Integracija su PrestaShop

Automatiškai apsikeiskite duomenimis apie prekes, pirkėjus ir užsakymus tarp verslo valdymo sistemos ir PrestaShop el.parduotuvės. Mažiau rankinio darbo, mažiau klaidų!

Skaityti daugiauAtsisiųsti aprašymą

Greitai pastebima nauda

Viskas vienoje sistemojeSumažinkite rankinio darbo bei klaidų kiekį, anksčiau atsirasdavusį dėl duomenų neatitikimų tarp dviejų sistemų. Greitai ir paprastai atnaujinkite prekių aprašymus, paveikslėlius, likučius ir kainas, priimkite užsakymus bei valdykite užsakymų būsenas.
Informacija realiu laikuStebėkite el. parduotuvės pardavimus realiu laiku tiesiai Jūsų verslo valdymo sistemoje. Efektyviai planuokite savo tiekimo grandinę, kontroliuokite atsargų papildymo laiką bei gerinkite klientų pasitenkinimą.
Spartus duomenų atnaujinimasUžtikrinkite patogų apsipirkimą - automatinis užsakymo būsenų atnaujinimas leis pirkėjams nuolat matyti jų užsakymo vykdymo progresą.
Peržiūrėti funkcionalumusSužinoti kainą

Softera.eCom sprendimo funkcionalumas

E-komercijos platformos, tiek verslas verslui (B2B), tiek verslas klientui (B2C) gali būti integruotos su Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision).

Softera.eCom automatizuoja apsikeitimą visais e-komercijos duomenimis:

Prekės ir susijusi informacija: prekės, prekių rūšys, prekių paveikslėliai, prekių rūšių paveikslėliai, prekių kategorijų medis, prekių atributai, prekių matavimo vienetai, prekių likučiai, prekių rūšių likučiai

Kainynai: palaikoma standartinė Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision) kainodara, t.y. prekės kainynai, pirkėjų grupių kainynai, kainos priklausančios nuo kiekio, pirkėjų ir/ar prekių grupių nuolaidos

Užsakymai ir susijusi informacija: pirkėjai juridiniai ar fiziniai asmenys, siuntos etiketė, siuntos manifestas, užsakymo antraštė, užsakymo eilutės, užsakymų būsenos

Tinkamas pasiruošimas Softera.eCom integracijos naudojimui

Ką reikia žinoti, norint tinkamai paruošti Softera.eCom naudojimui?
  1. Klientas savo vardu turi susikurti Active Azure direktoriją ir joje priregistruoti galimybę (Azure apps) jungtis prie naudojamos Microsoft Dynamics 365 Business Central sistemos bei suteikti prisijungimo teises.
  2. Įsigyti Softera.eCom produkto licenciją (galimas pirkimas/nuoma).
  3. Softera.eCom pritaikytas priimti duomenis į  Microsoft Dynamics 365 Business Central ir atiduoti duomenis į kliento el. parduotuvę pagal produkto dokumentacijoje nurodytą informaciją. Klientas užtikrina el. parduotuvės pritaikymą vadovaujantis produkto dokumentacija.
    Dokumentacijoje neapibrėžtas ir individualiai sutartas papildomas funkcionalumas užsakomas atskiru sutarimu užtikrinant el. parduotuvės paruošimą pagal sutartus reikalavimus.
  4. Klientas atsako už el. parduotuvės pritaikymą ir paruošimą Softera.eCom naudojimui, t.y. duomenų iš el. parduotuvės pateikimą ir priėmimą į el. parduotuvę.
  5. Testavimui klientas paruošia testinę el. parduotuvės versiją. Testavimui gali būti naudojama aplikacijų programavimo sąsaja (angl. API), pvz. Postman
  6. Jeigu nėra naudojamas S2S connection tipas, Softera.eCom naudoja atskirą Microsoft Dynamics 365 Business Central vartotojo licenciją.

Domina integracija tarp el. parduotuvės ir verslo valdymo sistemos?

Jums gali būti įdomu

Kokių sistemų prireiks prekybai internetu?20210322180337
Kodėl verta integruoti el.parduotuvę su verslo valdymo sistema?20200601121952
Softera.eCom – geresnis būdas valdyti e-komerciją20200414154338

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.