10 PRIEŽASČIŲ, kodėl verta keisti seną buhalterinę programą

2018 11 06

Įmonei augant kažkada puikiai tarnavę įrankiai gali tapti verslo progreso barjerais. Ateina laikas, kai tenka priimti svarbų sprendimą: pakeisti buhalterinę programą ar toliau keliauti senu keliu, kurio gale laukia nepatenkinti klientai, prarasti pardavimai ir pavojus atsilikti nuo konkurentų. Jeigu šie pavojaus ženklai skamba pažįstamai, galbūt laikas pokyčiams? Pasufleruosime 10 priežasčių, kodėl verta atsisakyti savo pasenusios buhalterinės programos:

1. Pavargote duomenis suvedinėti į kelias skirtingas programas. Informacija vedama keliose skirtingose vietose sąlygoja žmogiškąsias klaidas, prarastus ir dubliuotus duomenis bei taip gaištamas laikas. Be centralizuoto, vieningo duomenų vaizdo sistemoje, verslo augimas bus labai sudėtingas, o išmintingai priimti svarbius sprendimus –  ne tik rizikinga, bet ir praktiškai neįmanoma.

2. Pardavimai atitenka konkurentams. Vis dažniau klausiate savęs, kodėl pardavimai atitenka konkurentams? Visai nesvarbu, kad siūlote geresnius produktus/paslaugas, jeigu negalite pasiūlyti klientams realiu laiku matyti jų turimas prekių atsargas, mokėjimų informaciją arba savitarnos galimybes, tuomet klientų aptarnavimo kokybė ir pardavimai kris.

3. Jūs „tikrai prisimenate“, kad tas produktas turi būti „kažkur“ sandėlyje. Esate ne vieni, jeigu Jūsų programa nerodo turimų atsargų, užsakytų prekių ir kas jau paruošta pristatymui klientams. Keista, tačiau daug žinomų įmonių dirba be aiškaus savo atsargų valdymo, o viso to pasekmė būna prasti rezultatai. Jeigu Jūsų programinė įranga nesuteikia tokios informacijos, laikas atsinaujinti.

4. Pavydite matydami, kaip kiti tvarko verslo reikalus išmaniuoju telefonu. Kai esate už biuro ribų, kad atsakytumėte į kliento klausimą, pirmiau reikia sugrįžti į biurą arba kam nors paskambinti ir paprašyti pagalbos? Tai tikrai neprideda patikimumo taškų. Jums reikia mobilumo, kad galėtumėte greitai ir tinkamai reaguoti į naujas pardavimo galimybes ir klientų poreikius. Tokie modernūs sprendimai kaip NAV nuoma užtikrina galimybę jungtis prie sistemos per naršyklę ir mobiliuosius įrenginius.

5. Jau mieliau gulėtumėte paplūdimyje, nei ruoštumėte ataskaitas įmonės auditui. Jeigu nepasirūpinote audito seka ir procedūromis, saugančiomis aktyvus ir užtikrinančiomis atitikimą keliamiems reikalavimams, Jūsų įmonė smarkiai rizikuoja. Verslo aplinka nuolat keičiasi ir įstatymai įpareigoja atitikti keliamus reikalavimus. Rinkitės sprendimą, kuris užtikrina audito seką ir atitikimą privalomiems reikalavimams (GPAIS, SAF-T, i.SAF, i.VAZ, SEPA ir pan.). NAV nuoma visa tai suteikia nemokamai.

6. Vis dažniau susimąstote apie duomenų saugumą. Ar pagalvojat kokią žalą gali padaryti kenkėjiškos programos, saugumo pažeidimai arba sukčiavimas? Kaip jaustumėtės, jeigu Jūsų pardavimų komandos kompiuterių ar kitų įrenginių kritinės svarbos duomenys būtų pavogti, atskleisti arba amžinai prarasti? Išmanios sistemos užtikrina duomenų saugumą, nes duomenys saugomi moderniuose duomenų centruose, sistema prižiūrima 24/7, kasdien atliekamos atsarginės duomenų kopijos.

7. Daug informacijos apie išlaidas arba pradelstus mokėjimus lieka surašyta ant lipnių lapelių arba Excel programoje. Jeigu negalite aiškiai ir tiksliai matyti, kur išleidžiate ir kaip uždirbate pinigus, tada prireiks daugiau nei vien sėkmės, kad suprastumėte, kada ir kur geriausia mažinti išlaidas. Aiškiai matyti ir valdyti verslą padeda itin lanksčios verslo duomenų analizės galimybės. Pavyzdžiui, NAV nuoma sprendime verslo analitiką gausite nemokamai.

8. Nesvarbu, kiek darbuotojų besamdytumėte, nesuspėjate tvarkytis su užklausomis. Pasenusios technologijos nesuspėja su šiuolaikinio verslo augimo sparta, todėl nesulaukę greito ir operatyvaus aptarnavimo, klientai paprastai daugiau nesikreipia ir nesugrįžta.

9. Praleidžiate daug laiko ieškodami informacijos. Verslą pradėjote su tikslu padėti klientams, o ne švaistyti laiką ieškodami informacijos trupinių tarpusavyje nesusietose programose. Jeigu vis ilgėjantis neatliktų darbų sąrašas nustūmė strateginį mąstymą ir augimo planavimą į antrąjį planą, tada Jūsų naudojamas technologijas laikas keisti arba atnaujinti.

10. Neatsimenate, kada paskutinį kartą naujinote programą. Jeigu dabartine buhalterine programa naudojatės 5-7 metus, vadinasi, jos šlovės valanda jau praeityje. Ne tik šiuolaikinės kartos darbuotojai, bet ir klientai tikisi, kad technologijos padės, o ne ribos funkcionalumą. Pasirinkę NAV nuomą kasmet nemokamai migruosite į naujas versijas.

Jeigu paskaičius kyla klausimas „Ar mano buhalterinė programa yra pasenusi?“ pats laikas pagalvoti apie atsisveikinimą su ja ir dėmesį skirti ne technologiniams iššūkiams, o veiklą gerinantiems sprendimams. Šiandien debesų technologijos iš esmės keičia smulkųjį ir vidutinį verslą, palengvina augimo iššūkius, padeda atgauti finansų ir pinigų srautų kontrolę, racionalizuoti operacijas ir visada turėti ryšį su savo klientais. NAV NUOMA – jokių ilgų diegimo projektų ir investicijų techninei infrastruktūrai. Mokate fiksuotą mėnesinį mokestį tik už tas funkcijas, kurių reikia būtent Jūsų verslui.

PASITARKIME,

kaip NAV NUOMA šiandien gali padėti Jūsų verslui įgyvendinti rytojaus ambicijas.

GAL LAIKAS IŠBANDYTI NAV NUOMĄ?
>>Sužinoti daugiau<<

Kitos naujienos