Naujiena! Trys sandėlio valdymo lygiai

2019 09 24

Gamybos ir prekybos įmonėms sandėliavimas itin svarbi procesų dalis. Norint dirbti sėkmingai ir efektyviai, būtina duomenis apie prekes, žaliavas ir atsargas sekti realiu laiku.
Vėluojantys ir klaidingi užsakymai, neoptimalus sandėlio vietos išnaudojimas, įšaldytos apyvartinės lėšos, gamybinės prastovos – tai tik maža dalis problemų su kuriomis susiduria verslas. Pradėjus galvoti apie verslo valdymo sistemą ir sandėlio procesų optimizavimą, būtina išsiaiškinti procesų specifiką, silpnąsias grandis ir lūkesčius, kuriuos sistema turėtų išpildyti.

Microsoft Dynamics 365 Business Central (senas pavadinimas Dynamics NAV, Navision) platformoje paruošėme sandėlio operacijų valdymo sprendimą, kuris padės optimizuoti procesus ir turėti tikslią informaciją realiu laiku vienoje vietoje.

Atsižvelgdami į įmonių pobūdį ir sandėlio valdymo specifiką, sandėlių sprendimą suskirstėme į tris lygius – MINI, MIDI, MAXI. Dabar galite rinktis standartinį sprendimą, kurio funkcionalumas pritaikytas įvairių dydžių prekybos ir gamybos įmonėms.


Daugiau apie sandėlio valdymo sprendimą skaitykite ČIA


>> Noriu gauti platesnį sandėlio sprendimo aprašymą <<


SVARSTOTE AR SANDĖLIO VALDYMO SPRENDIMAS TIKTŲ JŪSŲ VERSLUI?

Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją:

 pardavimai@softera.lt | +370 620 93555

Kitos naujienos