiški resursai turėtų būti naudojami tose srityse, kur reikia žmogiškų įžvalgų. Automatizuotas sąskaitų valdymas ir elektroninių duomenų bei dokumentų apsikeitimas turėtų tapti kasdienės veiklos procesu, tai reiškia, kad darbuotojams nebereikėtų ranka suvedinėti ir dubliuoti įvairios informacijos. Atsižvelgiant į rinkos poreikius, „Softera“ paruošė integraciją su didžiausiais EDI (elektroninių duomenų mainų) sistemos operatoriais „Edisoft“, „Fitek“ ir „Telema“.
Vasario 11d. kviečiame dalyvauti internetiniame seminare, kurio metu konsultantas Rimantas Kažemėkaitis plačiau papasakos apie EDI (elektroninių duomenų mainų) sprendimą ir integracijos su Microsoft Dynamics Business Central (NAV) sistema naudą.

Webinaro metu pristatysime:

  • EDI sprendimą;
  • EDI sprendimo tiekėjus;
  • Softera.EDI integraciją;
  • Softera.EDI sprendimo pardavimų dokumentų valdymą;
  • Softera.EDI sprendimo pirkimo dokumentų valdymą;
  • Softera.EDI sprendimo sudėtingesnius scenarijus.

Sprendimas yra skirtas įmonėms, kurių dokumentų apyvarta viršija 50 dokumentų per mėnesį arba naudojami dokumentai yra didelės apimties.

EDI integracija su Microsoft Dynamics Business Central leidžia siųsti ir gauti elektroninius duomenis tiesiai iš apskaitos ar sandėlio sistemos. Sprendimas užtikrina greitą ir sklandų duomenų apsikeitimą, minimizuotą klaidų skaičių, tikslumą ir sutaupytą darbuotojų laiką.