Klientų aptarnavimo valdymas

Įmonėms finansiškai apsimoka turėti patenkintus ir lojalius klientus. Kad taip nutiktų, svarbu suprasti kliento poreikius ir tinkamai teikti aptarnavimo paslaugas. Nuo aptarnavimo paslaugų kokybės dažnai priklauso pardavimų apimtys.

Plačiau

Iššūkiai

Kokybiško aptarnavimas ir operatyvus probleminių situacijų sprendimas sukuria tvirtus santykius su klientu, kuris būdamas patenkintas kartoja užsakymus ir rekomenduoja kitiems.
Dažniausiai išsakomos priežastys, dėl ko įmonės nori optimizuoti, matuoti ir analizuoti priežiūros ir aptarnavimo procesus:

  • per dideli veiklos kaštai, neefektyvus darbo krūvio paskirstymas;
  • nesuvaldomas klientų pageidavimų (užsakymų) srautas;
  • didelis pretenzijų ir nusiskundimų skaičius dėl kokybės, vėlavimo;
  • sudėtingas veiklos duomenų kaupimas, apdorojimas, analizė;
  • dubliuojami duomenys, naudojamos skirtingos duomenų bazės, daug klaidų;
  • per daug laiko gaištama kelionėse, biure, pas tiekėjus;
  • netvirtinamos sąskaitos už darbus, neišrašytos sąskaitos;
  • mažai pakartotinių pirkimų, nekuriama vertė užsakovui;
  • neefektyviai atliekamos paslaugos prižiūrimuose objektuose;
  • atgalinio ryšio klientui trūkumas.

Klientų aptarnavimo sistema

Pasidomėkite mūsų siūloma santykių su klientais valdymo sistema „Microsoft Dynamics (CRM)“, kuri yra įrankis duomenims apie klientus gauti, ryšiams sukurti ir vystyti, skirtingiems, su klientais susijusiems procesams integruoti.

Peržiūrėti sistemos funkcionalumą