„Magijos kvapas“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

„Magijos kvapas“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

Įmonės veikla: gamyba ir mažmeninė prekyba

Įmonės dydis: ~6 darbuotojai

Įmonės apyvarta: 200 000 – 300 000 €

UAB „Magijos kvapas“ gamina rankų darbo, burtais kvepiančias žvakes, smilkalus, namų kvepalus. Neseniai jų prekių asortimentą papildė ir eteriniai aliejai bei jų mišiniai. Nemažai eksporto partnerių bei distributorių Lietuvoje turinti įmonė „Magijos kvapas“ turi ir savo mažmeninę parduotuvę.

 UAB „Magijos kvapas“ įmonės procesų valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central verslo valdymo sistemą. Kompanijos generalinis direktorius Vilius Malinauskas pasakoja apie savo pasirinkimą ir jo priežastis.

 


Su kokiais iššūkiais susidūrėte ir kas paskatino keisti buvusią sistemą į Microsoft Dynamics 365 Business Central?

  • Didžiausias iššūkis buvo sudėtingas ataskaitų teikimo procesas. Buvo daug rankinio darbo ir taisymo, nes neturėjome reikalingų įstatyminių ataskaitų arba jos būdavo netikslios.
  • Sistemoje fiksuodavome tik pirkimo ir pardavimo faktą. Neturėjome galimybės valdyti pirkimų ir pardavimų užsakymų procesų.
  • Sunkiai valdėme gamybos procesą. Nebuvo nei tikslaus planavimo, nei gamybos atsekamumo.
  • Visi pardavimai per kasos aparatą būdavo vedami rankiniu būdu – tai užimdavo daug laiko ir padarydavome nemažai klaidų.
  • Neturėjome patogaus analitikos įrankio, todėl kaskart reikėdavo gaišti laiką renkant skaičius iš skirtingų ataskaitų.

Kodėl pasirinkote būtent Microsoft Dynamics 365 Business Central sprendimą?

Ieškojome mobilios sistemos, kad galėtume patogiai dirbti iš bet kurios vietos, nes daug keliaujame, vykstame į parodas, susitinkame su klientais bei tiekėjais. Apsispręsti padėjo ir sistemos patikimumas. Šios sistemos kūrėjas yra Microsoft, kuriuo tikrai pasitikime. Žinome, kad kai bus atnaujinimai, jų diegimas nevėluos ir bus atliktas kokybiškai. Taip pat, rinkoje nebuvo analogų, kurie tenkintų kainos ir kokybės santykio lūkesčius.

Kodėl pasirinkote Softerą kaip diegėją?

Pereiti prie naujos sistemos yra didelis stresas, ko gero, kiekvienai įmonei, tad mums buvo ypač svarbus dedikuoto klientų aptarnavimo aspektas. Softera padėjo sklandžiai pereiti prie naujos sistemos, visos užklausos buvo išspręstos greitai ir profesionaliai. Pasitikėjome įmonės ilgalaike patirtimi šioje sferoje, įvertinome patikimumą ir stabilumą, buvome gavę gerų rekomendacijų.

Kaip vyko pats sistemos diegimas?

Sistemos diegimo procesas buvo labai paprastas ir greitas. Sistema jau buvo paruošta su pagrindiniais nustatymais, pritaikyta Lietuvoje galiojantiems reglamentams. Pradėti dirbti Business Central aplinkoje nebuvo sunku, nes ji pasirodė pažįstama iš kitų, kasdien naudojamų Office 365 programų. Be to, kai kildavo klausimų, greiti atsakymai ir kokybiškos konsultacijos padėjo visiškai perprasti sistemą. Mums dedikuota klientų vadybininkė iškart nukreipdavo pas reikiamus specialistus, kai reikėdavo įsidiegti papildomų funkcijų.

Kokias pagrindines Business Central sistemos naudas matote? Kas pasikeitė procesų valdyme?

