KALBA KLIENTAI. VIACON: „SU CRM IR SOFTERA TIESIOG PAPRASTA DIRBTI.“

2019 10 15

ViaCon“ – įmonių grupė, kuri projektuoja, gamina ir tiekia platų produktų asortimentą geležinkeliams ir keliams tiesti, tiltams statyti ir prižiūrėti, inžineriniams lauko tinklams. Šiandien „ViaCon“ grupę sudaro daugiau nei 30 bendrovių 18-koje pasaulio šalių, o ViaCon komandos kurtas tiltas Dubajuje pelnė Gineso pasaulio rekordą!

Į KLAUSIMUS ATSAKO Kęstutis bikneris, „viacon“ PARDAVIMŲ procesų vadovas.

> Ar Microsoft Dynamics 365/CRM tenkina Jūsų įmonės poreikius ir kokias pagrindines sprendimo naudas matote?

Microsoft Dynamics 365/CRM sistema tenkina mūsų įmonės poreikius, nes:

  • galime pilnai sekti projektus, matyti projekte esančių medžiagų poreikius ir kt.;
  • lengvai planuojame užsakymus ir jų vykdymą laike;
  • pagal ataskaitas nesunku kontroliuoti kolegų darbą, jų užimtumą;
  • galime matyti preliminarų aktualių prekių poreikį rinkai;
  • realiu laiku matome sandėlių atsargas (integracija su apskaitos sistema);
  • matome ir analizuojame kiekvieno projektų vadovo darbą su tam tikru klientu (skambučių registras, susitikimų skaičius, darbas ties kiekvienu projektu ir t. t.).

Labiausiai vertiname pačio CRM paprastumą ir lengvą naudojimąsi, kuris nereikalauja specialių įgūdžių. Šaunu tai, kad sistema pradeda greitai naudotis ir naujai pradėję dirbti kolegos, taip taupomas visų laikas, nes CRM tiesiog lengva perprasti.

> Kaip vertinate Softerą?

Softerą tikrai rekomenduočiau kitiems, galvojantiems apie Microsoft Dynamics 365/CRM, nes su jais tiesiog malonu ir paprasta dirbti. Softeros komandą vertinu kaip savo srities specialistus už:

  • greitą situacijos vertinimą ir kliento poreikių detalizaciją (pateikus poreikius visada galime sulaukti papildomo komentaro ar patarimo, kaip geriau reikėtų juos įgyvendinti);
  • greitą reakciją į užduočių vykdymą (kuomet suformuojame užduotį ar problemą, reakcijos laikas yra tikrai greitas, t. y. nereikia laukti 8 val. kol bus sureaguojama);
  • gerą darbuotojų komunikaciją (malonų ir draugišką aptarnavimą).

„Dėka Microsoft Dynamics 365/CRM sistemos galime pilnai sekti projektus, lengvai planuoti užsakymus, kontroliuoti ir analizuoti kolegų darbą ir užimtumą, matyti preliminarų aktualių prekių poreikį rinkai, o labiausiai vertiname pačio CRM paprastumą ir tai, kaip paprasta yra juo naudotis. Softerą rekomenduočiau visiems, galvojantiems apie CRM, už kliento poreikių bei problemų išklausymą ir sprendimą, greitą reakciją ir gerą komunikaciją.“

Kęstutis Bikneris, Pardavimų Procesų Vadovas, „ViaCon“.


Galvojate apie CRM, bet nežinote nuo ko pradėti? Svarstote ar Microsoft Dynamics 365 tiktų Jūsų verslui? Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją: pardavimai@softera.lt | +370 620 93555

Kitos naujienos