Elektroniniai duomenų mainai nuo B2B iki e-komercijos

Pasaulinė pandemija keičia vartotojų įpročius ir jei dar iki šiol elektroninė prekyba nebuvo pardavimo kanalas, vyriausybėms uždraudus fizinę prekybinę veiklą, daugelis verslų skuba persikelti į elektroninę erdvę. Išaugęs vartotojų įprotis apsipirkti internetu išliks ir po karantino pabaigos, todėl migravimas į e-komerciją neturėtų būti tik trumpalaikis sprendimas.
Kviečiame žiūrėti internetinį seminarą, kurio metu „Softera Baltic“ konsultantas Rimantas Kažemėkaitis papasakoja kaip naudojant vieną „Softera.EDI“ sprendimą, galima gauti papildomas naudas, neinvestuojant į naujas elektroninių duomenų mainų sistemos integracijas.
Partnerio „Edisoft“ specialistai – Julius Gurevičius bei Denis Kulakov, plačiau pristato Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) integraciją su „Amazon“ platforma bei elektroninės komercijos sprendimą skirtą įmonėms dirbančioms verslas – verslui (B2B) srityje.
Internetinio seminaro temos:
- „Softera.EDI“ sprendimo naudos derinant integraciją su e-komercijos kanalais.
- B2B užsakymų sistema – elektroninės komercijos sprendimas skirtas darbui su verslo klientais.
- Microsoft Dynamics 365 Business Central integracija su elektronine pardavimų platforma „Amazon“.
- Kaip siųsti elektronines sąskaitas (PEPPOL) klientams.
- Microsoft Dynamics 365 Business Central integracija su el. parduotuvės platforma „PrestaShop“.
Jei peržiūrėjus internetinį seminarą kils klausimų, kreipkitės klausk@softera.lt arba +370 620 93555