Kas svarbu renkantis sandėlio valdymo sistemą?

2019 12 02

Sandėlis – viena svarbiausių tiekimo grandinės dalių, stipriai veikianti kitų verslo procesų efektyvumą (pardavimai, gamyba, klientų aptarnavimas). Tikslumo ir efektyvumo stoka sandėlyje sąlygoja verslo iššūkius, kuriuos gali padėti išspręsti tinkamai parinkta sandėlio valdymo sistema.

Kada laikas pradėti galvoti apie sandėlio valdymo sistemos diegimą?

Technologijos sparčiai vystosi, konkurentai jau naudojasi naujausiomis sistemomis, todėl daugumai vadovų neduoda ramybės klausimas – kada pradėti galvoti apie sandėlio valdymo sistemos diegimą? Vaikytis technologinių naujovių ir vėliausių madų nėra reikalo, tačiau jei naudosite sistemą, kuri valdoma ne online, ji stokos operatyvumo. Neturint tikslių duomenų, senoji sandėlio valdymo sistema ar sugalvota vidinė valdymo logika atneš skaudžių praradimų. Sekite savo sandėlio veiklos efektyvumą nusakančius rodiklius – užsakymų vykdymo laiką, užsakymų paklaidas, grąžinimų skaičių, darbuotojų operatyvumą, vietos panaudojimą ir kt. Norint laiku priimti teisingą sprendimą to nepadarysite be realių duomenų apie savo įmonėje vykstančius procesus. Jei jaučiaute poreikį turėti realią informaciją apie savo verslą ir sudėlioti likusius įmonės procesus, pats laikas galvoti apie sistemos diegimą.

Ką svarbu įvertinti, prieš diegiant naują sandėlio valdymo sistemą?

Pirmiausia, nepamirškite paprasto dalyko – naujosios technologijos, pačios savaime, jūsų verslo ir jūsų sandėlio valdymo problemų neišspręs. Kad sandėlio valdymas taptų efektyvus, o investicijos į valdymo sistemą būtų prasmingos, reikalingas jūsų pačių indėlis ir dalyvavimas. Jūs pažįstate savo įmonės ir sandėlio poreikius – kokius procesus reikia automatizuoti ir efektyvinti, kad sistema veiktų geriau?
Atminkite, kad jūsų tikslas nėra tik automatizuoti procesus – jūsų tikslas yra juos įvykdyti kuo efektyviau. Prieš diegiant naują sandėlio valdymo sistemą, kartu su diegėju išanalizuokite sandėlio veiklą – nustatykite, kur yra silpniausios vietos, kur kyla trikdžiai, kur yra didžiausia klaidų tikimybė. Žinodami, kas veikia gerai ir kas – ne taip gerai, galėsite aiškiai apibrėžti, kokias problemas norite išspręsti, kuriuos procesus efektyvinti ir kurias funkcijas optimizuoti. Nepamirškite šia tema kalbėtis su darbuotojais – išsiaiškinkite, kur konkrečiai jie mato problemines vietas ir ko tikisi iš naujosios sandėlio valdymo sistemos. Diegėjas sistemą įdiegia technologiškai, o už jūs esate atsakingi už vykstančius procesus.
Surinkę informaciją, sudarykite trijų lygių įmonės poreikių sąrašą – būtinos, esminės funkcijos, pageidautinos funkcijos ir papildomos funkcijos, kurių gali prireikti.
Jūs galite rinktis iš daugelio sistemų, tačiau tam, kad nepasiklystumėte, aiškiai apibrėžkite įmonės interesus. Žinodami, ko konkrečiai jums reikia, iškart atmesite netinkančius variantus – taip sutaupysite laiko ir palengvinsite sprendimų priėmimą.

Kaip pasirinkti tinkamą sandėlio valdymo sistemos diegėją?

Šiandien, rinkoje yra daugybė paslaugų tiekėjų, o įmonių vadovai susiduria su klausimu – kaip pasirinkti tinkamą?
Pirma, renkantis sistemos diegėją, atsiminkite – sandėlio valdymo sistema nėra įprastinė prekė, o sandėris su paslaugos tiekėju nesibaigia sistemos įdiegimu. Įdiegus sistemą, jums bus reikalingi tokie dalykai, kaip darbuotojų apmokymai, techninis aptarnavimas, sistemos atnaujinimai, techninė priežiūra ir kt. Pasirinkite tokią įmonę, kuri gali daugiau nei parduoti ir instaliuoti sandėlio valdymo sistemą – pasirinkite įmonę, kuri yra pasiruošusi tapti jūsų partneriu ilgalaikėje perspektyvoje ir gali pasiūlyti integruotus sprendimus, o taip pat žvelgtų plačiau ir galėtų aprėpti ne tik sandėlio valdymą, bet ir kitus svarbius gamybinius ar prekybinius procesus. Antra, kad ir kokia puiki būtų jums siūloma sandėlio valdymo sistema, nepamirškite – sistema, kuria sėkmingai naudojasi kitos įmonės, nebūtinai bus tinkama jums. Patikimas paslaugos tiekėjas yra visų pirma tas, kuris klausosi – užduoda klausimus, tikslinasi detales, atkreipia dėmesį į probleminius aspektus, perpranta jūsų įmonės specifiką, ir pateikia konkrečius, jūsų įmonės specifiką ir interesus atitinkančius pasiūlymus. Nes gera sandėlio valdymo sistema yra ta, kuri yra gera būtent jums.

Apie Softera sandėlio valdymo sprendimą skaitykite ČIA


>> Noriu gauti platesnį sandėlio sprendimo aprašymą <<


SVARSTOTE AR SANDĖLIO VALDYMO SPRENDIMAS TIKTŲ JŪSŲ VERSLUI?

Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją.
klausk@softera.lt | +370 620 93555