Sandėlio valdymo sistema
Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision) platformoje veikianti sandėlio valdymo sistema Softera.WMS, skirta valdyti sandėlio operacijas, optimizuoti procesus ir turėti tikslią informaciją realiu laiku vienoje vietoje.
Sandėlio valdymo sistemos galimybės
Sistema valdo visą sandėlio darbą realiu laiku. Jos tikslas yra visiškas sandėlio ciklų valdymo automatizavimas – nuo prekių priėmimo į sandėlį momento iki klientų užsakymų pristatymo. Sandėlio valdymo sistema (WMS) optimizuoja inventoriaus perkėlimus ir saugojimą, suskirstydama sandėlį į tikslines zonas ir produktyviausiai išnaudodama sandėliavimo plotą.
Naudos, kurias suteikia Softera.WMS:
- Minimizuojami pasibaigusio galiojimo produkcijos kaštai
- Iki 99,9 % padidinamas prekių likučių ir sandėliavimo vietų informacijos tikslumas
- Sukuriamas prekių judėjimo skaidrumas ir kontrolė
- 5–25 % padidinamas sandėlio vietų panaudojimas
- Padidinamas sandėlio pralaidumas, geriausios vietų paskyrimo strategijos
- Racionaliau naudojama kėlimo technika
- 20–30 % padidėja darbuotojų produktyvumas
- Užsakymų įvykdymo tikslumo ir greičio padidėjimas iki 30 %
Klientai pasakoja
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Susisiekite ir mūsų specialistai mielai pagelbės ir atsakys į visus Jums rūpimus klausimus?
Jums gali būti įdomu
Softera.WMS funkcijos
Automatinis sandėliavimo vietos parinkimas
Darbuotojui nereikia galvoti kur padėti prekes, nes sistema automatiškai pagal aprašytas taisykles pasiūlo sandėliavimo vietą. Tiek sandėlis, tiek prekės gali būti išskaidyti pagal sandėliavimo klases (pvz. temperatūros ir drėgnumo zonos, specialiosios įrangos lokacija, pavojingų prekių laikymo sąlygos ir pan.).
Atrinkimo zonos papildymas
Likučių stebėjimas realiu laiku padeda efektyviai organizuoti planinį atrinkimo zonos papildymą pagal apibrėžtus minimalius ir maksimalius lentynos lygius.
Užsakymo surinkimo kelio optimizavimas
Sistema išdėlioja trumpiausią užsakymo surinkimo kelią, išlaikant prekių krovos eiliškumą atsižvelgiant į jų fizines savybes (svoris/tūris) ir/ar galiojimo terminą.
Sujungimas su išoriniais kaupikliais
Informacija į kompiuterius suvedama operatyviai kaupiklių (skenerių) pagalba užkertant kelią duomenų klaidoms. Duomenys matomi realiu laiku.
Kompleksinis užsakymų išsiuntimas
Galimybė rinkti kelis užsakymus vienu metu, nes prekių išsiuntimas grupuojamas pagal kelis skirtingus pardavimo užsakymus.
Motyvacinė darbuotojų sistema
Galimybė fiksuoti kiekvieną operaciją, stebėti sandėlio apkrovą, inicijuoti pakeitimus produktyvumo didinimui, turėti darbuotojų veiklos ataskaitą, vertinti rezultatus, taikyti motyvacines priemones.
Logistinis ženklinimas
Krovinio ženklinimas pagal individualius poreikius.
Sujungimas su išoriniais kaupikliais sandėlio automatizavimui
Sandėlio procesuose naudojami mobilūs duomenų kaupikliai, kurie per bevielį ryšį keičiasi informacija su centrine programos dalimi, todėl programoje galima stebėti visų sandėlio užduočių atlikimo eigą realiu laiku.