Paslaugų valdymas ir aptarnavimas

Norite užtikrinti gerus santykius su klientais, grafiškai matyti įmonės rezultatus ar didinti darbų efektyvumą?

Padėsime įveikti Jūsų iššūkius

Verslo analizėAnalizuokite, kurie pardavėjai dirba produktyviausiai, kurie klientai perka daugiausiai ir pagal tai dėliokite įmonės strategiją bei darykite duomenimis paremtus sprendimus.
Ryšiai su klientaisSekite sąveiką su klientais ir gaukite patarimų, kaip pasiekti papildomų ir kryžminių pardavimų bei suefektyvinti pardavimus visame Jūsų pardavimo cikle. Pagreitinkite užklausų sprendimą optimaliai paskirstydami išteklius.
Mobilumas ir vienas duomenų šaltinisVisi duomenys vienoje vietoje, pasiekiami realiu laiku. Norėdami dirbti ar stebėti įmonės rezultatus, galite tai daryti kad ir kur būtumėte, savo telefono, kompiuterio ar planšetės ekrane.

Sprendimai paslaugų įmonėms

Viskas vienoje Microsoft Dynamics 365 platformoje. Skaitykite plačiau apie jus dominančius funkcionalumus.

Didesni pardavimai, naudojant kryžminio ir susijusio pardavimo technikas pagal turimą informaciją apie klientus.

Efektyvesnės rinkodaros kampanijos, veiksmingumo analizė, kryptinga komunikacija.

Operatyvesnė reakcija į kliento poreikius ir skundus, darbų atlikimas iki sutarto termino.

Automatiškai sukuriamos užduotys darbuotojui ar jų grupei, pagal numatytą darbų eigą.

Užtikrinti procesų kontrolės mechanizmai be papildomo programavimo darbų.

Pranešimai apie svarbias užduotis ar viršytus limitus atvaizduojami verslo valdymo sistemoje ar siunčiami el.paštu.

Įmonės rodikliai atvaizduoti patogiu grafiniu formatu bei atsinaujinantys realiu laiku.

Įmonės situacijos ir pokyčių per periodą stebėjimas bei duomenimis paremtas verslo sprendimų priėmimas.

Lengva integracija su kitais Microsoft ekosistemos produktais, tokiais kaip Dynamics 365 ryšių su klientais valdymo ar Business Central verslo valdymo sistema.

Greitesnis reakcijos laikas į klientų užklausas, efektyvus laisvų ir užimtų patalpų prognozavimas.

Laiku išsiunčiamos sąskaitos, lengvai peržiūrimo sutarčių sąlygos ir jų pokyčiai, matomi istoriniai duomenys.

Mažiau žmogiškųjų klaidų visą informaciją vedant ir kontroliuojant vienoje sistemoje.

Galimybė pasirinkti skirtingas kalbas, įvairias valiutas, vienu metu vesti kelių padalinių apskaitą.

Paruošti apskaitą palengvinantys funkcionalumai: DU, i.MAS, SAF-T, GPAIS, SEPA, EDI, E.Sąskaita

Itin lanksčios verslo duomenų analizės galimybės.

Lizingo valdymas, apskaita, dokumetų valdymas bei finansinė apskaita vienoje vietoje.

Automatinis sąskaitų išrašymas, tiesioginis debetas ir mokėjimai tiekėjams, priminimai klientams.

Greitai paruošiami pasiūlymai, naudojant numatytus finansavimo sąlygų šablonus.

Automatiškai apskaičiuojamos sukauptos sumos, išrašomos sąskaitos už palūkanas ir komisinius, išmokamos lėšos klientams.

Atitikimas kontroliuojančių institucijų ir investuotojų reikalavimams.

Visi su klientais susiję duomenys ir skenuoti dokumentai vienoje vietoje. Užtikrinamas sklandus klientų aptarnavimas.

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.

Kompiuterio viršus
Business Central

15.16€ grąža už kiekvieną išleistą €

Nucleus Research atliktas tyrimas atskleidė, kad Microsoft Dynamics 365 naudotojai už kiekvieną išleistą € gauna 15.16€ grąžą - tai yra kur kas daugiau nei rinkos vidurkis: 6.46€ verslo valdymo bei 7.78€ CRM sistemoms. Sužinokite, kodėl rezultatai viršija normas bei kaip tokį atsiperkamumą galite pasiekti ir jūs.

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.