TOP 5 NAUJIENOS IŠ MICROSOFT DYNAMICS 365 KONFERENCIJOS „EXTREME 365“

2019 04 17

2019 m. kovo 24-27 d. Amsterdame vyko svarbiausia metinė Microsoft Dynamics 365 naujienų ir tendencijų konferencija „eXtreme365“, skirta Microsoft partneriams ir klientams. Istoriškai „eXtreme365“ konferencija daugiausiai dėmesio skirdavo CRM partneriams, tačiau šiais metais apjungė: „Customer Engagement“, „Finance and Operations“, „Business Central“, „Power Platform“, „Artificial Intelligence“ ir „Virtual reality“ temas. „eXtreme365“ yra vieta, kur partneriai pirmieji iš didelės, tarptautinės Microsoft Dynamics 365 bendruomenės pasisemia idėjų kaip sėkmingai įgyvendinti ateities projektus.

Šių metų pagrindinė tema – skaitmeninė transformacija, standartinių darbo metodų keitimas į skaitmenizuotus, siekiant pagerinti žmonių bendravimą, bendradarbiavimą, mokymąsi bei darbą. Taip pat, perėjimas prie mobilaus, debesų technologijomis paremto pasaulio (cloud-first mobile-first). Softera, kaip ir kasmet dalyvavo „eXtreme365“, kad grįžę su savo partneriais ir klientais galėtume pasidalinti TOP 5 svarbiausiomis naujienomis iš konferencijos.

1. VIENINGA PLATFORMA VISAM VERSLO VALDYMUI (POWER PLATFORM)

„eXtreme 365“ konferencijoje buvo pranešta, kad Microsoft ir toliau skiria dideles investicijas „Power Platform“. Tai Azure debesyje esanti universali moderni platforma, kuri ateityje apims ne tik mums jau įprastas CRM (dabar Customer Engagement), NAV (dabar Business Central) ar AX (dabar Finances and Operations) sistemas, bet ir leis kurti naujus integruotus sprendimus. Svarbiausia tai, kad visos verslo valdymo sistemos bus vienoje platformoje ir leis lengviau apjungti procesus ir duomenis iš skirtingų įmonės padalinių.

Anksčiau Microsoft partneriai savo kompetencijas sutelkdavo į pasirinktas verslo valdymo sistemas, pavyzdžiui: CRM, NAV, AX. Tačiau, visų šių sistemų perėjimas į „Power Platform“ leis susitelkti į bendrą verslo procesų gerinimą neapsiribojant vienos sistemos galimybėmis.

2. „OMNI-CHANNEL ENGAGEMENT HUB“ BUS IŠLEISTAS 2019 LIEPOS MĖN.

Didėjant gyvenimo tempui, klientai kelia vis didesnius lūkesčius aptarnavimo kokybei. Norėdami gauti pagalbos ar daugiau informacijos apie produktus jie tikisi ją gauti čia ir dabar. Šiandien, klientas gali tą patį klausimą užduoti el. laišku, po kelių minučių parašyti įmonės puslapyje esančiame tiesioginio pokalbio (live chat) langelyje ir tuoj pat paskambinti telefonu. Atsiliepęs įmonės atstovas privalo žinoti apie visus tris kliento bandymus susisiekti. Būtent tai ir spręs 2019 m. liepos mėn. startuosiantis Dynamics 365 „Omni-channel Engagement Hub“. Tai yra naujas, „Power Platform“ ir debesų technologijomis paremtas sprendimas skirtas klientų aptarnavimui. Šis sprendimas leis klientams bet kada susisiekti su įmonės atstovais jiems patogiu būdu: tiesioginiu pokalbiu (live chat), el. paštu, telefonu ar SMS trumposiomis žinutėmis.

„Omni-channel Engagement Hub“ padės klientų aptarnavimo specialistams suvaldyti užklausas ateinančias įvairiais komunikacijos kanalais. Šis sprendimas padės greitai identifikuoti klientą, pamatyti jo bendravimo su įmone istoriją, ankstesnius pirkimus ar turimus produktus, bei leis patogiai suplanuoti tolesnius veiksmus (pvz:. sukurti aptarnavimo bilietą ar užduotį pardavimų vadybininkui).

Vadovams „Omni-channel Engagement Hub“ leis realiu laiku stebėti aptarnavimo veiklos efektyvumo rodiklius (KPI‘s), įvertinti ir užtikrinti darbuotojų veiklos efektyvumą. O svarbiausia, kad savo klientams galėsite pasiūlyti aukščiausio lygio aptarnavimą.

