NT pardavimų valdymo (CRM) sistema

Nekilnojamojo turto nuomos objektų valdymo sistema, skirta patalpų užpildymo ir pardavimo veiksmų valdymui bei su nuomininkais susijusios informacijos kaupimui ir analizei

Skaityti daugiauSužinoti kainą

Tinka visų rūšių NT nuomos objektų valdymui 

Išsami statistika ir analizė 

Automatizuoti procesai, jokio duomenų dubliavimo 

Standartinė sąsaja su kitais Microsoft produktais 

Lengvas pritaikymas individualiems poreikiams 

VISKAS VIENOJE VIETOJEIš bet kurio įrenginio matykite visą su NT nuoma susijusią informaciją vienoje vietoje – sutartys, išnuomoti ir laisvi plotai, esamų ir potencialių klientų duomenų bazė, komunikacijos istorija, užduočių vykdymas, pardavimų procesas ir analitika.
MAKSIMALUS PATALPŲ UŽIMTUMASStebėkite besibaigiančias sutartis ir patalpų užpildymo prognozes, analizuokite pardavimo proceso žingsnius bei identifikuokite gerintinas vietas taip maksimaliai padidindami patalpų užimtumą.

Pardavimo tikslai bus pasiekiami ranka, nes turėsite visą reikalingą informaciją sprendimų priėmimui ir veiklos valdymui.

AUTOMATIZUOTI PROCESAI IR INTEGRACIJOSSumažinkite išlaidas žmogiškiesiems ištekliams ir sutaupykite laiko automatizuodami kasdienes užduotis (pranešimų siuntimas, priminimai, užduočių generavimas ir kt.), kad Jūsų komanda galėtų koncentruotis į svarbiausias ir daugiausiai vertės kuriančias veiklas. Taip pat NT CRM sistemą suintegruokite su jau turimomis sistemomis, taip maksimaliai sumažindami rankinio darbo ir duomenų dubliavimo.
LENGVAS PRITAIKYMAS BE PROGRAMAVIMONT CRM sprendimą pritaikykite individualiems įmonės ar vartotojo poreikiams be jokio programavimo. Konfigūruokite sistemą „drag and drop“ principu, laisvai dėliokite sau ir komandai patogius „darbastalius“, sudarinėkite sąrašus su norimais stulpeliais iš duomenų bazės, kurkite sau aktualias ataskaitas, automatizuokite užduotis naudojantis jau paruoštais įrankiais.

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.

Funkcionalumas

Stebėkite ir valdykite nuomos plotų pardavimo galimybes bei pasirašytas sutartis

  • Stebėkite laisvus nuomos plotus bei besibaigiančias sutartis ir matykite potencialių klientų sąrašą, kuriuos domina konkrečios patalpos; 
  • Valdykite pardavimus bei analizuokite, kur skirti  daugiau Jūsų dėmesio ir nukreipti komandos veiksmus; 
  • Tiksliai žinodami, kokioje stadijoje yra pardavimai ir besibaigiančios sutartys, užtikrinkite kad išnuomotumėte visas laisvas patalpas; 
  • Sukurkite nepriklausomas ataskaitas ir naudokite darbastalius (Dashboard), kad galėtumėte vizualizuoti informaciją apie uždarytus sandorius, pardavimo etapus ar kitus aktualius rodiklius. 

Valdykite komunikaciją su esamais ir potencialiais klientais

  • Naudokite bendravimo istoriją, kad galėtumėte sekti visus ryšius tarp įmonės ir klientų; 
  • Siųskite naujienlaiškius skirtingiems segmentams, kad informuotumėte savo nuomininkus arba potencialius klientus: dalinkitės bendra informacija, priminimais, atnaujinimais ir skelbimais; 
  • Naudodamiesi el. pašto sekimo funkcija, stebėkite kiekvieną pranešimą, kurį išsiuntėte/gavote iš kliento/potencialaus kliento ir turėkite visą reikiamą informaciją, reikiamiems veiksmams atlikti.  

