Dažnai užduodami klausimai

Personalo ir darbo užmokesčio apskaita – atsakymai

1. Kuo Softera.PAYROLL skiriasi nuo kitų personalo ir darbo užmokesčio apskaitos sistemų?
  • Duomenys saugomi debesyje, kurio maksimalų saugumą užtikrina Microsoft
  • Draugiška aplinka – vartotojo sąsaja gerai pažįstama Office 365 įrankių vartotojams
  • Labai platus skaičiavimų pasirinkimas ir duomenų analitika
  • Sistema pastoviai naujinama, kad atitiktų naujausius teisės aktų pakeitimus ir būtų vis patogesnė vartotojams
2. Kiek kainuoja Softera.PAYROLL personalo ir darbo užmokesčio apskaitos sistema?

Kaina – 125 eur. vienam vartotojui per mėnesį. Jums nereikės investuoti į sistemos licencijos įsigijimą, mokėsite nedidelį mėnesinį mokestį tik tol kol sistema iš tiesų naudositės.

Sistema galės naudotis visos įmonių grupei priklausančios įmonės.

3. Kaip vyksta diegimas?

Sistema veikia per interneto naršyklę, darbo vietoje nieko papildomai instaliuoti nereikia. Sutartu metu vartotojai gauna prisijungimus prie sistemos. Sistema paleidžiama su standartiniais nustatymais ir klasifikatoriais, todėl ja galima naudotis nedelsiant. Video filmukai ir instrukcijos padeda vartotojams išmokti dirbti su sistema. Softera konsultantai praveda mokymus ir padeda susikelti pradinius duomenis.

4. Ar sistema pritaikoma individualiems poreikiams?

Taip, yra galimybė pritaikyti sistemą prie jūsų poreikių.

5. Ar lengva perprasti sistemos naudojimą?

Esame parengę ne tik sistemos vartotojo vadovą, bet ir video filmukus, o mūsų konsultantai visada pasirengę pagelbėti, kad pirma pažintis ir DU skaičiavimas būtų kuo sklandesni ir lengvesni.

6. Ar galėsiu importuoti duomenis iš ankstesnės apskaitos sistemos?

Duomenis galite importuoti patys šablonų pagalba arba tuo pasirūpinsime mes. Taip darbo užmokesčio apskaita toliau vyksta sklandžiai, be kliūčių!

7. Ar vykdomi sistemos atnaujinimai?

Taip, programa pastoviai atnaujinama, kad atitiktų naujausius teisės aktų pakeitimus ir vartotojams būtų vis maloniau dirbti.

8. Ar darbuotojų savitarnos portalas veikia mobiliajame įrenginyje?

Taip, darbuotojų savitarnos portalu galima naudotis ir mobiliajame įrenginyje, turinčiame interneto ryšį.

9. Ar yra galimybė formuoti personalo dokumentus?

Priimant ar atleidžiant darbuotojus, vedant atostogas ar kitus neatvykimus formuojami visi reikalingi dokumentai: prašymai, įsakymai, darbo sutartys, konfidencialumo sutartis. Formuojami dokumentai saugomi prie darbuotojų kortelių, tad visada yra lengvai pasiekiami.

Siūlome naudoti mūsų paruoštus dokumentų šablonus, tačiau juos vartotojas gali lengvai koreguoti Word programoje: įkelti logotipą ar kitą reikalingą informaciją.

10. Ar yra galimybė taikyti suminę darbo laiko apskaitą?

Sistemoje yra galimybė taikyti suminę darbo laiko apskaitą ir mėnesio pabaigoje ar suminės darbo laiko apskaitos pabaigoje matyti darbuotojo viršvalandžių ar prastovų valandas.

11. Ar sistema gali būti integruojama su praėjimo kontrolės sistemomis?

Taip, susiderinę norimų duomenų formatus, galime automatizuoti tabelių pildymą bei importuoti kitą norimą informaciją.

