Pirkimo sąskaitų automatizavimas

Pirkimo sąskaitų apdorojimo procesas – vienas iš labiausiai jautrių procesų dėl iš įmonės išeinančių pinigų, dėl to procesas apsuptas sunkiais kontrolės bei kaštų skaidymo mechanizmais. Šiame procese dalyvauja nemaža dalis įmonės darbuotojų – finansų skyrius, pirkimus iniciuojantys asmenys, vidurinės ir aukščiausios grandies vadovai, dėl ko procesas tampa pakankamai brangus įmonei ir jį pakeisti nėra lengva.

Rankinis pirkimo sąskaitų duomenų suvedimas ir skaidymas po kaštų centrus, vizavimas „ant sąskaitos“, popierinis archyvas, pasimetusios sąskaitos – visi šie tradiciniai procesai nebėra šiandienos norma.

Kviečiame dalyvauti internetiniame seminare, kurio metu:

  • pristatysime būdus, kaip pirkimo sąskaitų procesą padaryti efektyvesnį bei lengvesnį;
  • atsakysime, kiek įmanoma sutaupyti kaštų visame procese ir kokios yra papildomos naudos;
  • trumpai aptarsime rinkos situaciją bei E-sąskaitų tendencijas;
  • pristatysime Softera E.sąskaita funkcionalumą, praktinį naudojimą;
  • aptarsime Softera E.sąskaita sprendimo bei diegimo kainodarą, diegimo trukmę, sėkmės atvejus, galimas rizikas bei klaidas.

„Softera Baltic“ konsultantė Agnė Guliavičienė ir „Fitek LT“ produktų vadovas Žilvinas Kaziukonis atsakys į klausimus KAS, KAM, KAIP, KODĖL ir UŽ KIEK, susijusius su E-sąskaita sprendimu, skirtu automatizuoti pirkimo ir pardavimo sąskaitų gavimo, siuntimo, tvirtinimo ir archyvavimo procesus.