CRM sistema
Dynamics 365 Sales

Microsoft sprendimas efektyviam pardavimų proceso valdymui, skirtas kaupti ir analizuoti su klientais susijusius duomenis bei planuoti ir kontroliuoti pardavimo veiksmus.

Pamatyti kainasIšbandyti nemokamai

Daugiau laimėjimų

Pagerinkite konversijų ir laimėjimo procentus naudodami potencialių klientų ir galimybių balus, remiantis pažangiausiais vertinimo modeliais, kad nustatytumėte klientus, kurie greičiausiai konvertuos.

Individualus dėmesys

Pritaikykite bendravimą, remiantis kontekstinėmis įžvalgomis, kurios rekomenduoja asmeninius pokalbio taškus ir geriausius būsimus veiksmus.

Microsoft ekosistema

Patobulinkite darbo eigą naudodamiesi šiuolaikinėmis mobiliosiomis programomis ir pažįstamais Office 365 įrankiais, tokiais kaip „Outlook“, „Excel“ ir „SharePoint“, kurie sklandžiai integruojasi su „Dynamics 365 Sales“.

Peržiūrėti funkcionalumusSusisiekti

Pasirinkite Jūsų poreikius atitinkantį kainodaros variantą

1 vartotojas

Sistemos aktyvavimo mokestis *

Klientų ir kontaktų
valdymas

Mobili aplikacija

Analitika ir ataskaitos

Modifikavimo galimybė

Microsoft 365 integracija (Outlook, Exchange, Sharepoint, Teams ir kt.)

Pardavimų valdymas (Opportunities)

Pardavimų valdymas (Leads)

Kainoraščiai, užsakymai ir sąskaitos

AI funkcijos (ChatGPT, Conversation Intelligence, Sales Accelerator, Sequences it t.t.)

* duomenų bazės sukūrimas, vartotojų prijungimas, pradiniai nustatymai.
Kiti darbai už papildomą mokestį

Sales Start
10 € / mėn

300 € 

+

+

+

+

+

Sales Basic
20 € / mėn

300 € 

+

+

+

+

+

+

Sales Professional
61 € / mėn

600 € 

+

+

+

Dalinai

+

+

+

+

Sales Enterprise
89 € / mėn

900 € 

+

+

+

+

+

+

+

+

+

Išbandykite Microsoft Dynamics 365 Sales NEMOKAMAI

✔️ 1 mėn. nemokamos licencijos; ✔️ Dynamics 365 Sales sistemos aktyvavimas; ✔️ Pirminiai nustatymai, vartotojų teisės;
✔️ Outlook, Sharepoint prijungimas; ✔️ Pradiniai apmokymai

Funkcionalumas

CRM sistemoje pardavimas – tai procesas, kurio eigoje nuo šalto kontakto einama link laimėto pardavimo, o eigoje fiksuojami atlikti veiksmai, sukuriami dokumentai, vykdomi automatizuoti procesai bei fiksuojamos pardavimo etapų būsenos.

Šaltas kontaktas CRM sistemoje yra saugomas kaip Galimas klientas (Lead). Galimo kliento (Lead) kortelėje kaupiama pirminė informacija apie potencialų klientą ir jo poreikius. Vadybininkas dirba pagal apibrėžtą proceso algoritmą, apibrėžti žingsniai leidžia žinoti, kuriame etape esama ir kiek liko iki kvalifikavimo toliau į Pardavimo galimybę.

Pasiūlymo formavimas yra automatizuotas, CRM sukuria pasiūlymo (Quote) kortelę, kurioje atvaizduoja visus klientui siūlomus produktus (paslaugas) su kainomis ir bendra pasiūlymo suma. Informaciją galima koreguoti, taikyti nuolaidas, versijuoti. Klientui patvirtinus, kad pasiūlymas tinka, CRM sistemoje sukuriamas užsakymas ir perduodamas vykdymui.

Naudojimui paruoštos standartinės sistemos ataskaitos, taip pat galimybė formuoti individualias, naudojant vidinius analizės įrankius ar duomenis atiduodant į Microsoft PowerBI. Galimybė stebėti svarbiausius KPI, analizuoti, kur darbuotojai investuoja daugiausiai laiko, kokie pardavimai yra „apleisti“ ar kurie produktai/paslaugos parduodamos sėkmingiausiai.

Skirtinguose kainoraščiuose tiems patiems produktams / paslaugoms gali būti nurodytos skirtingos kainos. Pasirinkus konkretų kainoraštį, klientų valdymo sistema automatiškai apskaičiuoja viso pasiūlymo kainą. Galimybė automatizuoti nuolaidų taikymą (procentinė nuolaida nuo bazinės kainos arba absoliuti piniginė nuolaida).

Galimybės (Opportunity) kortelėje fiksuojami pagrindiniai pardavimo veiksmai, kaupiama visa su pardavimu susijusi informacija (apimtis, sandorio užbaigimo laikas, konkurentai, atlikti ir planuojami pardavimo veiksmai), formuojamas pasiūlymas (galimas versijavimas). Galima standartizuoti pardavimo procesą, apsirašyti rodiklius stebėjimui (KPI).

Galimybė kurti ryšius su kitais produktais (paslaugomis), kad formuojant pardavimo pasiūlymą būtų galima pasiūlyti ir susijusius produktus ar paslaugas, t. y. vykdyti kryžminius (Cross sell) ir susijusius (Upsell) pardavimus.

Sales Copilot ir ChatGPT padeda taupyti laiką automatizuojant užduotis, naudojant dirbtinio intelekto sugeneruotus el. laiškus, susitikimų santraukas, duomenų rinkimą ir įvedimą. Remiantis visais Dynamics Sales bei Microsoft 365 duomenimis, dirbtinis intelektas sugeneruoja įžvalgas ir analitines ataskaitas, padedančias parduoti daugiau.

Rinkitės sprendimus Jūsų verslo sričiai

Globalizacija ir pasikeitusios konkurencinės sąlygos skatina įmones optimizuoti procesus, valdyti informaciją ir ekonomiškai panaudoti turimus išteklius. Šiandien, labiau nei kada nors anksčiau, įmonėms būtini rezultatyvumą ir konkurencinį pranašumą užtikrinantys verslo valdymo sprendimai.

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.