Susiekite pardavimo komandos kasdienes užduotis su pagrindiniais veiklos rodikliais

  • Naudodami pardavimų vadybininko kasdienių veiklų darbastalį (Dashboard), lengvai sužinokite, kokių užduočių reikia imtis dabar, kad pasiektumėte numatytus tikslus; 
  • Su vadybininko darbastaliu (Dashboard), analizuokite ir išmatuokite pardavimo komandos veiklą per visą pardavimo ciklą ir nustatykite sritis, kurias reikia gerinti; 
  • Stebėkite visas atviras galimybes (Opportunity): 
    • be numatyto sekančio veiksmo „Nesuplanuoti pardavimai“; 
    • su vėluojančia veikla „Vėluojantys pardavimai“ 
  • Naudodami veiklos diagramą, matykite aiškų pardavimų komandos darbo krūvį konkrečiu laikotarpiu, nustatykite veiklos prioritetus bei paskirstykite išteklius. 

Matykite visą informaciją vienoje vietoje

  • Surinkite informaciją iš visų užklausų šaltinių; 
  • Lengvai tvarkykite visus savo kontaktus (nuo esamų nuomininkų iki potencialių klientų); 
  • Įkelkite, redaguokite ir tvarkykite visus dokumentus, reikalingus sandorių sudarymui. 

Funkcionalumas

  • Stebėkite laisvus nuomos plotus bei besibaigiančias sutartis ir matykite potencialių klientų sąrašą, kuriuos domina konkrečios patalpos; 
  • Valdykite pardavimus bei analizuokite, kur skirti  daugiau Jūsų dėmesio ir nukreipti komandos veiksmus; 
  • Tiksliai žinodami, kokioje stadijoje yra pardavimai ir besibaigiančios sutartys, užtikrinkite kad išnuomotumėte visas laisvas patalpas; 
  • Sukurkite nepriklausomas ataskaitas ir naudokite darbastalius (Dashboard), kad galėtumėte vizualizuoti informaciją apie uždarytus sandorius, pardavimo etapus ar kitus aktualius rodiklius. 
  • Naudokite bendravimo istoriją, kad galėtumėte sekti visus ryšius tarp įmonės ir klientų; 
  • Siųskite naujienlaiškius skirtingiems segmentams, kad informuotumėte savo nuomininkus arba potencialius klientus: dalinkitės bendra informacija, priminimais, atnaujinimais ir skelbimais; 
  • Naudodamiesi el. pašto sekimo funkcija, stebėkite kiekvieną pranešimą, kurį išsiuntėte/gavote iš kliento/potencialaus kliento ir turėkite visą reikiamą informaciją, reikiamiems veiksmams atlikti.  
  • Naudodami pardavimų vadybininko kasdienių veiklų darbastalį (Dashboard), lengvai sužinokite, kokių užduočių reikia imtis dabar, kad pasiektumėte numatytus tikslus; 
  • Su vadybininko darbastaliu (Dashboard), analizuokite ir išmatuokite pardavimo komandos veiklą per visą pardavimo ciklą ir nustatykite sritis, kurias reikia gerinti; 
  • Stebėkite visas atviras galimybes (Opportunity): 
    • be numatyto sekančio veiksmo „Nesuplanuoti pardavimai“; 
    • su vėluojančia veikla „Vėluojantys pardavimai“ 
  • Naudodami veiklos diagramą, matykite aiškų pardavimų komandos darbo krūvį konkrečiu laikotarpiu, nustatykite veiklos prioritetus bei paskirstykite išteklius. 
  • Surinkite informaciją iš visų užklausų šaltinių; 
  • Lengvai tvarkykite visus savo kontaktus (nuo esamų nuomininkų iki potencialių klientų); 
  • Įkelkite, redaguokite ir tvarkykite visus dokumentus, reikalingus sandorių sudarymui. 

Turite klausimų? Norite pamatyti sistemą? Susisiekite!

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.