Prekybos valdymas

Mažmeninės prekybos verslo procesų valdymas, pradedant asortimento ir prekių lygių valdymu, baigiant pardavimo procesais kasoje.

Plačiau

Iššūkiai

Informacinės sistemos prekybos valdymui padeda suvaldyti procesus, įgalina matyti savalaikius duomenimis, o gebėjimas racionaliai disponuoti tikslia informacija padeda lengviau susidoroti su pagrindiniais didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių iššūkiais.

Pagrindiniai didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonių verslo iššūkiai: 

  • finansų, sandėlio, komercijos valdymui naudojamos skirtingos neintegruotos sistemos;
  • žemas efektyvumas, dideli veiklos kaštai, dažnos klaidos ir švaistymas;
  • nėra integracijos su išorinėmis sistemomis (EDI, POS);
  • nekontroliuojamas pinigų srautas, kreditų, skolų valdymas;
  • neoptimizuotos sandėlio operacijos;
  • neefektyvus pirkimų planavimas;
  • didelis klaidingų ir vėluojančių užsakymų skaičius;
  • netiksli prekių likučių informacija, sudėtinga inventorizacija;
  • sudėtingas atsargų valdymas ir žaliavų planavimas.

Prekybos verslo valdymo sistema

“Microsoft Dynamics NAV” (Navision) verslo valdymo sistemoje realizuotas prekybos valdymo funkcionalumas, skirtas didmenine ar mažmenine prekyba užsiimančių įmonių procesų, funkcijų optimizavimui bei valdymui.

Peržiūrėti prekybos verslo valdymo sistemos funkcionalumą