Finansų valdymas ir apskaita

Įmonėms nepaprastai svarbu, kad visa finansinė informacija (finansiniai rodikliai, užsakymai, pardavimas, gamintojai, klientai, dokumentai) būtų lengvai pasiekiama realiu laiku vienoje vietoje.

Plačiau

Iššūkiai

Finansų valdymas yra vienas svarbiausių procesų įmonėje. Apskaitos ir finansų skyriaus užduotis – parengti ir užtikrinti tikslią finansinę informaciją, kuria remiantis įmonėje daromi svarbūs sprendimai. Priežastys, dėl ko įmonės ieško pažangių verslo valdymo sprendimų, padedančių mažinti kaštus ir optimizuoti finansų bei apskaitos procesus. 

  • Pinigų srauto valdymas, prognozavimas, disponuojamo likučio kontrolė.
  • Ilgalaikio turto valdymas, amortizacijos skaičiavimas, atsargų apskaita.
  • Darbas su daug juridinių asmenų ar įmonių, sandėliais, valiutų kursai.
  • Galimybė valdyti daugiau nei vienos įmonės finansus, informacijos jungimas iš skirtingų duomenų bazių, konsoliduotos finansinės būklės stebėjimas.
  • LR reikalavimus atitinkantis ataskaitų ruošimas, naujų privalomų reikalavimų tenkinimas (SEPA, i.SAF, i.VAZ, SAF-T ir pan.).
  • Verslo analitika, ataskaitų kūrimo automatizavimas.
  • Elektroninės sąskaitos, elektroniniai dokumentų mainai.
  • Finansų planavimas, kontroliavimas, rizikos valdymas.
  • Finansinių operacijų stebėjimas, analizė.

Finansų valdymo ir apskaitos sistema

Galime pasiūlyti šiuolaikišką, gerosiomis verslo procesų optimizavimo praktikomis grįstą apskaitos ir finansų valdymo sprendimą, paruoštą vadovaujantis LR įstatymais ir norminiais aktais, reglamentuojančiais buhalterinės ir finansinės apskaitos sudarymą.

Peržiūrėti sistemos funkcionalumą