Elektroniniai duomenų mainai: privalumai ir galimybės

Šiuolaikiniam verslui ypatingai svarbus greitis ir tikslumas. O žmogiški resursai turėtų būti naudojami tose srityse, kur reikia žmogiškų įžvalgų. Automatizuotas sąskaitų valdymas ir elektroninių duomenų bei dokumentų apsikeitimas turėtų tapti kasdienės veiklos procesu, tai reiškia, kad darbuotojams nebereikėtų ranka suvedinėti ir dubliuoti įvairios informacijos.

Atsižvelgiant į rinkos poreikius, „Softera“ paruošė integraciją su didžiausiais EDI (elektroninių duomenų mainų) sistemos operatoriais „Edisoft“, „Fitek“ ir „Telema“.
Kviečiame peržiūrėti internetinį seminarą, kurio metu konsultantas Rimantas Kažemėkaitis plačiau pasakoja apie EDI (elektroninių duomenų mainų) sprendimą ir integracijos su Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) sistema naudą.

Internetinio seminaro metu sužinosite apie:
– EDI sprendimą bei jo tiekėjus;
– Softera.EDI integraciją;
– Softera.EDI sprendimo pardavimų, pirkimų dokumentų valdymą;
– Softera.EDI sprendimo sudėtingesnius scenarijus.

Sprendimas yra skirtas įmonėms, kurių dokumentų apyvarta viršija 50 dokumentų per mėnesį arba naudojami dokumentai yra didelės apimties.

EDI integracija su Microsoft Dynamics 365 Business Central leidžia siųsti ir gauti elektroninius duomenis tiesiai iš apskaitos ar sandėlio sistemos. Sprendimas užtikrina greitą ir sklandų duomenų apsikeitimą, minimizuotą klaidų skaičių, tikslumą ir sutaupytą darbuotojų laiką.


>>Reikalinga EDI integracija?<<

Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei paruošime Jūsų įmonės poreikius atitinkantį pasiūlymą.

klausk@softera.lt | +370 620 93555