12. Ar formuojamos GPM deklaracijos pagal išmokėjimo datą? Ar traukiamos A ir B klasės pajamos?

Taip, duomenų surinkimas vykdomas pagal išmokėjimo datą. Traukiamos ir A ir B klasės pajamos.

13. Ar gali būti vykdoma duomenų analitika pagal skyrių, projektą, kaštų centrą ir kitais pjūviais?

Sistema skaičiuoja darbo užmokestį išskaidydama duomenis jūsų pageidaujamais pjūviais. Tam naudojamos dimensijos, kurios priskiriamos darbuotojui. Jei dimensijos vertė priklauso nuo dirbto laiko, tada jos nurodomos pildant tabelį.

Automatinis banko operacijų importas – atsakymai

1. Ko reikia, kad galėtume naudoti Softera.Bankfeed?

Jums tereikia Microsoft Dynamics 365 Business Central verslo valdymo sistemos. Softera.Bankfeed yra šios sistemos papildinys, išplečiantis standartinį funkcionalumą.

2. Kiek trunka sistemos diegimas ir paruošimas naudojimui?

Standartiškai Softera.Bankfeed įdiegiamas, klientas apmokomas ir sprendimas pradedamas naudoti per 1 savaitę.

3. Kokie bankų išrašų formatai yra palaikomi?

Softera.Bankfeed palaiko populiariausius tarptautinius bankų išrašų formatus:

  • CAMT.053 (banko išrašo importas)
  • CAMT.052 (banko išrašo importas)
4. Kaip vyksta įplaukų sugretinimas su sąskaitomis faktūromis?

Išrašo failai per API integraciją automatiniu būdu iš banko atkeliauja į Microsoft Dynamics 365 Business Central verslo valdymo sistemą, kur yra saugomas banko išrašų registras. Automatiniu būdu iš išrašų sukuriami Mokėjimų Žurnalo įrašai, kurie automatiškai sugretinami su išrašytomis sąskaitomis faktūromis (vykdomas kliento atpažinimas ir gretinimas su išrašytomis sąskaitomis). Priklausomai nuo atliktų nustatymų, yra galimybė, kad įrašai automatiškai užsiregistruotų arba būtų registruojami rankiniu būdu. Neatpažinti įrašai paliekami Mokėjimų Žurnale ir gali būti sugretinami rankiniu būdu.

5. Kaip Softera.Bankfeed atpažįsta ir priskiria mokėjimus sąskaitoms?

Naudojant apibrėžtas atpažinimo taisykles, Softera.Bankfeed savarankiškai ir patikimai ieško sutampančių elementų. Atpažinus atitiktį (pvz., kliento numerį, sąskaitos faktūros numerį, pavedimo paskirtį, sumą), Softera.Bankfeed sugretina mokėjimą su sąskaita faktūra ir pereina į kitą banko išrašo eilutę, taip apdorojant visas eilutes.

6. Koks sėkmingo atpažinimo ir sugretinimo procentas?

Atitikties rodiklis labai priklauso nuo tinkamų sistemos nustatymų ir išrašų formavimo apsirašymo bei duomenų kokybės. Paprastai Softera.Bankfeed pasiekia 95% atitikimo normą. Kiekvienas sėkmingas mokėjimų ir sąskaitų sugretinimas leidžia nuolat tobulėti atpažinimo mechanizmui ir gerinti atitikties rodiklį.

Verslo valdymo sistemos – atsakymai

1. Kas yra verslo valdymo sistema (VVS / ERP)?

Verslo valdymo sistema yra šiuolaikiškas sprendimas, padedantis automatizuoti, optimizuoti, kontroliuoti įmonėje vykstančius procesus ir atlikti daugelį kitų, sklandžią įmonės veiklą užtikrinančių, funkcijų.

Vienas iš verslo valdymo sistemos variantų – Microsoft Dynamics 365 Business Central – daugiau nei 30 m. vystoma pasaulinio lygio sistema integruojanti ir automatizuojanti pagrindinius įmonės procesus, kuriuos kiekviena organizacija turi valdyti efektyviai ir organizuotai tam, kad verslas ne tik uždirbtų pajamas, bet ir generuotų pelną bei augtų.

