Softera.EDI integracija su didžiausiais EDI sistemos operatoriais

2020 01 21

Šiuolaikiniam verslui ypatingai svarbus greitis ir tikslumas. Automatizuotas sąskaitų valdymas ir elektroninių duomenų bei dokumentų apsikeitimas turėtų tapti kasdienės veiklos procesu. Atsižvelgiant į rinkos poreikius, „Softera“ paruošė integraciją su didžiausiais EDI sistemos operatoriais „Edisoft“, „Fitek“ ir „Telema“.


Elektroniniai duomenų mainai (angl. Electronic data interchange / EDI) – tai technologija leidžianti verslo partneriams efektyviai keistis informacija ir komerciniais dokumentais. Pamirškite užsakymų, važtaraščių, sąskaitų faktūrų ir kitų dokumentų vedimą iš popierinių dokumentų ar PDF failų, leiskite jiems keistis tarp jūsų ir partnerio  apskaitos sistemų automatiškai.

Softera.EDI sprendimas skirtas duomenų apsikeitimui su didžiausiais EDI sistemos operatoriais („Edisoft“, „Fitek“, „Telema“) pilnai palaikant pirkimo,  pardavimo ir perdavimo dokumentų mainus, taip pat ir su 3PL išoriniais sandėliais. Sprendimas skirtas visoms įmonėms, nepriklausomai nuo dydžio ir veiklos pobūdžio, naudojančioms Microsoft Dynamics NAV (nuo 2013R2) bei Microsoft Dynamics 365 BC.

SPRENDIMO PRIVALUMAI:

  • operatyvus apsikeitimas komerciniais dokumentais su verslo partneriais, dirbant sau įprastoje aplinkoje;
  • 80 proc. mažesnės išlaidos dokumentų suvedimui, spausdinimui, siuntimui ir saugojimui;
  • automatizuoti darbai ir sumažintas klaidų skaičius;
  • nebėra poreikio daugybės dokumentų vesti ranka;
  • matomi tikslūs dokumentų importavimo/eksportavimo laikai;
  • duomenys saugomi ir archyvuojami elektroniniame pavidale.

Sprendimas paprastai ir operatyviai įdiegiamas jūsų verslo valdymo sistemose, o teigiami pokyčiai laukia jau iš karto.


NORITE EFEKTYVIAI KEISTIS VERSLO DUOMENIMIS IR DOKUMENTAIS SU SAVO VERSLO PARTNERIAIS?

Susisiekite su mumis ir plačiau papasakosime apie sprendimo privalumus bei diegimą.
klausk@softera.lt | +370 620 93555