CRM sistema
Dynamics 365 Sales

Sprendimas efektyviam pardavimų proceso valdymui, skirtas kaupti ir analizuoti su klientais susijusius duomenis bei planuoti ir kontroliuoti pardavimo veiksmus.

Skaityti daugiau

Pardavimų valdymo sistemos galimybės

DAUGIAU LAIMĖJIMŲ

Pagerinkite konversijų ir laimėjimo procentus naudodami potencialių klientų ir galimybių balus, remiantis pažangiausiais vertinimo modeliais, kad nustatytumėte klientus, kurie greičiausiai konvertuos.

INDIVIDUALIZUOTAS DĖMESYS

Pritaikykite bendravimą, remiantis kontekstinėmis įžvalgomis, kurios rekomenduoja asmeninius pokalbio taškus ir geriausius būsimus veiksmus.

MICROSOFT EKOSISTEMA

Patobulinkite darbo eigą naudodamiesi šiuolaikinėmis mobiliosiomis programomis ir pažįstamais įrankiais, tokiais kaip „Outlook“, „Excel“ ir „SharePoint“, kurie sklandžiai integruojasi su „Dynamics 365 Sales“.

Peržiūrėti funkcionalumusSužinoti kainą
Microsoft dynamics business central mobile | Softera
Ugnė Katelynienė | UAB „Hoptransa“ pardavimų vadovė | Softera
Ugnė Katelynienė
UAB „Hoptransa“ pardavimų vadovė
Poreikis pardavimų valdymo sistemai atsirado tuomet, kai nebesusitvarkėme su užklausomis – jų gaudavome tiek daug, jog apdoroti spėdavome vos trečdalį. Dabar apdorojame visas gaunamas užklausas, kadangi naudojant Microsoft Dynamics 365 Sales neįmanoma jų pamesti.

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.

Funkcionalumai

Pardavimų valdymas

CRM sistemoje pardavimas – tai procesas, kurio eigoje nuo šalto kontakto einama link laimėto pardavimo, o eigoje fiksuojami atlikti veiksmai, sukuriami dokumentai, vykdomi automatizuoti procesai bei fiksuojamos pardavimo etapų būsenos.

Kainoraščiai

Skirtinguose kainoraščiuose tiems patiems produktams / paslaugoms gali būti nurodytos skirtingos kainos. Pasirinkus konkretų kainoraštį, klientų valdymo sistema automatiškai apskaičiuoja viso pasiūlymo kainą. Galimybė automatizuoti nuolaidų taikymą (procentinė nuolaida nuo bazinės kainos arba absoliuti piniginė nuolaida).

Galimas klientas (lead)

Šaltas kontaktas CRM sistemoje yra saugomas kaip Galimas klientas (Lead). Galimo kliento (Lead) kortelėje kaupiama pirminė informacija apie potencialų klientą ir jo poreikius. Vadybininkas dirba pagal apibrėžtą proceso algoritmą, apibrėžti žingsniai leidžia žinoti, kuriame etape esama ir kiek liko iki kvalifikavimo toliau į Pardavimo galimybę.

Galimybė (opportunity)

Galimybės (Opportunity) kortelėje fiksuojami pagrindiniai pardavimo veiksmai, kaupiama visa su pardavimu susijusi informacija (apimtis, sandorio užbaigimo laikas, konkurentai, atlikti ir planuojami pardavimo veiksmai), formuojamas pasiūlymas (galimas versijavimas). Galima standartizuoti pardavimo procesą, apsirašyti rodiklius stebėjimui (KPI).

Pasiūlymas ir užsakymas

Pasiūlymo formavimas yra automatizuotas, CRM sukuria pasiūlymo (Quote) kortelę, kurioje atvaizduoja visus klientui siūlomus produktus (paslaugas) su kainomis ir bendra pasiūlymo suma. Informaciją galima koreguoti, taikyti nuolaidas, versijuoti. Klientui patvirtinus, kad pasiūlymas tinka, CRM sistemoje sukuriamas užsakymas ir perduodamas vykdymui.

Produktas

Galimybė kurti ryšius su kitais produktais (paslaugomis), kad formuojant pardavimo pasiūlymą būtų galima pasiūlyti ir susijusius produktus ar paslaugas, t. y. vykdyti kryžminius (Cross sell) ir susijusius (Upsell) pardavimus.

Rinkitės sprendimus Jūsų verslo sričiai

Globalizacija ir pasikeitusios konkurencinės sąlygos skatina įmones optimizuoti procesus, valdyti informaciją ir ekonomiškai panaudoti turimus išteklius. Šiandien, labiau nei kada nors anksčiau, įmonėms būtini rezultatyvumą ir konkurencinį pranašumą užtikrinantys verslo valdymo sprendimai.

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.