Nepriklausomai nuo įmonės veiklos rūšies, kiekvienas verslas šioje sistemoje atras jam reikalingus sprendimus (šalia standartinio sistemos funkcionalumo, galima įsigyti ar nuomotis integruotus sprendimus gamybos, sandėlio ar atsargų valdymui, DU ir personalo apskaitai ir kt.).

2. Kodėl reikia verslo valdymo sistemos?

Informacijos valdymas, sprendimų priėmimas bei duomenų apdorojimas pasiekia visai kitą lygį, kuomet procesų valdymą atlieka kompetentingi darbuotojai ir naudoja aukščiausius standartus atitinkančią programinę įrangą.

Verslo valsymo sistema, tokia kaip Microsoft Dynamics 365 Business Central gali būti naudojama gamyboje, sandėliavime, valdant atsargas, atliekant buhalterinę apskaitą, personalo valdymą, teikiant finansines paslaugas (lizingą, faktoringą ir t.t.). Dynamics 365 Business Central turi daugybę skirtingų modulių, kurie gali būti prijungiami pagal poreikį.

Tikslus ir efektyvus verslo valdymo sistemų veikimas užtikrina laiku pagamintą produkciją, atliktus užsakymus, suteiktas paslaugas, realius duomenis apie turimas žaliavas ir sandėliuojamas prekes. Ir tai tik dalis gamybos, prekybos ar paslaugų įmonėms svarbių rodiklių, kurie tiesiogiai lemia įmonės sėkmę ir rezultatus.

3. Kaip išsirinkti verslo valdymo sistemą?

Iniciatyvios, apie plėtrą svarstančios įmonės gana anksti – dar veiklos pradžioje – pradeda domėtis ir įsidiegia ERP sistemas. Tačiau kartais sparčiai augant lieka mažai laiko programinei įrangai tobulinti. Todėl reikėtų atkreipti dėmesį, ar procesų valdymo sprendimas orientuotas į kuo daugiau verslo aspektų.

Būtina atkreipti dėmesį ir į būsimąsias išlaidas, kuo įmanoma anksčiau apskaičiuoti investicijų pelningumo rodiklį (ROI), apsvarstyti, kokią įmonę rinktis sprendimams diegti ir paruošti personalą.

Renkantis verslo valdymo sistemą, priimkite sprendimą remiantis:

  • VVS kokybe (kokios sistemos kurime naudojamos technologijos, ar sistema aktyviai vystoma, ar yra diegėjų pakeičiamumas, ar įmanomas dalinai atliktų darbų perėmimas, kaip technologiškai realizuojami papildomi poreikiai)
  • Atitikimu dabarties ir ateities poreikiams.
  • Sistemos kaina (diegimo, priežiūros, plėtimo).
4. Kokia populiariausia verslo valdymo sistema Lietuvoje?

UAB „Informacinės konsultacijos“ atliko nepriklausomą kiekybinį tyrimą apie mūsų šalyje naudojamas verslo valdymo ir finansų apskaitos sistemas. Visų pirma tyrimu buvo siekiama išsiaiškinti, kurios VVS naudojamos plačiausiai ir geriausiai vertinamos verslo pasaulyje. Buvo tiriama 200 įmonių, kurių metinė apyvarta viršija 5 mln. Eur ir kuriose dirba bent 50 darbuotojų.

Tyrimu nustatyta, kad Lietuvoje pagal rinkos dalį pirmąją poziciją užima „Microsoft Dynamics 365“ VVS – Microsoft Dynamics NAV (šiuo metu vadinama Microsoft Dynamics 365 Business Central). Taip pat buvo nustatyta, kad lietuvių kūrėjų finansų ir VVS yra dažniau svarstomos pasirinkimo etape, tačiau daugeliu atvejų diegti nusprendžiama tarptautinės VVS. Microsoft Dynamics 365 NAV vėlgi užima pirmą vietą tarp to paties gamintojo sistemų.

