„ABC Farma“ – sandėlio sprendimas

„ABC Farma“ – sandėlio sprendimas

Įmonės veikla: didmeninė prekyba vaistais, vaistų sandėliavimas, perpakavimas, farmacijos paslaugos

Įmonės dydis: 26 darbuotojai

Įmonės apyvarta: 3 000 001 – 5 000 000 €

Iššūkis

Farmacijos paslaugų ir vaistų didmeninės prekybos įmonė „ABC Farma“ ėmė ieškoti programinės įrangos sprendimo, kai išaugus prekybos mastams ir didėjant klientų reikalavimams, kilo poreikis plėstis ir atnaujinti technologiškai pasenusią infrastruktūrą.
Farmacijos produktų logistikai ir vaistų sandėliavimui keliami ypatingi reikalavimai, todėl būtina atsižvelgti į daugelį kriterijų: vaisto kelio nuo gamintojo iki vartotojo atsekamumą, temperatūrinių režimų užtikrinimą, prekių būsenų kontrolę, atitikimą Lietuvos ir ES reglamentų reikalavimams ir kt.

Tikslas

Įmonės tikslas buvo įsirengti inovatyvų vaistų sandėlį, pasitelkiant moderniausias technologijas ir suteikti savo klientams aukščiausios kokybės paslaugas.

Pasirinktas sprendimas

Atsižvelgiant į įmonės specifiką, buvo reikalinga ir specifinė programinė įranga, galinti užtikrinti individualių poreikių įgyvendinimą. Pasitelkus modernius verslo valdymo sistemos „Microsoft Dynamics NAV“ sandėlio procesų, operacijų ir prekybos valdymo sprendimus, bendrovė optimizavo sudėtingus medikamentų sandėliavimo procesus, pagerino darbuotojų produktyvumą ir darbo sąlygų kokybę, o savo klientams nuo šiol gali teikti šiuolaikinius rinkos lūkesčius atitinkančias paslaugas.

Plačiau skaitykite: http://kaunasin.lt/kaune-veikla-pradeda-moderniausias-vaistu-sandelis/?lang=lt


Klientas apie mus

Baigus diegimo etapą, UAB „ABC Farma“ komercijos direktorė dalinasi mintimis apie bendradarbiavimą su Softera siekiant išsikeltų tikslų.

„UAB „Softera Baltic“ laikome patikimu partneriu ir savo srities lyderiu, kurio patirtis ir sprendimai padeda mums technologiškai tobulėti ir gerinti verslo rezultatus. Ypatingai vertiname greitą reagavimą į užklausas, profesionalias konsultacijas ir efektyvius verslo iššūkių sprendimus“.

UAB „ABC Farma“ komercijos direktorė Birutė Varnienė

Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją: klausk@softera.lt | +370 620 93555

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

NUMAI – nekilnojamojo turto valdymo sistema20200804125717

NUMAI – nekilnojamojo turto valdymo sistema

„NUMAI“ nekilnojamojo turto valdymui pasirinko SOFT4RealEstate sistemą....
„Rekuperatorių centras“ – BC (NAV) nuoma + verslo analitika20200219082606

„Rekuperatorių centras“ – BC (NAV) nuoma + verslo analitika

Microsoft Dynamics 365 Business Central sistema apskaitai ir analitinis įrankis Power BI atvėrė galimybes matyti visą reikiamą verslo informaciją vienoje sistemoje ir sekti svarbius ro...
„Trukmė“ – sandėlio sprendimas20200219075213

„Trukmė“ – sandėlio sprendimas

Įmonėje įdiegta sandėlio valdymo sistema, padėjo išspręsti kliento iššūkius ir leido skaitmenizuoti sandėlio operacijas bei turėti taip reikalingus tikslius duomenis. Sistema k...
„Vilandra“ – Softera.E-Sąskaita20200219074131

„Vilandra“ – Softera.E-Sąskaita

„Vilandra“ pirkimo ir pardavimo sąskaitų gavimo, siuntimo, tvirtinimo ir archyvavimo procesų automatizavimui naudoja Softera.E-sąskaita sprendimą – Microsoft Dynamics Business C...
Peržiūrėti daugiau