Aptarnavimo užklausas nuo šiol sukursite dar paprasčiau

Siekiame, kad bendravimas su mūsų aptarnavimo klientais būtų greitas ir patogus, todėl JIRA sistemoje realizavome automatinį užklausų sukūrimą siunčiant elektroninį laišką.

Softera. APTARNAVIMO KLIENTAI NUO ŠIOL GALI:

  • kurti užklausas siunčiant laišką el. paštu: <projektas>@softera.lt* ir nesijungiant prie JIRA sistemos;
  • prisegti failus (max 25 Mb), kurie automatiškai atsiras prie sukurtos užklausos;
  • į gautus iš JIRA laiškus atsakyti tiesiogiai, pastarieji atsakymai bus parašyti kaip komentarai JIRA sistemoje.

*SVARBU: <projektas> – tai unikalus kliento pavadinimas.
Iškilus klausimams, rašykite Support@softera.lt


Automatinis užklausos sukūrimas

Parašius laišką el. paštu @softera.lt automatiškai sukuriama užklausa JIRA sistemoje. Užklausą galima sukurti tik iš el. pašto, kuris yra registruotas JIRA sistemoje. Siunčiant laišką el. paštu:

  • temoje nurodomas užklausos pavadinimas;
  • laiško tekste detaliai aprašoma užklausos informacija ir prisegami reikiami failai (jie bus automatiškai pridėti į JIRA sistemą);
  • prie užklausos pridedami gavėjai (JIRA vartotojai), kurie matys visą informaciją apie užklausą ir gaus elektroninius laiškus apie užklausos sprendimo eigą.

Tolimesnis bendravimas sukūrus užklausą vyksta elektroniniais laiškais: Softeros konsultantui pakomentavus sistemoje,  gaunate laišką el. paštu. Jums atrašius komentaras bus pridedamas į JIRA sistemą ties užklausa. Prisijungus JIRA sistemoje beliks tik patvirtinti valandas ir įvertinti užklausos vykdymo kokybę.


Ieškote patikimo ir kompetetingo Microsoft Dynamics NAV (Navision) / Dynamics 365 (CRM) sistemų aptarnavimo partnerio?

Parašykite: pardavimai@softera.lt, papasakosime apie mūsų teikiamas paslaugas ir sąlygas išsamiau.