Pardavimų valdymo sistema

Kompleksinis sprendimas efektyviam pardavimų proceso valdymui, skirtas kaupti, analizuoti su klientais susijusius duomenis, planuoti ir kontroliuoti pardavimo veiksmus.

Plačiau

Sėkmės istorija. Microsoft Dynamics 365 diegimas įmonėje „Hoptrans“

Poreikis pardavimų valdymo sistemai atsirado tuomet, kai nebesusitvarkėme su užklausomis – jų gaudavome tiek daug, jog apdoroti spėdavome vos trečdalį. Dabar apdorojame visas gaunamas užklausas, kadangi naudojant Microsoft Dynamics 365 neįmanoma jų pamesti. Galiu drąsiai sakyti, jog su Softera dirbti paprasta ir šios įmonės komandą sudaro profesionalūs bei patyrę specialistai. Esame patenkinti savo sprendimu bendradarbiauti su „Softera“, todėl kaip patikimą partnerį šią įmonę rekomenduočiau ir kitiems.

Ugnė Katelynienė, „Hoptransa, UAB“ pardavimų vadovė.

Pardavimų valdymo funkcionalumas

PARDAVIMŲ VALDYMAS

CRM sistemoje pardavimas – tai procesas, kurio eigoje nuo šalto kontakto einama link laimėto pardavimo, o eigoje fiksuojami atlikti veiksmai, sukuriami dokumentai, vykdomi automatizuoti procesai bei fiksuojamos pardavimo etapų būsenos.

GALIMAS KLIENTAS (Lead)

Šaltas kontaktas CRM sistemoje yra saugomas kaip Galimas klientas (Lead). Galimo kliento (Lead) kortelėje kaupiama pirminė informacija apie potencialų klientą ir jo poreikius. Vadybininkas dirba pagal apibrėžtą proceso algoritmą, apibrėžti žingsniai leidžia žinoti, kuriame etape esama ir kiek liko iki kvalifikavimo toliau į Pardavimo galimybę.

GALIMYBĖ (Opportunity)

Galimybės (Opportunity) kortelėje fiksuojami pagrindiniai pardavimo veiksmai, kaupiama visa su pardavimu susijusi informacija (apimtis, sandorio užbaigimo laikas, konkurentai, atlikti ir planuojami pardavimo veiksmai), formuojamas pasiūlymas (galimas versijavimas). Galima standartizuoti pardavimo procesą, apsirašyti rodiklius stebėjimui (KPI).

PRODUKTAS (Product)

Galimybė kurti ryšius su kitais produktais (paslaugomis), kad formuojant pardavimo pasiūlymą būtų galima pasiūlyti ir susijusius produktus ar paslaugas, t. y. vykdyti kryžminius (Cross sell) ir susijusius (Upsell) pardavimus.

KAINORAŠČIAI (Price List & Discount List)

Skirtinguose kainoraščiuose tiems patiems produktams / paslaugoms gali būti nurodytos skirtingos kainos. Pasirinkus konkretų kainoraštį, klientų valdymo sistema automatiškai apskaičiuoja viso pasiūlymo kainą. Galimybė automatizuoti nuolaidų taikymą (procentinė nuolaida nuo bazinės kainos arba absoliuti piniginė nuolaida).

PASIŪLYMAS (Quote)

Pasiūlymo formavimas yra automatizuotas, CRM sukuria pasiūlymo (Quote) kortelę, kurioje atvaizduoja visus klientui siūlomus produktus (paslaugas) su kainomis ir bendra pasiūlymo suma. Informaciją galima koreguoti, taikyti nuolaidas, versijuoti.

UŽSAKYMAS (Order)

Klientui patvirtinus, kas pasiūlymas tinka, CRM sistemoje sukuriamas užsakymas ir perduodamas vykdymui.

SĄSKAITOS FAKTŪROS (Invoice)

Kaupiama informacija sąskaitų faktūrų išrašymui. Galima sekti apmokėjimo eigą pagal SF kortelės būsenas.

TIKSLAS (Goal)

Automatizuotas funkcionalumas, leidžiantis realiu laiku vertinti kaip vadybininkui ir visai pardavimų komandai sekasi siekti tikslų.

DARBASTALIS (Dashboard)

Individualūs darbastaliai užtikrina patogų aktualios ir kasdienei veiklai būtinos informacijos matymą viename lange.

Kaip įsigyti?

 

NAUDOTIS NUOMOS PASLAUGA

 

Už fiksuota mėnesinį mokestį gaunate galimybę naudotis Dynamics klientų valdymo sistema, kuri yra talpinama debesyje ir pasiekiame internetu. Sistema paruošiama naudojimui per keletą dienų, todėl nešvaistote laiko diegimui ir nepatiriate diegimo išlaidų. Nemokate už serverio priežiūra ir elektros sąnaudas.

SUŽINOTI DAUGIAU

 

ĮSIDIEGTI SAVO SERVERIUOSE

 

Pasirinkę šį variantą galėsite adaptuoti Dynamics CRM pagal jūsų įmonės poreikius bei mėgautis neribotomis galimybėmis. Galėsite panaudoti savo turimą IT infrastruktūrą ir nustatyti savo saugumo reikalavimus.

SUŽINOTI DAUGIAU