Sandėlio valdymo sistema

Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision) platformoje veikianti sandėlio valdymo sistema Softera.WMS, skirta valdyti sandėlio operacijas, optimizuoti procesus ir turėti tikslią informaciją realiu laiku vienoje vietoje.

Sandėlio valdymo sistemos galimybės

Sistema valdo visą sandėlio darbą realiu laiku. Jos tikslas yra visiškas sandėlio ciklų valdymo automatizavimas – nuo prekių priėmimo į sandėlį momento iki klientų užsakymų pristatymo. Sandėlio valdymo sistema (WMS) optimizuoja inventoriaus perkėlimus ir saugojimą, suskirstydama sandėlį į tikslines zonas ir produktyviausiai išnaudodama sandėliavimo plotą.

Naudos, kurias suteikia Softera.WMS:

  • Minimizuojami pasibaigusio galiojimo produkcijos kaštai
  • Iki 99,9 % padidinamas prekių likučių ir sandėliavimo vietų informacijos tikslumas
  • Sukuriamas prekių judėjimo skaidrumas ir kontrolė
  • 5–25 % padidinamas sandėlio vietų panaudojimas
  • Padidinamas sandėlio pralaidumas, geriausios vietų paskyrimo strategijos
  • Racionaliau naudojama kėlimo technika
  • 20–30 % padidėja darbuotojų produktyvumas
  • Užsakymų įvykdymo tikslumo ir greičio padidėjimas iki 30 %

Klientai pasakoja

Gediminas Mitrulevičius | sandėlio valdymas | Softera
Gediminas Mitrulevičius
UAB „Trukmė“ logistikos vadovas
Po Softera.WMS diegimo turime tikslumą, operatyvumą, greitą reakciją neatitikimų šalinimui, sandėlio veiklos atsekamumą. Be to, padidinome efektyvumą, nes sumažėjo užsakymų neatitikimų skaičius, neturime perteklinio kai kurių prekių likučio. Džiaugiamės, kad naujų darbuotojų įvedimas į sandėlio veiklą trunka net keturis kartus trumpiau.
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Susisiekite ir mūsų specialistai mielai pagelbės ir atsakys į visus Jums rūpimus klausimus?

Jums gali būti įdomu

Greitai ir brangiai ar lėtai ir pigiai?20221228094556
Sandėlio operacijos pakuotės lygyje – nauja Softera.WMS funkcija20221227100317
Tiekimo grandinės skaitmenizacijos naudą verslas matuoja pelnu20210318174609

Softera.WMS funkcijos

Automatinis sandėliavimo vietos parinkimas

Darbuotojui nereikia galvoti kur padėti prekes, nes sistema automatiškai pagal aprašytas taisykles pasiūlo sandėliavimo vietą. Tiek sandėlis, tiek prekės gali būti išskaidyti pagal sandėliavimo klases (pvz. temperatūros ir drėgnumo zonos, specialiosios įrangos lokacija, pavojingų prekių laikymo sąlygos ir pan.).

Atrinkimo zonos papildymas

Likučių stebėjimas realiu laiku padeda efektyviai organizuoti planinį atrinkimo zonos papildymą pagal apibrėžtus minimalius ir maksimalius lentynos lygius.

Užsakymo surinkimo kelio optimizavimas

Sistema išdėlioja trumpiausią užsakymo surinkimo kelią, išlaikant prekių krovos eiliškumą atsižvelgiant į jų fizines savybes (svoris/tūris) ir/ar galiojimo terminą.

Sujungimas su išoriniais kaupikliais

Informacija į kompiuterius suvedama operatyviai kaupiklių (skenerių) pagalba užkertant kelią duomenų klaidoms. Duomenys matomi realiu laiku.

Kompleksinis užsakymų išsiuntimas

Galimybė rinkti kelis užsakymus vienu metu, nes prekių išsiuntimas grupuojamas pagal kelis skirtingus pardavimo užsakymus.

Motyvacinė darbuotojų sistema

Galimybė fiksuoti kiekvieną operaciją, stebėti sandėlio apkrovą, inicijuoti pakeitimus produktyvumo didinimui, turėti darbuotojų veiklos ataskaitą, vertinti rezultatus, taikyti motyvacines priemones.

Logistinis ženklinimas

Krovinio ženklinimas pagal individualius poreikius.

Sujungimas su išoriniais kaupikliais sandėlio automatizavimui

Sandėlio procesuose naudojami mobilūs duomenų kaupikliai, kurie per bevielį ryšį keičiasi informacija su centrine programos dalimi, todėl programoje galima stebėti visų sandėlio užduočių atlikimo eigą realiu laiku.

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.