Softera.PAYROLL sprendimas papildytas darbuotojų savitarnos portalu

Softera.PAYROLL sprendimas papildytas darbuotojų savitarnos portalu

Darbuotojų savitarnos portalas | Softera

DARBUOTOJŲ SAVITARNOS PORTALAS. Taip, mes jį jau turime!

Skubame pranešti, kad įsiklausę į klientų poreikius, Softera.PAYROLL darbo užmokesčio ir personalo apskaitos sprendimą papildėme ilgai lauktu darbuotojų savitarnos portalu. Savitarnos portalas skirtas mažoms ir vidutinėms įmonėms, norinčioms skaitmenizuoti bendravimą su savo darbuotojais.

Savitarnos portalo nauda organizacijai

Darbuotojų savitarnos portalas – visai organizacijai svarbus įrankis, įgalinantis įmonės darbuotojus, personalo specialistus bei komandų vadovus lengvai pildyti, peržiūrėti ir tvirtinti prašymus, matyti darbuotojui aktualią informaciją.

Darbuotojų portalas transformuoja bendravimą įmonės viduje, gerokai sumažina popierinių dokumentų kiekį, suteikia skaidrumo ir daugiau laiko darbuotojų veiklos efektyvumui didinti, supaprastina  procesų koordinavimą, nes visi duomenys pasiekiami vienoje vietoje.

Prie portalo prisijungti ir naudotis galima kompiuterių bei mobiliųjų įrenginių pagalba iš bet kurios pasaulio vietos.

Pagrindinės Softera.PAYROLL darbuotojų savitarnos portalo funkcijos:

  • darbuotojo informacija
  • atsiskaitymo lapelis
  • atostogų bei komandiruočių prašymai
  • darbų sauga
  • patikėtos vertybės
  • mokymų planai
  • darbo laiko apskaita

Darbuotojų savitarnos portalas gali būti naudojamas kaip darbo užmokesčio ir personalo apskaitos sprendimo dalis arba kaip atskiras sprendimas. Portalas turi integraciją su Microsoft Dynamics 365 Business Central verslo valdymo sistema, kuri mažina duomenų dubliavimą bei klaidų tikimybę.

Kokį darbuotojų savitarnos portalo planą pasirinkti?

Atsižvelgdami į savo organizacijoje vykstančius procesus bei planuodami įmonės augimą, galite rinktis iš trijų darbuotojų savitarnos portalo planų.

BASIC planas

  • Prisijungimui prie sistemos naudojami 3 būdai:

– Azure AD;

– Gmail;

– vartotojo vardas bei slaptažodis.

  • Lietuvių, anglų, latvių bei estų kalbos;
  • Pagrindiniame lange matoma aktuali informacija:

– užduotys, reikalaujančios veiksmų;

– šiai dienai ir iki metų pabaigos sukauptos atostogos;

– visos įmonės ir personalo skyriaus naujienos;

– atostogaujantys ir išvykę į komandiruotę darbuotojai;

– artėjantys gimtadieniai, šventės ir vardadieniai;

  • Galimybė pačiam darbuotojui keisti asmeninę informaciją – nuotrauka, kontaktinė informacija (el. paštas, telefono numeris, adresas), banko sąskaita, informacija apie vaikus, įgytą išsilavinimą. Prieš perduodant į apskaitos sistemą pakeistą informaciją tvirtina atsakingas asmuo.
  • Įdarbinimo informacija – įdarbinimo data, pareigos, komanda, kontaktinė informacija, bandomojo laikotarpio pabaiga;
  • Tiesioginio vadovo informacija – vardas, pavardė, pareigos, kontaktinė informacija;
  • Komandos narių sąrašas;
  • Atostogų ir kitų neatvykimų prašymai;
  • Priedų, kitų išmokų prašymai ir jų tvirtinimas. Komandos vadovas gali pateikti prašymą už savo komandą;
  • Lankstus tvirtinimo procesas pagal prašymų tipus bei kitus atributus;
  • Galimybė matyti sistemoje bei gauti el. paštu įvairius priminimus apie reikalaujančius patvirtinimo, patvirtintus arba atmestus prašymus; taip pat jei reikia pavaduoti kolegą;
  • Atsiskaitymų lapeliai;
  • Supažindinimas su tvarkomis, galimybė matyti kas yra susipažinęs, o kas dar ne;
  • Matyti neatvykimų, darbo stažo, vaikų statistinius duomenis;
  • Teisės vartotojams nustatomos pagal įmonės poreikius: darbuotojas, komandos vadovas, personalo vadovas, administratorius.

 

EXTENDED planas

  • Privalomas sveikatos tikrinimas bei darbų sauga;
  • Patikėtos vertybės, pvz. telefonas, raktai, kortelės;
  • Darbuotojų veiklos vertinimas.

 

PREMIUM planas

  • Komandiruočių prašymai;
  • Mokymų planai bei prašymai;
  • Pamainų planavimas;
  • Tabelių pildymas pagal projektus bei veiklas ir jų tvirtinimas.

>>Domitės darbuotojų savitarnos portalu?<<

Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei atsakysime į Jums rūpimus klausimus.

klausk@softera.lt | +370 620 93555