NT CRM sprendimas pardavimų valdymui

Tai Microsoft Dynamics 365 platformoje realizuotas pardavimų valdymo sprendimas nekilnojamojo turto įmonėms (NT CRM). Paprastas informacijos kaupimas, lanksčios duomenų analizės galimybės, pardavimų procesų optimizavimas užtikrinant efektyvų planavimą, vykdymą bei kontrolę.

Plačiau

NT CRM sprendimas pardavimų valdymui

Pardavimai – vienas svarbiausių procesų NT įmonių veikloje. Svarbu matyti galimus klientus laisviems nuomos plotams, sekti bendravimo istoriją bei pardavimų komandos darbo krūvius.

NT CRM pardavimų valdymo sprendimas padės:

  • efektyviai stebėti ir valdyti nuomos plotų pardavimo galimybes;
  • valdyti ryšius su esamais ir potencialiais klientais;
  • susieti pardavimo komandos kasdienes užduotis su pagrindiniais veiklos rodikliais;
  • didinti pajamas ir išlaikyti esamus klientus.

Tinkamas sprendimas gali ženkliai palengvinti nekilnojamojo turto valdymą ir daryti įtaką pardavimų augimui.

  • Valdykite visus pardavimo etapus, dirbkite su esamais ir potencialiais klientais, optimaliai išnaudojant patalpų užimtumą
  • Susiekite pardavimų tikslus su konkrečiais rodikliais, stebėkite kasdienes pardavimų komandos užduotis ir progresą
  • Taupykite laiką automatizuodami pasikartojančias užduotis
  • Didinkite pajamas per papildomų paslaugų pardavimus (Cross-sell / Up-sell);
  • Užtikrinkite komandai prieigą prie tikslios ir išsamios informacijos vienoje vietoje per mobilius įrenginius dirbant ne biure

NT CRM sprendimo pardavimų valdymui galimybės

EFEKTYVIAI STEBĖKITE IR VALDYKITE NUOMOS PLOTŲ PARDAVIMO GALIMYBES

  • Sekite ir stebėkite laisvų nuomos plotų galimus klientus, bei matykite potencialių klientų sąrašą, kuriuos domina konkrečios patalpos
  • Matykite kokioje stadijoje yra pardavimas bei analizuokite, ar tam tikriems sandoriams reikia ypatingo Jūsų dėmesio ir veiksmų
  • Tiksliai žinodami, kokioje stadijoje yra sandoris, stebėkite pardavimų sandorius ir ar jų yra pakankamai, kad išnuomotumėte visas laisvas patalpas
  • Sukurkite nepriklausomas ataskaitas ir naudokite darbastalius (Dashboard), kad galėtumėte vizualizuoti informaciją apie uždarytus sandorius, pardavimo etapus

SUSIEKITE PARDAVIMO KOMANDOS KASDIENES UŽDUOTIS SU PAGRINDINIAIS VEIKLOS RODIKLIAIS

  • Naudodami pardavimų vadybininko kasdienių veiklų darbastalį (Dashboard), lengvai sužinokite, kokių užduočių reikia imtis dabar, kad pasiektumėte numatytus tikslus
  • Su vadybininko darbastaliu (Dashboard), analizuokite ir išmatuokite pardavimo komandos veiklą per visą pardavimo ciklą ir nustatykite sritis, kurias reikia gerinti
  • Stebėkite visas atviras galimybes (Opportunity):
    • be numatyto sekančio veiksmo „Nesuplanuoti pardavimai“
    • su vėluojančia veikla „Vėluojantys pardavimai“
  • Naudodami veiklos diagramą, matykite aiškų pardavimų komandos darbo krūvį konkrečiu laikotarpiu, nustatykite veiklos prioritetus bei paskirstykite išteklius

VALDYKITE RYŠIUS SU ESAMAIS IR POTENCIALIAIS KLIENTAIS

  • Naudokite bendravimo istoriją, kad galėtumėte sekti visus ryšius tarp įmonės ir klientų
  • Siųskite naujienlaiškius skirtingiems segmentams, kad informuotumėte savo nuomininkus arba potencialius klientus: dalinkitės bendra informacija, priminimais, atnaujinimais ir skelbimais
  • Naudodamiesi el. pašto sekimo funkcija, stebėkite kiekvieną pranešimą, kurį išsiuntėte/gavote iš kliento/potencialaus kliento ir turėkite visą reikiamą informaciją, reikiamiems veiksmams atlikti

MATYKITE VISĄ INFORMACIJĄ VIENOJE VIETOJE

  • Surinkite informaciją iš visų galimų klientų generavimo šaltinių
  • Lengvai tvarkykite visus savo kontaktus (nuo esamų nuomininkų iki potencialių klientų)
  • Įkelkite, redaguokite ir tvarkykite visus dokumentus, reikalingus sandorių sudarymui
  • Prisijunkite prie sistemos ir kliento informacijos nesvarbu kur bebūtumėte, bet kuriuo mob. prietaisu (personaliniu kompiuteriu, nešiojamu kompiuteriu, planšete ar telefonu)

KOMPLEKSINIS SPRENDIMAS NEKILNOJAMOJO TURTO VALDYTOJAMS

Įmonei, kuri valdo nekilnojamąjį turtą svarbios 3 dalys: pardavimų valdymas, finansų valdymas ir pastatų valdymas. Pardavimų valdymas, tai tik dalis kompleksinio sprendimo, kuris apima nuomininkų, sutarčių, mokesčių, patalpų bei teikiamų paslaugų informacijos valdymą vienoje vietoje. >> SKAITYTI PLAČIAU <<

Kaip įsigyti?

 

NAUDOTIS NUOMOS PASLAUGA

 

Už fiksuotą mėnesinį mokestį gaunate galimybę naudotis NT CRM sprendimu, kuris talpinamas debesyje ir pasiekiamas internetu. Sprendimas paruoštas naudojimui, jungiatės ir dirbate. Minimalios pradinės investicijos, nereikia techninės infrastruktūros, fiksuotas mėnesinis mokestis, jokių palaikymo ar naujinimo mokesčių.

SUŽINOTI DAUGIAU

 

ĮSIDIEGTI SAVO SERVERIUOSE

 

Pasirinkę šį variantą galėsite modifikuoti NT CRM sprendimą pagal individualius savo įmonės poreikius, integruoti su turimomis sistemomis bei vystyti be apribojimų. Galėsite panaudoti savo turimą IT infrastruktūrą ir nustatyti savo saugumo reikalavimus.

SUŽINOTI DAUGIAU