Sėkmės istorija. Microsoft Dynamics 365 diegimas įmonėje „Hoptrans“

2019 07 24

Hoptrans“ – lyderiaujanti transporto ir logistikos kompanija. Per daugiau nei 25 veiklos metus kompanija surado savo nišą bei įgijo tarptautinį pripažinimą logistikos sektoriuje. Šiuo metu „Hoptrans“ komandoje dirba daugiau kaip 1200 darbuotojų, o bendrovės autotransporto parką sudaro virš 1000 EURO 6 standartą atitinkančių vilkikų.

Į klausimus atsako Ugnė Katelynienė, „Hoptrans“ pardavimų vadovė.

  • Kaip atsirado poreikis Microsoft Dynamics 365 sprendimui?

Poreikis atsirado tuomet, kai nebesusitvarkėme su užklausomis – jų gaudavome tiek daug, jog apdoroti spėdavome vos trečdalį. Bėgant laikui pastebėjome, kad atsakydami į mažą dalį užklausų prarandame daugybę potencialių klientų, kas yra itin nuostolinga dirbant konkurencingoje logistikos bei transporto srityje, todėl ėmėme ieškoti sprendimo, kuris užtikrintų efektyvesnį pardavimų proceso valdymą.

  • Ką pardavimų valdymui naudojote prieš pasirinkdami Microsoft Dynamics 365?

Prieš pasirinkdami Microsoft Dynamics 365 naudojome Excel failus – juose talpinome duomenis apie kiekvieną iš klientų – kainodara, komunikacija, derybų klausimai, sutartys, ir pan. Galite įsivaizduoti kokie tai informacijos kiekiai, todėl pardavimų procesams valdyti nepritaikytuose Excel failuose duomenys buvo sunkiai valdomi.

  • Kodėl pardavimų valdymui pasirinkote Microsoft Dynamics 365?

Prioritetas buvo surasti platformą, kur visa informacija apie klientą būtų vienoje vietoje. Microsoft Dynamics 365 pardavimų valdymui pasirinkome dėl sistemos universalumo, greito aptarnavimo, nuolatinių atnaujinimų, lengvos integracijos su kitomis programomis.

  • Kas pasikeitė pradėjus dirbti su Microsoft Dynamics 365 sprendimu?

Microsoft Dynamics 365 padeda lengviau valdyti, stebėti ir analizuoti procesus, įžvelgti gerąsias ir blogąsias praktikas. Šiuo metu apdorojame visas gaunamas užklausas, o savo pardavimų strategiją kuriame ir vystome atsižvelgdami į duomenis iš CRM analitikos. Kasdienis darbas tapo daug lengvesnis, plačiau matome rinkos tendencijas.

  • Kaip vertinate „Softerą“?

Svarbiausia diegėjo savybė yra greitis – kaip operatyviai jis supranta kliento poreikius bei kaip greitai padeda klientui tuos poreikius patenkinti. Galiu drąsiai sakyti, jog su Softera dirbti paprasta ir šios įmonės komandą sudaro profesionalūs bei patyrę specialistai. Esame patenkinti savo sprendimu bendradarbiauti su „Softera“, todėl kaip patikimą partnerį šią įmonę rekomenduočiau ir kitiems.


Poreikis pardavimų valdymo sistemai atsirado tuomet, kai nebesusitvarkėme su užklausomis – jų gaudavome tiek daug, jog apdoroti spėdavome vos trečdalį. Dabar apdorojame visas gaunamas užklausas, kadangi naudojant Microsoft Dynamics 365 neįmanoma jų pamesti. Galiu drąsiai sakyti, jog su Softera dirbti paprasta ir šios įmonės komandą sudaro profesionalūs bei patyrę specialistai. Esame patenkinti savo sprendimu bendradarbiauti su „Softera“, todėl kaip patikimą partnerį šią įmonę rekomenduočiau ir kitiems.

Ugnė Katelynienė, „Hoptransa, UAB“ pardavimų vadovė.


Microsoft Dynamics 365 pardavimų valdymui – kompleksinis sprendimas efektyviam pardavimų proceso valdymui, skirtas kaupti, analizuoti su klientais susijusius duomenis, planuoti ir kontroliuoti pardavimo veiksmus.

Galvojate apie CRM, bet nežinote nuo ko pradėti? Svarstote ar Microsoft Dynamics 365 tiktų Jūsų verslui?

Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją.

pardavimai@softera.lt | +370 620 93555

Kitos naujienos