Efektyvi verslo valdymo sistema: kokį ERP/CRM sprendimą pasirinkti?

Efektyvi verslo valdymo sistema | Softera

Nemažai įmonių, kurioms siūloma atnaujinti IT sprendimus, atstovų teigia, kad jiems nereikia naujų sistemų: valdyti verslo procesus ir komunikaciją su klientais leidžia iki šiol itin populiarios ERP (angl. Enterprise Resource Planning) ir CRM (angl. Customer Relationship Management) sistemos, kurios, deja, ne visada veikia efektyviai. Ir to nenoro priežastis yra aiški – sistemas ne taip lengva pakeisti: į jas investuota daug lėšų, laiko ir jėgų, tad vieną kitą netobulai veikiančią funkciją linkstama toleruoti.

Tačiau, pavyzdžiui, mūsų diegiama „Microsoft Dynamics 365“ verslo valdymo sistema išties gali padėti daug geriau valdyti pardavimus, klientus bei apskritai visą verslą. Bet kai nežinome, kad gali būti dar geriau, liekame prie senų ir ne visada efektyviausių sprendimų. Tačiau apie viską – nuo pradžių.

Per kelis pastaruosius dešimtmečius užsienyje ir Lietuvoje (tiesa, mūsų šalyje verslo ir klientų duomenų valdymo sprendimai pradėti diegti kiek vėliau) daugelis organizacijų įsidiegė ERP ir CRM sistemas. Kai kurios didesnės organizacijos yra įsidiegusios net kelias ERP ir CRM sistemas:

  • skirtingoms veikloms kuriame nors viename skyriuje;
  • kiekvienai šaliai;
  • kiekvienai pramonės šakai.

ERP – verslo procesų valdymo sprendimai

ERP – į vieną sistemą sujungti verslo procesų valdymo sprendimai. ERP dar žinoma kaip verslo valdymo sistema arba programinė įranga, kompiuterizuojanti įmonės valdymą ir į bendrą visumą sujungianti visus įmonės procesus.

Tarp ERP funkcijų – ir apskaita, efektyvus išteklių panaudojimas, kontaktų valdymas, su tiekimo grandine susijusios funkcijos, ataskaitų sudarymas ir kt. Į ERP sujungiami visi įmonės skyriai, įtraukiamas personalo bei finansų valdymas. Aiškinant paprasčiau, ERP nauda – informacijos sujungimas, susisteminimas ir saugojimas vienoje vietoje, arba tiesiog paprastesnis verslo valdymas. Dar daugiau, mūsų sukurta Softera.ecom integracija suteikia galimybę automatizuoti visų su e. komercija susijusių duomenų apsikeitimą realiu laiku tarp „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ verslo valdymo sistemos ir e. komercijos platformos.

ERP – verslo procesų valdymo sprendimai | Softera

CRM sistema skirta klientų valdymui

CRM – klientų valdymo sistema, skirta procesams gerinti. Lietuvos verslo pasaulyje CRM sąvoką daugelis siejo su programine įranga, patogiu, sistemingu klientų duomenų kaupimu ir saugojimu. Tačiau šiandien jau aišku viena: į CRM sąvoką galima įtraukti daugybę įmonės veiklos ir klientų aptarnavimo aspektų. Šiuo metu CRM sistema plačiai naudojama ne tik kaupiant klientų duomenis, bet ir generuojant rinkodaros idėjas, planuojant pardavimus, siekiant priimti sprendimus greičiau, efektyviau ir užtikrinant verslo pelno augimą. Taigi CRM apima kone viską, kas susiję su sklandžiu klientų aptarnavimu.

ERP ir CRM sistemos: atskirti, o gal integruoti?

ERP ir CRM sistemas galima palyginti, pavyzdžiui, su e. parduotuvės darbuotojais: vieni jų dirba populiarindami parduotuvę, reklamuodami ją, aiškindamiesi, kokie pirkėjų poreikiai, o kiti stebi produkcijos kokybę, turi užtikrinti, kad prekės būtų išsiunčiamos ir klientams pristatomos laiku.

Tradiciškai organizacijose IT funkcijos paremtos keliais sprendimais. Dažniausiai jie yra atskirti ir kiekvienas orientuotas į konkrečius verslo procesus ir teikia specifines funkcijas. Šie sprendimai puikiai veikia tik tada, kai darbuotojai naudojasi tik viena iš posistemių. Bet realybė – visai kitokia: darbuotojai kasdien turi dirbti su daugeliu sprendimų. Dėl sistemų, kurias naudojate organizacijoje, įvairovės nepatogumų gali patirti ir klientai. Pateiksime ir susijusį pavydį. Pakitus BDAR reglamentui, vienas kitas klientas gali pasidomėti, kokius jo asmeninius duomenis saugote, tačiau mažai kam įdomu, ar tie duomenys saugomi ERP, ar CRM sistemoje. Klientams svarbiausia – Jūsų kokybiškas produktas ar paslauga, puikus aptarnavimas ir maloni bendradarbiavimo patirtis.

