Field Service - objektų priežiūros, aptarnavimo valdymo sistema

Sprendimas skirtas paslaugų sektoriaus įmonėms, vykdančioms objektų nuomos, administravimo, priežiūros bei aptarnavimo paslaugas. Užtikrinsite, kad reikiamas specialistas, reikiamu laiku būtų reikiamoje vietoje.

Plačiau

Microsoft Dynamics 365 for Field Service

Paslaugų sektoriaus įmonės, vykdančios objektų nuomos, administravimo, priežiūros bei aptarnavimo paslaugas, susiduria su daug iššūkių, tokių kaip:

  • Nesuvaldytas užsakymų srautas
  • Vėlavimai, klientų skundai
  • Neefektyvus darbo krūvio paskirstymas
  • Žemas efektyvumas, dideli veiklos kaštai
  • Netvirtinamos sąskaitos
  • Sudėtingas veiklos duomenų kaupimas bei analizė

Microsoft Dynamics 365 platformoje esantis „Field Service“ sprendimas padeda spręsti šiuos ir panašius Jūsų verslo iššūkius.

Vienoje vietoje galite turėti visą informaciją apie aptarnavimo vietas/objektus, klientų istorinius duomenis, profilaktinę techninę priežiūrą, efektyviai planuoti ir valdyti darbo užsakymus bei išteklius, atsargas, užtikrinti mobilumą ir klientų pasitenkinimą.

Naudojant „Dynamics 365 for Field Service“ galite:

  • užtikrinti, kad reikiamas specialistas, su reikiamomis priemonėmis, reikiamu laiku būtų reikiamoje vietoje.
  • Realiu laiku stebėti specialistų užimtumą ir atsižvelgiant į buvimo vietą skirti papildomas užduotis.
  • Dėlioti tvarkaraščius, racionaliai planuoti aptarnavimo specialistų veiklą, kontroliuoti atsargas.
  • Automatizuoti nuotolinį trikdžių šalinimą ir pereiti iš tradicinio „break-fix“ modelio į „never-fail“ paslaugų modelį.
  • Didinti klientų teigiamą patirtį operatyviai reaguojant ir suteikiant informaciją apie visus teikiamų paslaugų etapus bei būsenas.
  • Paprastai valdyti sutartis, apmokėjimus ir operuoti visais kliento duomenimis.
  • Suteikti darbuotojams prieigą prie kliento informacijos ar užduočių sąrašo per mobiliuosius įrenginius.

Objektų priežiūros / aptarnavimo valdymo funkcionalumas

OPTIMIZUOTAS PLANAVIMAS

Patogus tvarkaraščių dėliojimas, greitai perskirstomos atsargos ir palengvinamas objektų aptarnavimo įmonių dispečerinių darbas.

MOBILUS PRODUKTYVUMAS

Klientų įžvalgos ir aprašymai realiu laiku, naudojant brūkšninius kodus ir RFID skaitytuvus bei mobiliųjų programėlių pagalba tvarkomi darbų užsakymai.

UŽDUOČIŲ PLANAVIMAS

Žmonių bei įrangos paskirstymo kontrolė su lankstaus tvarkaraščių sudarymo galimybėmis. Realiu laiku matomas darbuotojo užimtumas, darbo vieta ir laisvas laikas, todėl lengva priskirti darbus, atsižvelgiant į vietovę kurioje technikas dirba, taip taupant kliento laiką bei didinant darbuotojo produktyvumą.

  • Visa reikalinga informacija kliento kortelėje: geografinė vieta, prieinamumas, atsargos, norminiai reikalavimai, klientų pageidavimai ir susitarimas dėl paslaugų lygio.
  • Resursų valdymas automatiškai arba rankiniu būdu su pateikiamomis rekomendacijomis.
  • Resursų paskirstymas pagal kategorijas, suderinant darbo krūvius ir atsargas.

AUTOMATIZUOTAS VALDYMAS

Automatizuotas trikdžių šalinimas ir nuotoliniai pataisymai, kad technikas būtų išsiųstas tik tada kai jo tikrai reikia. Integruojant „Microsoft IoT“ pereisite iš tradicinio „break-fix“ modelio į „never-fail“ paslaugų modelį.

SUTARČIŲ VALDYMAS

Matant daugiau informacijos apie sutartį, greičiau ir tiksliau vykdomi apmokėjimai, lengviau nustatomos naujos pardavimo galimybės bei didinamos papildomos pajamos.

