Darbo užmokesčio ir personalo valdymas

Norite automatizuoti užmokesčio apskaitos procesą? Ieškote būdų mažinti veiklos sąnaudas, optimizuoti buhalterijos ir personalo skyriaus veiklą?

Plačiau

Iššūkiai

Kiekviena įmonė privalo vesti personalo apskaitą ir skaičiuoti atlyginimus, vadovaudamasi LR įstatymais ir norminiais aktais. Tai laikui ir ištekliams imlus procesas. Dažniausiai pasitaikantys personalo valdymo ir  darbo užmokesčio procesų valdymo iššūkiai: 

  • dideli kaštai, sąnaudos ir administracinis krūvis;
  • žemas efektyvumas, darbuotojų produktyvumas;
  • neoptimizuotas personalo valdymas ir darbo užmokesčio procesas;
  • sunkiai prieinama ir su finansine informacija nesusieta darbo užmokesčio informacija;
  • sudėtingos rutininės operacijos, duomenų dubliavimas, žmogiškosios klaidos;
  • netikslūs duomenys, dublikatai;
  • komplikuotas duomenų importas (eksportas);
  • skirtingų įmonių apskaita skirtingose sistemose;
  • neautomatizuotas įrašų kaupimas ir valdymas;
  • neužtikrinamas procedūrų taikymas darbuotojams;
  • sunku kurti ataskaitas, ribotos verslo analitikos galimybės.

Darbo užmokesčio ir personalo valdymo sistema

Sužinokite daugiau apie Softera DU (darbo užmokesčio ir personalo valdymo sistemą), kuri padės Jums didinti sistemos vartotojų produktyvumą, mažinti administracinį krūvį ir našiau dirbti operuojant tiksliais ir savalaikiais duomenimis vienoje verslo valdymo sistemoje.

Peržiūrėti darbo užmokesčio sistemos funkcionalumą