5. Kaip sėkmingai įdiegti verslo valdymo sistemą?

Pradinis atspirties taškas – nustatyti tikslą, kurį jūsų įmonė siekia įgyvendinti įdiegdama naują programinę įrangą. Nustatyta, kad įmonės, kurios daugiau laiko ir dėmesio skiria planavimui, įdiegia VVS greičiau ir sutaupo daugiau kaštų, be to, joms greičiau atsiperka investicijos.

Tuomet, numatykite reikiamą biudžetą. Kiekvienas diegėjas turi paruoštus pasiūlymus ir, priklausomai nuo jūsų verslo poreikių, gebės įvardyti kainos dedamąsias.

Kai jau turėsite daugiau žinių apie reikiamą biudžetą, pasirinkite VVS diegiančią įmonę, tobulu atveju turinčią kuo daugiau darbo su projektais, panašiais į jūsų, patirties.

Susisteminkite reikalavimus naujai programai ir paskirkite už projekto įgyvendinimą atsakingą komandą, kuri glaudžiai dirbs su sistemos diegėjais.

6. Kuo išskirtinė Microsoft Dynamics 365 Business Central verslo valdymo sistema?
  • Microsoft Dynamics 365 Business Central sistemoje integruojami pagrindiniai įmonėje vykstantys procesai ir visi duomenys kaupiami vienoje sistemoje. Todėl, juos paprasta pasiekti, analizuoti realiu laiku ir gauti naudingas įžvalgas.
  • Sistema neriboja Jūsų verslo augimo. Galite keisti naudojamų licencijų kiekį, o pradėję nuo standartinio funkcionalumo, vėliau prisijungti išaugusiems poreikiams reikalingus modulius.
  • VVS pritaikoma pagal darbuotojo vaidmenį įmonėje, atsižvelgiant į poreikius ir atsakomybes. Užtikrinama individuali prieiga prie labiausiai vartotojo pareigas atitinkančios informacijos ir užduočių.
  • Čia sutelktos geriausios verslo valdymo praktikos iš viso pasaulio. Microsoft kasmet investuoja į naujausias technologijas, reaguoja į rinkos tendencijas ir vartotojų išsakomus poreikius, todėl net standartinė sistemos versija apima itin platų funkcionalumą.
7. Ar verta atsinaujinti verslo valdymo sistemas?

Kuomet įmonė delsia atnaujinti savo verslo valdymo sprendimus, ji rizikuoja pajamomis, prestižu ir klientais.

Apžvalgininkai ir ekspertai rekomenduoja verslo valdymo sistemas naujinti kas maždaug 5 metus. Tokia investicija atsiperka gana greitai, o delsiant tai padaryti, nuostoliai pasimato iš karto. Vieni nuostoliai pasireiškia tiesiogiai (galima įžvelgti išlaidų ir pelno-nuostolio ataskaitose), o kiti egzistuoja neišnaudotų galimybių pavidalu.

Be to, technologinių inovacijų nebuvimas smarkiai didina projektų nepasisekimo riziką, nes tiesiog pritrūksta įžvalgų. Tad geriau rinktis modernią sistemą ir išvengti finansinių nuostolių bei įmonės viduje suprastėjusios moralės dėl nesėkmių, kurių buvo galima išvengti, paprasčiausiai įdiegus daugiau galimybių suteikiančią verslo procesų valdymo sistemą.

Dynamics 365 Business Central – atsakymai

1. Kas yra Microsoft Dynamics 365 Business Central?

Smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) vadovams, siekiantiems įgyvendinti savo strateginę viziją, „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ pasitarnauja kaip verslo valdymo sprendimas, apjungiantis jų verslo operacijas ir skatinantis nuolatines inovacijas. Priešingai nei pradinio lygio apskaitos sprendimai, „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ apjungia Jūsų finansų, pardavimų, gamybos, sandėlio ir kitas komandas, kad jos galėtų greičiau prisitaikyti, išmaniau dirbti ir pasiekti geresnių rezultatų. Microsoft Dynamics 365 Business Central sistemoje integruojami pagrindiniai įmonėje vykstantys procesai ir visi duomenys kaupiami vienoje sistemoje. Todėl, juos paprasta pasiekti, analizuoti realiu laiku ir gauti naudingas įžvalgas. Be to, sistema neriboja Jūsų verslo augimo, nes, poreikiui esant, galite keisti naudojamų licencijų kiekį.

