Excel vs. CRM – pasirinkite teisingai

„Excel“ yra lengvai naudojamas, gerai žinomas duomenų tvarkymo įrankis. Daugybė įmonių jį pasitelkia pardavimų stebėjimui, klientų duomenų kaupimui bei ataskaitoms. Vis dėlto, „Excel“ ryšių su klientais valdymui netinka: visai informacijai patalpinti ir susisteminti reikia daugybės lapų, o informacija yra paskirstyta keliuose įrenginiuose, pas skirtingus pardavėjus, todėl paprastai dirbama su tarpusavyje nesusijusiais, pasenusiais duomenimis.

Apie tai pasakoja ir mūsų klientai:
Poreikis pardavimų valdymo sistemai atsirado tuomet, kai nebesusitvarkėme su užklausomis – jų gaudavome tiek daug, jog apdoroti spėdavome vos trečdalį. Informacijai valdyti naudojome Excel failus – juose talpinome duomenis apie kiekvieną iš klientų: kainodara, komunikacija, derybų klausimai, sutartys, ir pan. Pardavimų procesams valdyti nepritaikytuose Excel failuose duomenys buvo sunkiai valdomi. Dabar apdorojame visas gaunamas užklausas, kadangi naudojant Microsoft Dynamics 365 neįmanoma jų pamesti.
Ugnė Katelynienė, „Hoptransa, UAB“ pardavimų vadovė

Žinome, kad su pamiltomis eilutėmis ir stulpeliais atsisveikinti nebus lengva, tačiau jei pardavimų valdymui vis dar naudojate Excel, ar kitą Jūsų prekybos galimybes apribojantį įrankį, kviečiame Lapkričio 5d. 11:00 prisijungti prie internetinio seminaro, kurio metu apžvelgsime:

  • kaip atrodo ryšių su klientais valdymas „Excel“;
  • kaip „Excel“ apriboja pardavimų valdymo galimybes;
  • kaip Jūsų ryšių su klientais valdymo procesas atrodytų MS Dynamics 365 (CRM) sistemoje.

Internetinį seminarą skaitys ir savo įžvalgomis dalinsis ilgametę patirtį turintis „Softera Baltic“ CRM konsultantas Jevgenijus Žukovas.