Kodėl verta tiekimo grandinės valdymo procesus perkelti į „debesį“?

2019 10 17

Šiandien tampa vis sunkiau rasti verslą, kuris naudotų vien savo asmeninius IT išteklius, nes visapusis vienos įmonės duomenų apdorojimo, saugojimo ir sklaidos poreikių patenkinimas tampa rimtu iššūkiu tiek personalo sąnaudų, tiek ir finansų atžvilgiu.

Debesų kompiuterija (kitaip „debesis“) tai programinės įrangos ir įvairių duomenų naudojimas specialiame tinkle, prie kurio prisijungiama ne savo kompiuterio ar įmonės serverio išteklių pagalba, o naudojantis interneto naršykle. Įmonės kompiuteriuose įdiegus komunikacijos ir apskaitos programas bei sukūrus elektroninių sistemų paskyras, sukuriama bendra tiekimo valdymo sistema, kuri nuolat jungiasi prie įvairių išorėje lokalizuotų serverių. Tokiu būdu gamybos, logistikos ar prekybos įmonė gali lengvai ir greitai vykdyti žaliavų užsakymo, gamybos stebėjimo, sandėliavimo, atsargų apskaitos, užsakymų valdymo bei kitus procesus. Tokia sistema pranaši tuo, kad jos pagalba galima nuolatos stebėti produktą bet kurioje tiekimo grandyje ir, reikalui esant, galima greitai įgyvendinti reikiamus pokyčius, kaip antai: konkrečios prekės likučio patikslinimas arba produkto pristatymo adreso pakeitimas.


Norisi pokyčių procesų valdyme? Štai 7 priežastys, kodėl verta savo tiekimo grandinę perkelti į „debesį“:

 

Mažesnės išlaidos IT ištekliams

Debesų kompiuterijos privalumus išnaudojančios įmonės ženkliai sumažina išlaidas, skirtas techninei ir programinei įrangai, duomenų bazių diegimo ir jų priežiūros paslaugoms, serverių („hostingo“) paslaugoms, elektrai bei informacinių technologijų ekspertų teikiamoms paslaugoms.

Duomenų centralizavimas

Naudodami debesų kompiuteriją, galite neribotai plėsti pačios tiekimo grandinės mastą, nevengti jos sudėtingumo ir tuo pačiu nebijoti, kad reikiama informacija bus pernelyg sudėtingai organizuojama. Visi elektroniniai duomenys, kurie nuolat juda tarp jūsų įmonės, tiekėjų ir pirkėjų, gali būti prieinami bet kuriuo metu ir svarbiausia – vienoje vietoje.

Geresnė duomenų saugojimo ir apdorojimo kokybė

Patikimi debesų sistemų tiekėjai, tokie kaip „Microsoft“, valdo pasaulinio masto saugius duomenų centrus ir reguliariai atnaujina techninę bei programinę įrangą, tokiu būdu užtikrindami duomenų perdavimo spartą ir efektyvumą. Vienos įmonės viduje tokią IT sektoriaus kokybę užtikrinti yra labai sudėtinga.

Duomenų saugumas

Klaidinga manyti, kad duomenys, kuriuos naudojate įmonėje, yra saugūs tik jeigu jie yra saugomi vidiniame serveryje. Duomenų saugumas priklauso nuo kryptingos jų apsaugos politikos. „Debesų“ tiekėjai, šifruodami duomenis ir naudodami kitus metodus, užtikrina visapusišką jūsų duomenų, naudojamų programėlių ir visos IT infrastruktūros saugumą.

Spartesnis darbas

Kadangi debesų kompiuterijos pagrindu teikiamos paslaugos remiasi principu „informacija pagal poreikį“, jūsų įmonė prie konkrečių duomenų bazių gali prisijungti vos per sekundę ir iš karto gauti reikiamus duomenis – net jeigu jų apimtis yra didelė. Tai reiškia, kad, pavyzdžiui, norėdami sužinoti tam tikrą informaciją apie savo partnerių veiklą, jums nebereikia gaišti laiko skambučiams ar ilgiems susirašinėjimams elektroniniu paštu – jūs patys galite gauti naujausią informacijų iš bendrame tinkle prieinamų duomenų bazių.

Darbo organizavimo efektyvumas

Įmonės duomenų apdorojimo veiklą perkėlus į debesų sistemas, daugelis duomenų apdorojimo veiksmų automatizuojami, todėl įmonės darbuotojai gali skirti savo laiką ir energiją kitoms užduotims atlikti. Atsiranda daugiau laiko įmonės produktyvumo analizei ir efektyvumo siekiui: produkcijos tobulinimui, inovacijų įsisavinimui ir kt.
Tiekimo grandinės valdymas – tai sritis, kurioje nuolat vyksta bendradarbiavimas tarp kelių paslaugų tiekėjų. Šioje srityje tikslumas ir operatyvumas yra ypač svarbūs, todėl tiekimo grandinės valdymo sistema debesyje optimizuos jūsų darbą ir garantuos jo efektyvumą.


Galvojate apie tiekimo grandinės valdymą debesų sistemoje?
Susisiekite su mumis, suteiksime Jums konsultaciją ir plačiau papasakosime apie galimybes.

pardavimai@softera.lt | +370 620 93555

 

 

Kitos naujienos