Taigi, reikėtų pasvarstyti apie inovatyvius verslo valdymo sprendimus, sujungiančius ERP ir CRM funkcijas.

Šiuo metu įvairias sistemas nesudėtinga integruoti, tiesiog reikia rasti kompetentingą ir API žinių turinį specialistą. Nemažai ERP ir CRM sistemų turi integracijas per API.

O gal apskritai yra alternatyvi verslo valdymo sistema?  

Diegiant ERP ir CRM įmonėse dalyvauja žmonės, diegimas sulaukia atgarsio ir susidomėjimo, verslas tam skiria lėšų, todėl visko negalima taip greitai atsisakyti ir pakeisti, kyla pasipriešinimas. Bet ieškoti alternatyvų verta.

Ir nors ERP sprendimai padeda valdyti organizacijų back-end procesus, o CRM sprendimai apima front-end, t. y. dabartinius arba potencialius verslo klientus, Jūsų darbuotojams ir padaliniams, susiduriantiems su skirtingų tipų technologijomis, skirtingomis vartotojo sąsajomis, skirtinga logika ir skirtingais prieigos reikalavimais, dažnai tai suderinti yra pernelyg sudėtinga. Bet dvigubai sunkiau – esamiems ir potencialiems klientams. Kitaip tariant, jei kairė ir dešinė ranka vienu metu dirba skirtingus darbus, gresia nemažas pavojus klientų pasitenkinimui ar dar blogiau – jie gali pasirinkti Jūsų konkurentus.

Taigi, pagalvokite, ar:

  • nejaučiate sprendimų ir Jūsų naudojamo programų paketo (integracijos) trūkumo;
  • jus tenkina pardavimo rezultatai;
  • dokumentai visuomet tvarkomi efektyviai.

„Microsoft Dynamics 365“ – tiems, kurie ieško efektyvios verslo valdymo sistemos

„Microsoft“ korporacija, maždaug prieš 2 dešimtmečius įsigijusi verslo valdymo sistemas kuriančias kompanijas, kryptingai siekė jas sujungti bei leisti klientams laisvai disponuoti įvairiose sunkiai pasiekiamose (monolitinėse) sistemose saugomais duomenimis.

„Microsoft“ koncernas išsikėlė tikslą sukurti ir ERP ir CRM funkcijas vienijantį programų rinkinį, kuriame veiktų esamos ir puikiai verslų įvertintos funkcijos, bei pritaikė trūkstamus technologinius sprendimus. „Microsoft Dynamics 365“ išplėtė tradicinių verslo valdymo sistemų funkcijas bei galimybes. Šia sprendimų ekosistema buvo siekiama, kad vartotojai čia ir dabar gautų reikiamų įžvalgų, taptų dar mobilesni ir kad pokyčiai nesukeltų jokios neigiamos reakcijos, o verslai galėtų gerinti komunikaciją, bendradarbiavimą ir dar daugelį esminių procesų. Buvo siekiama, kad bet kokio dydžio, bet kokia veikla užsiimančių įmonių ir bet kokios kvalifikacijos, amžiaus darbuotojai galėtų lengvai perprasti verslo valdymo sistemos veikimo principus ir sklandžiai ja naudotis.

„Microsoft Dynamics 365“ produktų šeima | Softera

„Microsoft Dynamics 365“ galime vadinti produktų šeima, sprendimų rinkiniu, kuriame yra ir visi ERP bei CRM funkcionalumai, papildomos sistemos ir sprendimai. Bet kada sistemoje pagal kliento poreikius, pavyzdžiui, verslui plečiantis, gali būti pritaikomos naujos funkcijos, suteikiančios daugiau galimybių.

„Microsoft Dynamics 365“ daugiausia palankumo sulaukę privalumai tarp Lietuvos vartotojų:

  • Suderinamumas su ypač populiariu ir bene plačiausiai versle naudojamu „Office 365“ paketu, įdiegti verslo analitikos įrankiai.
  • Verslui palanki kainodara. Labai dažnai verslai moka už funkcijas, kuriomis tiesiog nesinaudoja. Taigi pasirinkę „Microsoft Dynamics 365“ mokate tik už tai, ko reikia Jūsų verslui, o vos prireikus nauji funkcionalumai nedelsiant prijungiami.

Jei išsikėlėte tikslą tapti į klientus orientuota organizacija ir siekiate iš esmės pertvarkyti verslo bei klientų valdymo sprendimus, galite atsisakyti dabar įdiegtų ERP/CRM sistemų ir rinktis vieną platformą, kurioje galėsite patogiai valdyti tiek verslą, tiek visapusiškai rūpintis klientais. Mūsų įmonės specialistai pasirengę papasakoti apie „Microsoft Dynamics 365“ verslo valdymo sprendimus ir pakonsultuoti, kas Jūsų atveju tiktų geriausiai.


>>Ieškote šiuolaikiškos verslo valdymo sistemos?<<

Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei atsakysime į Jums rūpimus klausimus.

klausk@softera.lt | +370 620 93555