  • Visos reikalingos ataskaitos generuojamos beveik automatiškai, kelių mygtukų paspaudimu reikiami duomenys perduodami atitinkamoms institucijoms. Tai sutaupo beprotiškai daug laiko.
  • Pagreitėjo pardavimų procesai: iš vieno formuojamo dokumento galime suformuoti išankstines sąskaitas, pardavimų užsakymus, pakavimo lapus ir pačias sąskaitas. Taip pat turime sąsają su tiekimo grandine, nereikia pildyti daug skirtingų dokumentų.
  • Nereikia pajamuoti visų pirkimo dokumentų – taip gerokai sumažėjo rankinio darbo.
  • Lengvai suvaldome gamybos procesus. Sistema sugeneruoja gamybos užsakymus, turime gamybos atsekamumą pagal partijų numerius, planuojame sandėlio resursus. Visada žinome kiek, ko ir kada reikia pagaminti.
  • Kasos aparatai buvo suintegruoti su bendra apskaitos sistema. Pardavimų duomenys į sistemą patenka realiu laiku, nebereikia jų suvesti ranka.

 

Reziumuodamas išskirsiu pagrindines naudas:

  • operatyvumas
  • mobilumas
  • greitis atliekant funkcijas
  • integralumas su išorinėmis sistemomis kaip VMI, GPAIS
  • prieiga prie informacijos ir tikslūs duomenys realiu laiku

Esate auganti įmonė. Kaip Business Central sistema padeda įveikti su augimu susijusius iššūkius?

Turime planų bei idėjų plėsti savo įmonės veiklą ir esame ramūs, kad nereikės keisti sistemos mūsų įmonės augimo metu. Dar daugiau mūsų laiko sutaupytų internetinės parduotuvės integracija su Business Central. Žinome, kad sistemos funkcionalumą galima praplėsti papildomais Microsoft ir Softeros sukurtais produktais, kurie mums bus reikalingi ateityje.


Microsoft Dynamics 365 verslo valdymo sistema Business Central leidžia planuoti ir valdyti įmonės resursus, tiekimo grandinę, prekių sandėlio resursus, pardavimus, komunikaciją su klientais, finansus ir apskaitą bei kitus procesus.

Sėkmės istorija_Magijos kvapas | Softera
Vilius Malinauskas
„Magijos kvapas“ generalinis direktorius
Softera padėjo sklandžiai pereiti prie naujos sistemos, visos užklausos buvo išspręstos greitai ir profesionaliai. Pasitikėjome įmonės ilgalaike patirtimi šioje sferoje, įvertinome patikimumą ir stabilumą, buvome gavę gerų rekomendacijų.

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

„Autolux“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central20210429132148

„Autolux“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Autolux“ generalinis direktorius Mantas Narkevičius dalinasi atsiliepimais pakeitus seniau naudotą verslo valdymo sistemą į Microsoft Dynamics 365 Business Central. Nuo šiol į...
„Vakarų laivų gamykla“ – Microsoft Dynamics 365 Sales20210322194740

„Vakarų laivų gamykla“ – Microsoft Dynamics 365 Sales

AB „Vakarų laivų gamykla“ Microsoft Dynamics 365 Sales ryšių su klientais valdymo sistemą naudoja jau penkis metus. Įmonė pastebi išaugusį darbuotojų efektyvumą, pagerėjusią...
„ICECO Holding“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central20210322191538

„ICECO Holding“ – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „ICECO Holding“ įvertinę alternatyvas, nusprendė ir toliau dirbti su „Microsoft Dynamics NAV“ verslo valdymo sistema, įsidiegdami naujausią jos versiją „Dynamics 365 Busi...
FAKTORO (Taurus fondas) – faktoringo veiklos valdymo sistema20210127133510

FAKTORO (Taurus fondas) – faktoringo veiklos valdymo sistema

„FAKTORO“ pasirinko SOFT4Factoring sistemą, kuri stipriai pagreitino sutarčių rengimo, finansavimo, mokesčių apskaičiavimo procesus, ypač – sudėtingesnėms sutartims su pradels...
Peržiūrėti daugiau