Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud

Sujunkite darbuotojus ir procesus. Sklandžiau nei bet kada anksčiau.

Skaityti daugiau

Prisitaikykite greičiau, dirbkite išmaniau, pasiekite geresnių rezultatų!

Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud – verslo valdymo sprendimas augančiam smulkiam ir vidutiniam verslui. Tai reiškia galimybę apjungti savo finansų, pardavimų, paslaugų ir operacijų komandas į vieną programą, kad gautumėte reikalingų įžvalgų, padėsiančių plėstis jūsų verslui ir būti pasiruošus ateičiai.
PRISITAIKYKITE GREIČIAU

Sujunkite žmones, procesus ir duomenis sklandžiam verslo valdymui.

DIRBKITE IŠMANIAU

Dėl paprastų ir aiškių ataskaitų bei integruotos analitikos įrankių, drauge su savo komanda matykite bendrą verslo vaizdą ir kartu kryptingai siekite tikslų.

PASIEKITE GERESNIŲ REZULTATŲ

Sistema jau paruošta naudojimui ir atitinka pagrindinius verslų poreikius. Suteikite darbuotojams galimybę drąsiai imtis veiksmų, atlikti daugiau su automatizuotais procesais ir integracija su „Microsoft Office 365“ bei „Teams“.

O plečiantis verslui ar keičiantis poreikiams, sistema lengvai pritaikoma integruojant reikiamą funkcionalumą.

Turite klausimų? Norite pamatyti sistemą? Susisiekite!

Kainos ir planai

D365 Business Central planai

Kaina vartotojui per mėnesį

1 sistemos vartotojas

1 papildomas komandos narys

Aktyvavimo mokestis

Vienkartinis

Paleidimo mokestis ?
Dedikuota paleidimo komanda
Standartizuotas paleidimo planas
Pradiniai nustatymai
Video ir pdf instrukcijos
Pradinių likučių importas
Mokymų apimtis priklauso nuo pasirinkto plano

Vienkartinis

Darbo užmokesčio sprendimas

Darbo užmokesčio paleidimas
Vienkartinis

LITE

95 € / mėn.

29 € / mėn.

280 €

20 val.

50 € / mėn.

20 val.

BUSINESS

115 € / mėn.

29 € / mėn. 

560 €

40 val.

100 € / mėn.

40 val.

PREMIUM

135 € / mėn.

29 € / mėn.

700 €

Nuo 100 val.

150 € / mėn. 

60 val.

+ SISTEMOS VERTĖ
+ SISTEMOS VERTĖ

Prisijungimas su Office 365

Veikia Microsoft debesyje (SAAS)

Pasiekiama per interneto naršyklę

Integracijos su Microsoft produktais

Power BI analitika

Neribotas įmonių skaičius

Informacijos eksportavimas į Excel

Dokumentų siuntimas el.paštu

Neribotas kaštų centrų skaičius

3 nemokami prisijungimai išoriniams buhalteriams

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+ FINANSAI IR APSKAITA
+ FINANSAI IR APSKAITA

Finansinių ataskaitų kūrimo įrankis

Bankas ir kasa

Ilgalaikio turto apskaita

Skolų suderinimo aktų siuntimas elektroniniu paštu

Valiutų kursų importas, koregavimas

iSAF, PVM ir VIES deklaracijos

Intrastat

Skolų užskaitos

Praplėsta inventorizacija

Power BI analitikos ataskaitos

SAF-T

iVAZ

E-sąskaita

GPAIS

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

50 €

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

100 €

+ PREKYBA
+ PREKYBA

Pirkėjų kartoteka

Pardavimo užsakymų vykdymas ir kontrolė

Pardavimo užsakymų tvirtinimas

Prekių komplektavimas

Automatinis pardavimo kainų ir nuolaidų skaičiavimas

Papildomų išlaidų priskyrimas prekėms (savikainai)

Sąskaitų siuntimas el. paštu

Peppol sąskaitų siuntimas

Pirkėjo skolų valdymas

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+ ATSARGOS
+ ATSARGOS

Prekių kategorijos ir atributai

Pirkimo ir pardavimo užsakymai

Galimybė turėti skirtingus sandėlius

Automatizuotas pirkimų poreikio planavimas

Partijų/ serijinių numerių ir galiojimo matymas, kontrolė

Konkreti saugojimo vieta sandėlyje

Padėjimas, paėmimas, perkėlimas sandėlyje

Perdavimai tarp skirtingų sandėlių

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+ CRM
+ CRM

Pardavimų proceso valdymas

Kontaktų valdymas

Pasiūlymų kūrimas ir pardavimų potencialo analizė

Marketingo kontaktų sąrašai

Klientų segmentavimas

Užduočių planavimas

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+ GAMYBA
+ GAMYBA

Technologinė kortelė

Darbų/įrenginių centrai

Gamybos užsakymų būsenos

Gamybos planavimas per visus gamybos lygius

Žaliavų pirkimo planavimas

Automatinis žaliavų nurašymas

Žaliavų perdavimo į gamybą planavimas

Operacijų atlikimo trukmės registravimas

Savikainos skaičiavimas

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+ PASLAUGŲ VALDYMAS
+ PASLAUGŲ VALDYMAS

Paslaugų sutartys

Garantijų sekimas pagal serijinius numerius

Skambučių valdymas

Užduočių paskirstymas darbuotojams

Sunaudotų prekių nurašymas

Aptarnavimo istorija

+

+

+

+

+

+

+ KLIENTŲ APTARNAVIMO SĄLYGOS

Reakcijos laikas

Dedikuotas konsultantas paleidimui

Modifikacijos

Galimybė turėti fiksuotą mėn. mokestį

Valandinis aptarnavimo mokestis

16 val.

