EXCEL VS. CRM – PASIRINKITE TEISINGAI

Organizuojant pardavimo veiklą, svarbu segmentuoti klientus, nusistatyti prioritetus, išsikelti tikslus bei užtikrinti pardavimo komandai prieigą prie tikslių duomenų. Taip pat, reikalinga apibrėžti darbo su klientais procesą, planuoti išteklius, kontroliuoti veiklą ir nusistatyti matavimo rodiklius.

Todėl, jei esate pardavimo vadovas, turite gebėti analizuoti labai daug informacijos, žinoti atsakymus, kaip efektyviai dirba Jūsų komanda, koks pardavėjų apkrovimas, kiek ir kokių veiksmų jie padaro, kurie iš jų atnešė didžiausią grąžą ar kokie suplanuoti artimiausi pardavimai.
Ar Jūsų naudojamas Excel dokumentas padeda atsakyti į šiuos klausimus?


ŽIŪRĖTI VIDEO PRANEŠIMĄ „Excel vs. CRM – pasirinkite teisingai“


Excel geras įrankis, jei dar nevaldote savo pardavimų, jei dar tik pradedate galvoti apie pardavimo rodiklius ar komandos efektyvumą. Tačiau nereikėtų užstrigti „Excel stadijoje“, ypač, jei įmonė auga, daugėja klientų, didėja pardavimų apyvarta bei pardavėjų skaičius.

Taigi kuo pakeisti Excel kai iš jo „išaugate“? Kitas žingsnis – specializuotas įrankis klientų duomenų valdymui – CRM sistema, pavyzdžiui, Microsoft Dynamics 365.

Turėdami duomenis Microsoft Dynamics 365 sistemoje labai paprastai galite atsakyti į klausimus:

  • su kuriais klientais nebuvo komunikacijos 3 mėnesius ar daugiau?
  • Kurio produkto pardavimas trunka ilgiausiai?
  • Kuriame žingsnyje laimime ar pralaimime pardavimą?
  • Kiek potencialių pardavimų galime uždaryti šį mėnesį?
  • Kuris pardavėjas dirba efektyviausiai?
  • Ir t.t.

Jei naudojant Excel dirbate su baziniais duomenimis ir ribotais funkcionalumais, tai dirbant su Microsoft Dynamics 365 (CRM), turite kur kas daugiau:

  • aiškų, skaidrų ir pamatuojamą pardavimo procesą;
  • ataskaitas ir rodiklius realiu laikų;
  • prieigą prie informacijos iš bet kurios pasaulio vietos, naudojantis ne tik kompiuteriu, bet ir planšete ar mobiliuoju telefonu;
  • nuolat atsirandančius naujus funkcionalumus, tokius kaip dirbtinis intelektas pagal istorinius duomenis sureitinguojantis klientus bei jų pardavimo galimybes ir pateikiantis įžvalgas bei rekomendacijas, su kuriomis pardavimo galimybėmis dirbant būtu pasiektas geriausias rezultatas. Arba kur kas žemiškesnė funkcija – vizitinių kortelių skenavimas. Jūs mobiliuoju telefonu nufotografuojate vizitinę kortelę, kurią gavote susitikime, o sistema sukuria potencialų klientą CRM sistemoje, užpildydama atitinkamus laukus kaip vardas, mobilusis telefonas ir elektroninio pašto adresas.

Kviečiame ŽIŪRĖTI VIDEO, kuriame ilgametę patirtį turintis „Softera Baltic“ CRM konsultantas Jevgenijus Žukovas dalinasi detalesnėmis įžvalgomis apie Excel bei CRM skirtumus.


Ieškote sprendimo, kuris padėtų efektyviai suvaldyti pardavimus?

Susisiekite, patarsime dėl Jūsų poreikius geriausiai atitinkančio sprendimo bei atsakysime į visus klausimus: klausk@softera.lt | +370 620 93555


Daugiau apie Excel ir CRM skirtumus skaitykite >ČIA<
Nežinote kaip „pereiti“ nuo Excel prie CRM? 10 žingsnių išvardyti >ČIA<