Sandėlio valdymo sistema

Microsoft Dynamics 365 Business Central (Dynamics NAV, Navision) platformoje realizuotas sandėlio valdymo sprendimas (angl. Warehouse management system; WMS), skirtas valdyti sandėlio operacijas, optimizuoti procesus ir turėti tikslią informaciją realiu laiku vienoje vietoje.

Plačiau

Sistema valdo visą sandėlio darbą realiu laiku. Jos tikslas yra visiškas sandėlio ciklų valdymo automatizavimas – nuo prekių priėmimo į sandėlį momento iki klientų užsakymų pristatymo. Sandėlio valdymo sistema (WMS) optimizuoja inventoriaus perkėlimus ir saugojimą, suskirstydama sandėlį į tikslines zonas ir produktyviausiai išnaudojamą sandėliavimo plotą. Kaupikliai (skeneriai) padeda užkirsti kelią klaidoms, matomi tikslūs duomenys.

Naudos, kurias suteikia sandėlio valdymo sistema:

  • Iki 99,9 % padidinamas prekių likučių ir sandėliavimo vietų informacijos tikslumas;
  • 5–25 % padidinamas sandėlio vietų panaudojimas, minimizuojami pasibaigusio galiojimo produkcijos kaštai;
  • 20–30 % išauga darbuotojų produktyvumas, palengvėja naujų darbuotojų įvedimas;
  • Užsakymų įvykdymo tikslumas ir greitis padidėja ~30 %;
  • Sukuriamas prekių judėjimo skaidrumas ir kontrolė;
  • Racionaliau naudojama kėlimo technika;
  • Padidinamas sandėlio pralaidumas, parenkamos geriausios vietų paskyrimo strategijos.

Sandėlių valdymo sprendimo lygiai:

MINI – sprendimas tinka mažoms įmonėms, kuriose dirba iki 5 sandėlio darbuotojų ir sandėliuojama iki 100 paletinių vietų. Per dieną yra apdorojama iki 20 pirkimo/pardavimo užsakymų, sandėlyje yra ne daugiau kaip 100 SKU vienetų.
// Noriu sužinoti daugiau // 

MIDI – sprendimas tinka vidutinėms įmonėms, kuriose dirba 5 – 10 sandėlio darbuojų ir sandėliuojama iki 500 paletinių vietų. Per dieną yra apdorojama iki 50 pirkimo/pardavimo užsakymų, sandėlyje yra nuo 100 iki 500 SKU vienetų.
// Noriu sužinoti daugiau // 

MAXI – sprendimas tinka didelėms įmonėms, kuriose dirba daugiau nei 10 darbuotojų ir yra daugiau nei 500 paletinių vietų. Per dieną apdorojama daugiau nei 50 pirkimo/pardavimo užsakymų, sandėlyje yra daugiau kaip 500 paletinių vietų.
// Noriu sužinoti daugiau // 

*Tikslus sandėlio valdymo sistemos lygis nustatomas atlikus analizę.

 

NORITE SUŽINOTI PLAČIAU?

Užpildykite žemiau esančius laukelius ir atsiųsime Jums laišką su platesne informacija apie atsargų valdymo sprendimą bei suteiksime nemokamą konsultaciją.

Sandėlio valdymo funkcionalumas

AUTOMATINIS SANDĖLIAVIMO VIETOS PARINKIMAS

Darbuotojui nereikia galvoti kur padėti prekes, nes sistema automatiškai pagal aprašytas taisykles pasiūlo sandėliavimo vietą. Tiek sandėlis, tiek prekės gali būti išskaidyti pagal sandėliavimo klases (pvz. temperatūros ir drėgnumo zonos, specialiosios įrangos lokacija, pavojingų prekių laikymo sąlygos ir pan.).

UŽSAKYMO SURINKIMO KELIO OPTIMIZAVIMAS

Sistema išdėlioja trumpiausią užsakymo surinkimo kelią, išlaikant prekių krovos eiliškumą atsižvelgiant į jų fizines savybes (svoris/tūris) ir/ar galiojimo terminą.

LOGISTINIS ŽENKLINIMAS

Krovinio ženklinimas pagal individualius poreikius.

KOMPLEKSINIS UŽSAKYMŲ IŠSIUNTIMAS

Galimybė rinkti kelis užsakymus vienu metu, nes prekių išsiuntimas grupuojamas pagal kelis skirtingus pardavimo užsakymus.

ATRINKIMO ZONOS PAPILDYMAS

Likučių stebėjimas realiu laiku padeda efektyviai organizuoti planinį atrinkimo zonos papildymą pagal apibrėžtus minimalius ir maksimalius lentynos lygius.

SUJUNGIMAS SU IŠORINIAIS KAUPIKLIAIS

Informacija į kompiuterius suvedama operatyviai kaupiklių (skenerių) pagalba užkertant kelią duomenų klaidoms. Duomenys matomi realiu laiku.

MOTYVACINĖ DARBUOTOJŲ SISTEMA      

Galimybė fiksuoti kiekvieną operaciją, stebėti sandėlio apkrovą, inicijuoti pakeitimus produktyvumo didinimui, turėti darbuotojų veiklos ataskaitą, vertinti rezultatus, taikyti motyvacines priemones.

PAPILDOMAI >> ATSARGŲ VALDYMAS

Atsargų valdymo sprendimas Soft4Inventory užtikrina optimalų atsargų planavimą, atnaujinimą bei tiekimą. Per 5-7 mėnesius atsiperkantis sprendimas padeda ženkliai sumažinti atsargų lygį, išlaisvinant pinigus iš nelikvidžių atsargų ir padidinti pardavimus.

NORIU NEMOKAMOS KONSULTACIJOS

Užpildykite žemiau esančią formą, susisieksime ir aptarsime Jūsų individualius poreikius bei plačiau pristatysime sandėlio valdymo sprendimą.

Kaip įsigyti?

 

NAUDOTIS NUOMOS PASLAUGA

 

Už fiksuota mėnesinį mokestį gaunate galimybę naudotis Dynamics NAV sistema, kuri yra talpinama debesyje ir pasiekiame internetu. Sistema paruošiama naudojimui per keletą dienų, todėl nešvaistote laiko diegimui ir nepatiriate diegimo išlaidų. Nemokate už serverio priežiūra ir elektros sąnaudas.

SUŽINOTI DAUGIAU

 

ĮSIDIEGTI SAVO SERVERIUOSE

 

Pasirinkę šį variantą galėsite adaptuoti Dynamics NAV pagal jūsų įmonės poreikius bei mėgautis neribotomis galimybėmis. Galėsite panaudoti savo turimą IT infrastruktūrą ir nustatyti savo saugumo reikalavimus.

SUŽINOTI DAUGIAU