3. DEBESŲ TECHNOLOGIJOS (CLOUD)

Pastaruosius kelerius metus Microsoft šūkis buvo: „cloud first, mobile first“ (debesų technologijos ir mobilumas pirmiausia). „eXtreme365“ konferencijoje šis šūkis buvo skanduojamas dar aiškiau:

  • žodį migravimas (upgrade) keičia žodis atnaujinimas (update). Anksčiau, kas metus (ar dar rečiau) leistos naujos sistemų versijos turėdavo tiek daug pakeitimų, kad klientai būdavo privesti investuoti į savo sistemų perkėlimą į naują versiją arba likdavo su senomis sistemomis ir negalėdavo išnaudoti visų Microsoft sukurtų patobulinimų. Microsoft kryptingai dirba su debesų technologijomis, sprendimų standartizavimu ir ėjimu link vieningos platformos („Power Platform“) tam, kad ateityje nebeliktų poreikio įmonėms investuoti į didelius migravimo projektus. Ateityje tokių projektų turėtų beveik nebelikti, o juos pakeis nuolatiniai maži sistemos atnaujinimai. Tai reiškia, kad pasikeitus versijai nebereikės atlikti sudėtingų testavimo, vartotojų mokymo ar duomenų migravimo darbų.
  • debesyje esantis Dynamics 365 įmonėms leis gauti papildomas naudas iš „Power Platform“: galimybė daug paprasčiau pasiekti, analizuoti realiu laiku ir gauti įžvalgas apie savo verslą su „Power BI“ analitikos įrankiu, integruoti skirtingas sistemas su „Microsoft Flow“, sukurti mobilias programėles su „Power Apps“, atlikti klientų apklausas su „Voice of customers surveys“, bei gauti įvairių kitų specializuotų sprendimų iš „App-source“.
  • dalis naujų Microsoft kuriamų sprendimų bus paremti tik debesų technologija. Pavyzdžiui, objektų priežiūros/aptarnavimo valdymui („Field Service“), rinkodaros valdymui („Marketing“), klientų aptarnavimo valdymui („Omni-channel Engagement Hub“). Tad pasirinkus sistemą debesyse, nesunkiai galėsite įtraukti ir kitus įmonės skyrius.
  • klientai, kurie laukia ir tikisi vėliau permigruoti turimą Dynamics CRM sprendimą iš „on-premise“ (savo serverių infrastruktūros) į debesis – ateityje susidurs su iššūkiais, nes Dynamics 365, esančio debesyje, funkcionalumas plečiamas itin greitai ir kuo toliau, tuo perėjimas iš „on-premise“ į „cloud“ bus brangesnis.

4. RINKODARA TAMPA NAUJAISIAIS PARDAVIMAIS

„eXtreme 365“ konferencijoje pristatyti skaičiai, verčiantys susimastyti: 57 % B2B sprendimų pirkti priimami dar net nesukontaktavus su pardavėju ir net 67 % pirkėjo kelionės vyksta skaitmeninėje erdvėje. Ne tik anksčiau minėta statistika, bet ir Microsoft pabrėžia, kad įmonės turi suprasti rinkodaros svarbą. Tolimesnės investicijos į „Dynamics 365 for Marketing“ rinkodaros valdymo sprendimą rodo, kad įmonėms vis dažniau tampa reikalingas rinkodaros automatizavimas – nuo potencialių užklausų radimo ir šildymo, iki marketingo ir pardavimų apjungimo ir strategiškai įžvalgių marketingo sprendimų priėmimo.

5. NAUJIENA – MICROSOFT MOKYMOSI PORTALAS

„eXtreme 365“ pristatyta naujiena – mokymosi portalas, kuris anksčiau buvo prieinamas tik partneriams, o dabar yra atviras ir nemokamas visiems ieškantiems papildomos informacijos apie „Azure“, „Dynamics 365“, „Power Platform“ ir t. t. Portale rasite 82+ valandas nemokamo turinio, galimybę mokytis bei edukuoti savo įmonės darbuotojus.

Portalą rasite čia: https://docs.microsoft.com/en-us/learn/


Ieškote partnerio turinčio įgūdžių dirbant su įvairiomis platformomis? Svarstote ar Microsoft Dynamics 365 tiktų Jūsų verslui? 

SUSISIEKITE,  atsakysime į visus klausimus ir patarsime kas geriausiai tinka Jūsų verslui.

pardavimai@softera.lt | +370 620 93 555


Kitos naujienos