2. Kokie Microsoft Dynamics 365 Business Central pranašumai?
  • Duomenys saugomi debesyje, kurio maksimalų saugumą užtikrina Microsoft
  • Draugiška aplinka – vartotojo sąsaja gerai pažįstama Office 365 (Word, Excel ir kt.) įrankių vartotojams
  • Dėl paprastų ir aiškių ataskaitų bei integruotos analitikos įrankių, drauge su savo komanda matysite bendrą verslo vaizdą ir kartu kryptingai sieksite tikslų
  • Microsoft Dynamics 365 Business Central pastoviai naujinama, kad atitiktų naujausius teisės aktų pakeitimus ir būtų vis patogesnė vartotojams
  • Galimybė esant poreikiui išplėsti sistemos galimybes, pasinaudojus papildomais Softeros ar kitų Microsoft partnerių paruoštais sprendimais
  • Sistema pritaikoma pagal darbuotojo rolę įmonėje, atsižvelgiant į individualius poreikius ir atsakomybes. Su Business Central užtikrinama individuali prieiga prie vartotojo pareigas atitinkančios informacijos ir užduočių.
3. Kokios yra Dynamics 365 Business Central funkcijos?
  • Finansų valdymas. Microsoft Dynamics 365 Business Central (anksčiau vadinta NAV, Navision) supaprastina gautinų ir mokėtinų sumų apskaitą bei automatiškai suderina sąskaitas, kad būtų galima uždaryti ir greitai bei tiksliai pateikti finansines ataskaitas, išlaikant atitiktį.
  • Prekybos valdymas. Sistema leidžia paprastai ir greitai matyti visus pirkėjų duomenis, komplektuoti jų užsakytas prekes ir atlikti visus kitus pagrindinius užsakymų valdymo ir kontrolės procesus.
  • Atsargų valdymas. Sistemoje atsargas galima valdyti skirtingais sudėtingumo lygiais, priklausomai nuo įmonės procesų ir užsakymų kiekio.
  • Tiekimo grandinės valdymas. Pasitelkdami Business Central įdiegtas intelektines funkcijas, numatykite, kada ir kokias atsargas papildyti. Dinamiškai atnaujindami atsargų lygius įsigykite tik tai, ko jums reikia.
4. Microsoft Dynamics 365 Business Central suderinamumas su kitomis programomis

Kadangi „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ verslo valdymo sistema yra Dynamics 365 ekosistemos dalis, ją lengva pritaikyti ir išplėsti, susiejant su kitais Microsoft produktais, tokiais kaip Dynamics 365 Sales CRM sistema bei Softeros ar kitų Microsoft partnerių paruoštais sprendimais. Be to, Microsoft AppSource prekybvietėje galite rasti daugiau kaip 1000 „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ galimybes išplečiančių programų. Sujunkite žmones ir darbo procesus bei priimkite geresnius sprendimus, naudodami sąsajas su „Office 365“ programomis ir „Microsoft Teams“. Efektyviau pasirūpinkite klientais, valdydami visą pardavimų procesą iš „Microsoft Outlook“. Naudokite integruotas „Microsoft Power BI“ ataskaitas, stebėdami pinigų srautus realiuoju laiku, finansinius dėsningumus, analizuodami tendencijas ir gerindami planavimą.

5. Ar vykdomi Microsoft Dynamics 365 Business Central atnaujinimai?

Taip, Microsoft Dynamics 365 Business Central yra pastoviai atnaujinama, kad atitiktų naujausius teisės aktų pakeitimus ir vartotojams būtų vis patogiau dirbti.

