Atsargų valdymo sistema

„SOFT4Inventory“ – atsargų valdymo sprendimas, integruotas į Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision)“ verslo valdymo sistemą, suteikiantis galimybę valdyti atsargas ir finansinę informaciją vienoje sistemoje. Sprendimas sukurtas remiantis apribojimų teorijos (TOC), dinaminio buferio, „pull“ atsargų papildymo ir LEAN metodologija.

Atsargų valdymo sistemos galimybės

SOFT4Inventory sprendimas užtikrina optimalų atsargų planavimą, jų atnaujinimą bei tiekimą, padeda verslui efektyviai valdyti atsargas taupant įmonės kaštus, stipriai mažinant rizikas ir didinant darbuotojų produktyvumą. Atsiranda galimybė išlaisvinti įšaldytas apyvartines lėšas ir išvengti nelikvidžių prekių nuostolių. Tiksli atsargų analitika įgalina operatyviai priimti svarbius sprendimus ir taupo svarbų darbuotojų laiką.
Sprendimo unikalumas – atsargų valdymas, kai trūksta istorinių pardavimo duomenų, pagal kuriuos būtų galima prognozuoti ateities užsakymus.

Sistemos naudos:

  • greitas atsipirkimas (5-7 mėnesiai);
  • procesų skaidrumas ir vieningi rodikliai (KPI);
  • informacijos apie atsargas pateikimas vienoje sistemoje;
  • atsargų pertekliaus ir trūkumo minimizavimas;
  • operatyvus sprendimų priėmimas.
Audimas | Logo | Softera
AB „Audimas“
Įdiegus SOFT4Inventory atsargų valdymo sprendimą, per 3 mėnesius pasiekėme tokių rezultatų: tam tikrų prekių grupių atsargos sumažėjo vidutiniškai 40%, išlaikydamos 97% serviso lygį; 250 000 sandėliavimo vienetų atsargų planavimui sugaištama mažiau nei 1 valanda per dieną.
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Susisiekite ir mūsų specialistai mielai pagelbės ir atsakys į visus Jums rūpimus klausimus.

Funkcijos

Prekių biudžetai

Galimybė aprašyti prekių biudžetus (pardavimų, pirkimų, atsargų) įvairiais pjūviais ir vėliau juos lyginti su faktine informacija.

Prekės pakankamumo valdymas

Sistemoje paruošti įrankiai prekės pakankamumo įvertinimui įvairiais pjūviais – pagal sandėlius, rūšis, laikotarpius ir kt.

Partijos bei serijiniai numeriai

Galimybė valdyti prekių atsekamumą pagal partijas ar serijinius numerius. Galiojimo datų valdymas.

Vietos

Galima aprašyti neribotą kiekį sandėlių, nustatyti skirtingus parametrus.

Lankstus prekių savikainos valdymas

Sistema užtikrina pilnai automatinį savikainos skaičiavimą pagal įvedamus pirminius dokumentus. Prekių judėjimas galimas negavus pilnos dokumentacijos (prieš SF gavimą). Prekių pridėtinių išlaidų apskaita.

Sandėliavimo vienetas

Lankstus prekės planavimo parametrų aprašymas pagal skirtingus sandėlius.

Perdavimo užsakymai

Perdavimų tarp skirtingų įmonės sandėlių valdymas su prekių kelyje apskaita.

Paraiškų darbalapis

Galimybė vienoje vietoj sukaupti (įvesti arba suskaičiuoti pagal parametrus) prekės poreikius ir kurti jų papildymo užsakymus (pirkimo užs., komplektavimo užs.).

Komplektavimo užsakymai

Prekių sukomplektavimas iš kitų prekių pagal kliento užsakymą arba į sandėlį.

Planavimo darbalapis

Galimybė suskaičiuoti prekių papildymo poreikį pagal visą sistemoje esančią informaciją ir automatiškai kurti naujus ar koreguoti senus užsakymus (pirkimo, gamybos, perdavimo).

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.