Microsoft Dynamics 365 Business Central
projektų vadovas (-ė)

Ką veikia mūsų projektų vadovai:

Organizuoja visas Microsoft Dynamics 365 Business Central projektų fazes - analizės, diegimo, testavimo, mokymų ir paleidimo etapus nuo projekto pradžios iki įgyvendinimo.

Užtikrina, kad projektai būtų įgyvendinti laiku, laikantis biudžeto, apimties ir kokybės standartų.

Ruošia ir prižiūri projekto dokumentaciją, įskaitant projekto planą, rizikų bei pakeitimų valdymą.

Koordinuoja vidinę komandą (konsultantus, programuotojus) ir palaiko aiškią komunikaciją tarp visų dalyvių.

Gilinasi į kliento verslo procesus, tikslus ir kartu su projekto komanda padeda atrasti ir priimti geriausius sprendimus, atitinkančius kliento veiklą.

Moderuoja susitikimus su kliento atstovais ir vidinėmis komandomis, priima sprendimus dėl prioritetų ir tolimesnių veiksmų.

Stebi projekto progresą, analizuoja nukrypimus, numato galimas rizikas ir imasi veiksmų joms valdyti.

Sprendžia kylančius klausimus, inicijuoja veiksmus ir užtikrina sklandžią projekto eigą nuo sutarties iki sėkmingo „go-live“.

Prisideda prie vidinių procesų tobulinimo – dalijasi patirtimi, kad kiti projektai vyktų dar sklandžiau.

Ieškome žmogaus, kuris:

Turi bent 2 metų patirties valdant IT arba ERP sistemų diegimo projektus (privalumas – Microsoft Dynamics 365 Business Central).

Supranta verslo procesus – finansus, logistiką, gamybą ar paslaugų valdymą – ir geba juos sujungti su IT sprendimais.

Geba organizuoti darbą keliuose projektuose vienu metu, sekti terminus ir valdyti biudžetą.

Aiškiai komunikuoja – moka sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai tiek verslo, tiek techninei komandai.

Geba priimti sprendimus ir prisiimti atsakomybę už rezultatą.

Dirba struktūruotai, mąsto sistemiškai, tvarkingai prižiūri projekto dokumentaciją ir užduotis.

Veikia proaktyviai – pastebi rizikas, numato galimas kliūtis ir siūlo sprendimus dar prieš joms tampant problemomis.

Geba motyvuoti komandą, palaikyti sklandų darbą tarp klientų, konsultantų ir programuotojų.

Turi gerus anglų kalbos įgūdžius (B2 ir aukštesnis lygis) – reikalingus komunikacijai projekto metu.

Privalumas – projektų valdymo metodikų (Agile, PRINCE2, PMP) žinios arba sertifikatai.

Softeroje rasi:

Profesionalią, bet draugišką kultūrą – dirbame rimtai, bet be perdėto formalumo.

Lanksčias darbo sąlygas ir laisvę rinktis darbą namuose ar mūsų biure miesto centre (su parkavimo vieta).

Komandą, kuria gali pasitikėti, ir galimybes auginti kompetenciją.

Atvirą ir priimantį kolektyvą, laisvę siūlyti idėjas, priimti sprendimus bei inicijuoti pokyčius.

Papildomų naudų paketą.

Atlyginimas

Nuo 2000 € / mėn. į rankas, priklausomai nuo patirties ir žinių.

Nori tapti komandos nariu?

Užpildyk žemiau esančią formą ir mes susisieksime.

    Kandidatuodamas sutinku, kad UAB „Softera Baltic“ tvarkytų mano asmens duomenis kandidatų atrankos tikslais. Daugiau informacijos apie tai - Pranešime dėl kandidatų asmens duomenų tvarkymo.