70 €

70 € / val.

8 val.

+

Papildomas mokestis

70 € / val.

4 val.

+

Papildomas mokestis

80 € / val.

Sistemos funkcionalumas

Finansų valdymas

Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud (anksčiau vadinta NAV, Navision) supaprastina gautinų ir mokėtinų sumų apskaitą bei automatiškai suderina sąskaitas, kad būtų galima uždaryti ir greitai bei tiksliai pateikti finansines ataskaitas, išlaikant atitiktį. Galite patobulinti finansines prognozes, įvairiais aspektais modeliuodami ir analizuodami duomenis. Pasinaudodami sklandžia „Microsoft Excel“ integracija, ataskaitas galite lengvai pritaikyti savo poreikiams.

Prekybos valdymas

Sistema leidžia paprastai ir greitai matyti visus pirkėjų duomenis, komplektuoti jų užsakytas prekes ir atlikti visus kitus pagrindinius užsakymų valdymo ir kontrolės procesus. Automatinis pardavimo kainų ir nuolaidų skaičiavimas bei papildomų išlaidų priskyrimas prekėms (savikainai) leidžia efektyviai matyti pinigų srautus ir užtikrina apskaitos duomenų vientisumą.

Atsargų valdymas

Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud sistemoje atsargas galima valdyti skirtingais sudėtingumo lygiais, priklausomai nuo įmonės procesų ir užsakymų kiekio. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad pagrindiniame sandėliavime veikla vykdoma pagal atskirus užsakymus, o išplėstiniame sandėliavime veikla konsoliduojama keliems užsakymams.

Tiekimo grandinės valdymas

Pasitelkdami Business Central įdiegtas intelektines funkcijas, numatykite, kada ir kokias atsargas papildyti. Dinamiškai atnaujindami atsargų lygius įsigykite tik tai, ko jums reikia. Šitaip sumažės trūkumas ir galėsite neprarasti pardavimų. Automatiškai apskaičiuokite atsargų lygius, pristatymo laiką ir užsakymų pateikimo taškus. Kai prekės nėra sandėlyje, pasiūlykite pakaitalą. Maksimaliai padidinsite pelningumą gaudami rekomendacijas, kada mokėti pardavėjams, naudoti pardavėjų nuolaidas, arba kaip išvengti delspinigių.

Ryšių su klientais valdymas

Remdamiesi pajamų potencialu, galite nustatyti galimų pardavimų prioritetus. Sekite sąveiką su klientais ir gaukite patarimų, kaip pasiekti papildomų ir kryžminių pardavimų, bei atnaujinti pardavimus visame jūsų pardavimo cikle. CRM serija pagreitina procesą nuo kainos pateikimo iki atsiskaitymo. Greitai reaguokite į užklausas, susijusias su pardavimu, tvarkykite paslaugų užklausas ir tvarkykite mokėjimus – visa tai iš „Outlook“ programos!

Paslaugų valdymas

Lengvai atlikite visas operacijas, susijusias su jūsų teikiamų paslaugų sutartimis, sekite garantijas pagal serijinius numerius bei atlikite sunaudotų prekių nurašymus. Valdykite skambučius ir paprastai priskirkite reikiamas užduotis atitinkamiems darbuotojams. Matykite visą klientų aptarnavimo istoriją ir pagal tai priimkite reikiamus sprendimus dėl sutarčių.

Dažniausiai užduodami klausimai

  • Duomenys saugomi debesyje, kurio maksimalų saugumą užtikrina Microsoft
  • Draugiška aplinka – vartotojo sąsaja gerai pažįstama Office 365 įrankių vartotojams
  • Labai platus skaičiavimų pasirinkimas ir duomenų analitika
  • Sistema pastoviai naujinama, kad atitiktų naujausius teisės aktų pakeitimus ir būtų vis patogesnė vartotojams

Kaina – nuo 95 eur. vienam vartotojui per mėnesį. Kadangi sistema talpinama debesije, mokėti už sistemos licenciją jums nereikės.

Viena įmonė gali turėti neribotą skaičių sistemos vartotojų. Jūs mokate mėnesinį mokestį tik už darbo vietą ir kiekvienas vartotojas turi savo individualų prisijungimą prie sistemos.

Sistema veikia per interneto naršyklę, darbo vietoje nieko papildomai instaliuoti nereikia. Sutartu metu vartotojai gauna prisijungimus prie sistemos. Sistema paleidžiama su standartiniais nustatymais ir klasifikatoriais, todėl ja galima naudotis nedelsiant.

Nuo sutarties pasirašymo momento sistema bus visiškai paruošta darbui per 1 darbo dieną.

Žinoma. Jums tereikia užsisakyti demonstracinę sistemos versiją (DEMO) ir 30 dienų galėsite naudotis sistemą nemokamai. Susisiekite su mumis, norėdami išbandyti sistemą nemokamai.

Nuomojamoje sistemoje programinių keitimų daryti negalima.

Taip, programa pastoviai atnaujinama, kad atitiktų naujausius teisės aktų pakeitimus ir vartotojams būtų vis maloniau dirbti.

Taip, sprendimas paruoštas vadovaujantis Lietuvos įstatymais ir norminiais aktais, reglamentuojančiais buhalterinės bei finansinės apskaitos sudarymą, jame yra įgyvendinti i.MAS reikalavimus atitinkantys funkcionalumai (i.SAF, i.VAZ, SAF-T). Funkcionalumas papildytas gerosiomis verslo procesų optimizavimo praktikomis.

Turite klausimų? Norite pamatyti sistemą? Susisiekite!

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.