Webinaras. Pirkimo sąskaitų proceso automatizavimas

2019 05 08
Laikas:2019 05 21 d., 11:00 val.
Vieta:Internetinis seminaras
Kaina:Nemokamas
Registracija:Registracija būtina

Pirkimo sąskaitos – tai išeinantys pinigai. Daugeliui įmonių pirkimo SF apdorojimas yra kasdienis, tačiau sudėtingais kontrolės bei kaštų skaidymo mechanizmais apipintas procesas, kuriame dalyvauja daug įmonės darbuotojų (finansų skyrius, pirkimus inicijuojantys asmenys, vidurinės ir aukščiausios grandies vadovai). Dėl šių priežasčių pirkimo sąskaitų apdorojimas tampa pakankamai brangus ir sudėtingas, o jį pakeisti nėra lengva.

Jei rankinis pirkimo sąskaitų duomenų suvedimas ir skaidymas po kaštų centrus, vizavimas „ant sąskaitos“, popierinis archyvas, pasimetusios sąskaitos, jau tapo Jūsų kasdienybe, apsunkinančia kasdienį darbą, prisijunkite prie internetinio seminaro, kurio metu:

  • pristatysime būdus, kaip pirkimo sąskaitų procesą padaryti efektyvesnį bei lengvesnį;
  • atsakysime kiek įmanoma sutaupyti kaštų visame procese ir kokios yra papildomos naudos;
  • trumpai aptarsime rinkos situaciją bei ateinančias tendencijas su E-sąskaita sprendimu;
  • papasakosime sprendimo diegimo praktiką, sėkmės atvejus, galimas rizikas ir klaidas.

„Softera Baltic“ produktų funkcinis vadovas Rimantas Kažemėkaitis ir „Fitek“ pirkimo sąskaitų proceso automatizavimo projektų vadovas Žilvinas Kaziukonis atsakys į klausimus KAS, KAM, KAIP, KODĖL ir UŽ KIEK, susijusius su E-sąskaita sprendimu, skirtu automatizuoti pirkimo ir pardavimo sąskaitų gavimo, siuntimo, tvirtinimo ir archyvavimo procesus.

Norėdami dalyvauti, užpildykite žemiau esančią registracijos formą.

Negalėsite dalyvauti? Registruokitės ir po internetinio seminaro atsiųsime video įrašą.

marketingas@softera.lt | +370 620 93555

Registruokis į renginį

Laukai pažymėti * yra privalomi
Pažymėkite, kad esate ne robotas
Užklausa sėkmingai išsiųsta
Registruotis