  • Paslaugų šablonų naudojimas, siekiant pagreitinti SF išrašymą bei supaprastinti apmokėjimo procesą.
  • Pasikartojančių paslaugų suteikimo darbų valdymas su lanksčiomis atsiskaitymo galimybėmis.
  • Darbo užduoties įvykdymas: vos keli paspaudimai ir užklausa verčiama į darbą, darbas verčiamas į SF, o apmokėjus SF, darbas yra galutinai uždaromas.

ATSARGŲ VALDYMAS

Atsargų pildymo ir istorijos valdymas visose turimose vietose: sandėliuose, sunkvežimiuose ir t.t. Atsargų atnaujinimai realiu laiku reiškia, kad inventorius visuomet bus tikslus, taip sumažinant prekių nurašymų kiekį bei sukuriant geresnes prognozes užsakinėjant naujas prekes.

  • Atsargų informacijos valdymas bet kurioje sandorio dalyje, įskaitant grąžintinas medžiagas, atsargų koregavimus ir atsargų pervedimus.
  • Tikslus atsargų stebėjimas mobiliose ar fiksuotose darbo vietose, taip mažinant nurašymų skaičių.
  • Efektyvi reikiamų atsargų kiekio prognozė.

MOBILUMAS

Darbuotojai realiu laiku turi prieigą prie informacijos apie klientą ir užduotį tiesiai iš mobiliojo įrenginio.

  • Prieiga prie pilnos klientų ir atvejų istorijos peržiūros.
  • Darbo nuoseklumo pagerinimas technikams suteikiant informaciją ką ir kaip daryti žingsnis po žingsnio.
  • Kalendoriniai darbų užsakymo duomenys, kurie gali būti dinamiškai keičiami ir valdomi.
  • Darbo užsakymų priskyrimas klientams ir jų atvejų istorijai.
  • Atliktų darbų būsenos/komentarų naujinimas per mobilią aplikaciją.

NUOTOLINIS OBJEKTŲ APTARNAVIMO VALDYMAS

Nuotoliniu būdu aptinkamos, šalinamos ir išsprendžiamos problemos, todėl technikai siunčiami tik tada kada yra tikrai reikalingi.

  • Paprasta konfigūruoti bei pridėti naują arba esamą klientų turtą.
  • Remonto paskyrimų skaičiaus mažinimas, siunčiant mažiau technikų.
  • Tiksli prevencinė priežiūra, suprantant faktinį suvartojimą.

RYŠIAI SU KLIENTAIS

Objektų aptarnavimo valdymo bendrovės naudodamos „Dynamics 365“, gali informuoti klientus apie esamą situaciją, palengvinti bendravimą ir užtikrinti, kad klientai turėtų teigiamą patirtį kiekviename paslaugos suteikimo etape.

  • Klientai gali pamatyti artėjančius paslaugos suteikimo laikus ir per klientų portalą peržiūrėti užbaigtus ar atvirus atvejus.
  • Klientai realiu laiku mato technikų vietą, jų atvykimo laiką, nuotrauką ir informaciją apie transporto priemonę.
  • Klientai kiekviename proceso etape gali būti informuojami automatizuotais teksto pranešimais ir telefono skambučiais.

FIELD SERVICE VIDEO

Track customer assets better in Dynamics 365 for Field Service

Set up and use the schedule board in Microsoft Dynamics 365 for Field Service

Manage your mobile workforce with Microsoft Dynamics 365 for Field Service

Use Connected Field Service to remotely monitor and service customer equipment

Painless resource scheduling with Microsoft Dynamics 365 for Field Service

Set up and assign resources to work orders in Microsoft Dynamics 365 for Field Service

Setup and use resource scheduling optimization in Dynamics 365 for Field Service

Manage your field service workforce with Dynamics 365

Kaip įsigyti?

 

NAUDOTIS NUOMOS PASLAUGA

 

Už fiksuotą mėnesinį mokestį gaunate galimybę naudotis Dynamics 365 for Field Service sistema, kuri yra talpinama debesyje ir pasiekiama internetu. Sistema paruošiama naudojimui per keletą dienų, todėl nešvaistote laiko diegimui ir nepatiriate diegimo išlaidų. Nemokate už serverio priežiūrą ir elektros sąnaudas.

SUŽINOTI DAUGIAU

 

ĮSIDIEGTI SAVO SERVERIUOSE

 

Pasirinkę šį variantą galėsite adaptuoti Dynamics 365 for Field Service pagal Jūsų įmonės poreikius bei mėgautis neribotomis galimybėmis. Galėsite panaudoti savo turimą IT infrastruktūrą ir nustatyti savo saugumo reikalavimus.

SUŽINOTI DAUGIAU