„Trukmė“ – sandėlio sprendimas

„Trukmė“ – sandėlio sprendimas

Įmonės veikla: didmeninė ir mažmeninė prekyba

Įmonės dydis: ~250 darbuotojų

Įmonės apyvarta: 30 000000 – 50 000000 €

Kliento sėkmės istorija

„Trukmė“ –   Lietuvoje lyderiaujanti įmonė vykdanti didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis, skirtomis baldų gamybai. Kasdien iš gamybinių sandėlių išvažiuoja net apie 200 tonų produkcijos.

Dirbant tokiomis apimtimis, buvo pastebėta, kad procesai nėra tokie efektyvūs, kokių norėtųsi. Įmonėje įdiegėme sandėlio valdymo sistemą, kuri padėjo išspręsti kliento iššūkius bei kasdien prisideda prie sėkmingo įmonės augimo.
Šiandien klientas pasakoja apie turėtus iššūkius, lūkesčius sistemai ir žinoma, rezultatus įgyvendinus projektą.

Į KLAUSIMUS ATSAKO UAB „TRUKMĖ“ LOGISTIKOS VADOVAS GEDIMINAS MITRULEVIČIUS

  • Su kokiais iššūkiais susidūrėte prieš sprendimo diegimą?

Netikslus sandėlio likutis, ilgai užtrunkanti prekių paieška sandėlyje, komplektuojamų užsakymų neatitikimai, priklausomybė nuo sandėlių darbuotojų žinojimo kur ir kas padėta, sudėtingas ir ilgas personalo įvedimas į sandėlio veiklą.

  • Kokie buvo lūkesčiai sistemai?

Tikslumas, greitis, aiškus ir paprastas sandėlio užduočių formavimas. Norėjome išvengti popierinio sandėlio valdymo, jį skaitmenizuoti. Taip pat, mums buvo svarbu turėti informatyvų užsakymų įforminimą – kas, kokioje pakuotėje, kiek pakuočių priklauso užsakymui.

  • Kodėl pasirinkote Softerą?

Pasirinkdami tiekėją vertinome viską – diegėjo patirtį, integracijos su kitomis sistemomis galimybes, įdiegtų sistemų skaičių. Softerą rinkomės dėl jų profesionalumo, gebėjimo analizuoti nestandartinius poreikius bei pasiūlyti racionalius sprendimus poreikių išpildymui.

  • Kaip vyko projektas ir diegimas?

Visi supratome, kad projektas yra reikšmingas pokytis įmonėje ir jis nebus lengvas. Softeros pateiktas aiškus projekto planas  mums leido per palyginus trumpą laiką pasiruošti startui. Pradžioje buvo visko – kažkur vėlavome, kažką ne taip padarėme, bet Softera stebėjo ir koordinavo kiekvieną mūsų pasiruošimo žingsnį.
Sunku buvo pasitikėti tuo, kas buvo pateikta iš sistemos, ką rodo sistema, nes atrodė, kad mes žinome daugiau.

  • Kas pasikeitė įmonėje įdiegus sprendimą?

Turime tikslumą, operatyvumą, greitą reakciją neatitikimų šalinimui, sandėlio veiklos atsekamumą. Padidinome efektyvumą, sumažėjo užsakymų neatitikimų skaičius, neturime perteklinio kai kurių prekių likučio, naujų darbuotojų įvedimas į sandėlio veiklą trunka net keturis kartus trumpiau.

  • Kaip vertinate Softerą?

Manau, kad dirbame su savo srities profesionalais. Nebuvo problemų, kurioms nebūtų pasiūlyti sprendimai. Sulaukdavome pagalbos ir tada, kai reikėdavo tarpininkauti su pagalbinių sistemų instaliavimo rangovais ar įrankių tiekėjais. Labiausiai vertinu norą prisidėti prie kliento siekiamo rezultato sėkmės.

KLIENTO ATSILIEPIMAS

„Pasirinkdami tiekėją vertinome viską – diegėjo patirtį, integracijos su kitomis sistemomis galimybes, įdiegtų sistemų skaičių. Softerą rinkomės dėl jų profesionalumo, gebėjimo analizuoti nestandartinius poreikius bei pasiūlyti racionalius sprendimus poreikių išpildymui.“

– Gediminas Mitrulevičius, UAB „Trukmė“  logistikos vadovas


Sandėlių valdymo sistema – Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV, Navision) platformoje realizuotas sandėlio valdymo sprendimas (angl. Warehouse management system; WMS), skirtas valdyti sandėlio operacijas, optimizuoti procesus ir turėti tikslią informaciją realiu laiku vienoje vietoje.

Susisiekite, išsiaiškinsime Jūsų poreikį ir suteiksime nemokamą konsultaciją: klausk@softera.lt | +370 620 93555

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

Littelfuse – Softera.DU20201118140046

Littelfuse – Softera.DU

Softera.DU sistema padėjo sumažinti rankinio darbo kiekį - tiek darbo užmokesčio skaičiavimas, tiek analitika tapo labiau automatizuoti ir tikslesni. Softeros specialistai užtikrina l...
NUMAI – nekilnojamojo turto valdymo sistema20200804125717

NUMAI – nekilnojamojo turto valdymo sistema

„NUMAI“ nekilnojamojo turto valdymui pasirinko SOFT4RealEstate sistemą....
„Rekuperatorių centras“ – BC (NAV) nuoma + verslo analitika20200219082606

„Rekuperatorių centras“ – BC (NAV) nuoma + verslo analitika

Microsoft Dynamics 365 Business Central sistema apskaitai ir analitinis įrankis Power BI atvėrė galimybes matyti visą reikiamą verslo informaciją vienoje sistemoje ir sekti svarbius ro...
„Vilandra“ – Softera.E-Sąskaita20200219074131

„Vilandra“ – Softera.E-Sąskaita

„Vilandra“ pirkimo ir pardavimo sąskaitų gavimo, siuntimo, tvirtinimo ir archyvavimo procesų automatizavimui naudoja Softera.E-sąskaita sprendimą – Microsoft Dynamics Business C...
Peržiūrėti daugiau