Darbo užmokesčio ir personalo valdymo programa

Softera.DU (darbo užmokesčio ir personalo valdymo sistema) didina vartotojų produktyvumą, mažina administracinį krūvį, užtikrina našumą ir galimybę operuoti tiksliais ir savalaikiais duomenimis. Sprendimas apima 4 modulius: atlyginimo valdymas, darbo laiko apskaita ir ataskaitų formavimas, personalo valdymas.

Skaityti daugiau

Padėsime įveikti Jūsų iššūkius

Finansiniai ir žmogiškieji resursai

Išvenkite didelių finansinių kaštų, sąnaudų ir administracinio krūvio. Padidinkite darbuotojų efektyvumą, suteikite galimybę koncentruotis į svarbias užduotis.

Kasdieniai rutinos darbai

Kasdieniuose darbuose atsisakykite rutininių operacijų, duomenų dublikavimo, netikslių duomenų, sumažinkite žmogiškųjų klaidų tikimybę.

Ribotos galimybės

Pamirškite neautomatizuotą įrašų kaupimą ir valdymą. Paprastai kurkite ataskaitas, analizuokite verslo duomenis.

Peržiūrėti funkcionalumusSužinoti kainą

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Susisiekite ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus Jums rūpimus klausimus.

Funkcionalumai

Atlyginimų valdymas

Atlyginimų skaičiavimas pagal suvestą pirminę informaciją gali būti atliekamas vienam ar grupei darbuotojų. DU skaičiavimo informacija kaupiama pagal kiekvieną žmogų detaliai, išskiriant kiekvieną priskaitytą ir išskaitytą sumą. Ankstesnių rezultatų koregavimas vykdomas pakartotinai atliekant skaičiavimus. Perskaičiuoti galima vienam žmogui, padaliniui, visai įmonei ar darbuotojų grupei. Priskiriant darbuotojams atitinkamas priskaitymo sumas, galima nurodyti dimensijas (tam tikrus pjūvius, pagal kuriuos vėliau galima analizuoti įmonės atlyginimų sąnaudas pagal padalinius, projektus ar kita). Priskaitymų skaičiavimams naudojami įvairūs metodai pagal LR galiojančius įstatymus.

Bendrasis-PI-žurnalas-Atlyginimo-valdymas
darbo-laiko-apskaita-Grafikų-pagal-pamainas

Darbo laiko apskaita

Darbo grafikų ir tabelių duomenys gali būti pildomi vienu iš pasirinktų būdų: užpildant pagal iš anksto apibrėžtas taisykles arba importuojant iš „Excel“ formato failo. Užpildyti darbo grafikai ir tabeliai gali būti lengvai koreguojami. Atostogos, ligos ir kiti neatvykimai patogiai vedami į neatvykimų sąrašą, iš kurio duomenys automatiškai perkeliami į tabelio lenteles, užtikrinant, kad pildant tabelius neatvykimų duomenys nebus panaikinti ar pakeisti. Neatvykimų duomenys naudojami skaičiuojant ir formuojant įvairius įsakymus, kurie gali būti suformuoti keliems darbuotojams iš karto.

Personalo valdymas

Atlyginimų modulyje yra galimybė saugoti įvairius su darbuotoju susijusius duomenis (asmeninius, darbingumo lygį, kvalifikacijos patvirtinimus ir t.t.). Duomenys vėliau gali būti naudojami analizuojant bendrą darbuotojų informaciją arba formuojant dokumentų šablonus. Sistemos vartotojas savarankiškai gali paruošti ir įkelti dokumentų šablonus, pagal kuriuos vėliau yra formuojami „Word“ formato dokumentai, automatiškai įtraukiant reikiamą informaciją iš programos. Pagal šablonus suformuoti, skenuoti arba kiti dokumentai gali būti prisegami tiesiai prie darbuotojo kortelės.

Atlyginimų-ir-personalo-valdymų-rolė
Nepanaudotų-atostogų-likučių-ataskaita-

Ataskaitų formavimas

Apskaitos duomenys yra kaupiami, todėl už bet kurį laikotarpį galima operatyviai parengti reikalingas ataskaitas, pažymas, skirtas įmonės vidiniams poreikiams ir valdžios institucijoms – VMI, „Sodrai“. Vartotojai gali rinktis iš standartinių ataskaitų sąrašo, taip pat gali formuoti ir spausdinti individualias ataskaitas, jas deklaruoti elektroniniu būdu. Užtikrinta galimybė kai kuriuos duomenis įkelti iš „Excel“, o gautus skaičiavimų rezultatus paprastai iškelti į „Word“ ar „Excel“ failus, taip pat atsispausdinti visus reikiamus dokumentus (prašymus, įsakymus, sutartis ir kita).

Ataskaitos:
GPM313 || SAM ataskaita || 2-SD || 1-SD || 12-SD || NP-SD || FR0573 || 9-SD || 13-SD || DA-01 || FR0471 || iSAF registrai || FR0600 || FR0564

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.