6. Ar Microsoft Dynamics 365 Business Central veikia mobiliajame įrenginyje?

„Microsoft Dynamics 365 Business Central“ galite pasiimti kartu su savimi, kad ir kur bebūtumėte. Valdykite verslo duomenis stacionariame ar nešiojamame kompiuteryje, plašetėję ar mobiliajame telefone. Sistema veikia visuose „Windows“, „Android“ ir „iOS“ įrenginiuose. „Microsoft Dynamics 365 Business Central“ verslo valdymo sistemoje pateikiamą informaciją galima pasiekti ne tik būnant biure, bet ir jungiantis per kompiuterį, planšetę ar išmanųjį telefoną iš bet kurios pasaulio vietos, bet kuriuo metu, nepaisant to, ar sistema yra įdiegta įmonės serveryje, ar naudojama kaip sprendimas debesyje.

Softera.UNI – atsakymai

1. Kuo ši programa skiriasi nuo kitų apskaitos sistemų?
  • Softera.UNI – Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision) nuoma, papildyta Lietuvos rinkai pritaikytais funkcionalumais
  • Duomenys saugomi debesyje, kurio maksimalų saugumą užtikrina Microsoft
  • Draugiška aplinka – vartotojo sąsaja gerai pažįstama Office 365 įrankių vartotojams
  • Labai platus skaičiavimų pasirinkimas ir duomenų analitika
  • Sistema pastoviai naujinama, kad atitiktų naujausius teisės aktų pakeitimus ir būtų vis patogesnė vartotojams
  • Galimybė esant poreikiui išplėsti sistemos galimybes, pasinaudojus papildomais Softeros ar kitų Microsoft partnerių paruoštais sprendimais
  • Sistema pritaikoma pagal darbuotojo rolę įmonėje, atsižvelgiant į individualius poreikius ir atsakomybes. Užtikrinama individuali prieiga prie vartotojo pareigas atitinkančios informacijos ir užduočių.
2. Kokia sistemos kaina?

Kaina – nuo 95 eur. vienam vartotojui per mėnesį. Kadangi sistema talpinama debesyje, mokėti už licenciją jums nereikės.

3. Kiek sistemos naudojų gali turėti viena įmonė?

Viena įmonė gali turėti neribotą skaičių vartotojų. Jūs mokate mėnesinį mokestį tik už darbo vietą ir kiekvienas vartotojas turi savo individualų prisijungimą prie programos.

4. Kaip vyksta diegimas?

Sistema veikia per interneto naršyklę, darbo vietoje nieko papildomai instaliuoti nereikia. Sutartu metu vartotojai gauna prisijungimus. Sistema paleidžiama su standartiniais nustatymais ir klasifikatoriais, todėl ja galima naudotis nedelsiant.

5. Per kiek laiko Softera.UNI bus paruošta darbui?

Nuo sutarties pasirašymo momento sistema bus visiškai paruošta darbui per 1 darbo dieną.

6. Ar galiu išbandyti nemokamai?

Žinoma. Jums tereikia užsisakyti demonstracinę sistemos versiją (DEMO) ir 30 dienų galėsite naudotis programa nemokamai. Susisiekite su mumis, norėdami išbandyti programą nemokamai.

7. Ar galima daryti programinius pakeitimus?

Sistema naudojama nuomos pagrindu, todėl programinių keitimų daryti negalima.

8. Ar vykdomi atnaujinimai?

Taip, sistema pastoviai atnaujinama, kad atitiktų naujausius teisės aktų pakeitimus ir vartotojams būtų vis maloniau dirbti.

9. Ar sistema atitiks naujus VMI išmaniosios mokesčių administravimo sistemos (I.MAS) reikalavimus?

Taip, sistema paruošta vadovaujantis Lietuvos įstatymais ir norminiais aktais, reglamentuojančiais buhalterinės bei finansinės apskaitos sudarymą, joje yra įgyvendinti i.MAS reikalavimus atitinkantys funkcionalumai (i.SAF, i.VAZ, SAF-T). Funkcionalumas papildytas gerosiomis verslo procesų optimizavimo praktikomis.