Padėsime įveikti Jūsų iššūkius
- Visi duomenys vienoje sistemoje: finansų, sandėlio, komercijos ir kitų procesų valdymas;
- Didesnis efektyvumas, mažiau klaidų ir laiko švaistymo;
- Integracijos su išorinėmis sistemomis (EDI, POS);
- Kontroliuojamas pinigų srautas, kreditų, skolų valdymas;
- Optimizuotos sandėlio operacijos;
- Efektyvus pirkimų planavimas;
- Tiksli prekių likučių informacija, nesudėtinga inventorizacija;
- Paprastas atsargų valdymas ir žaliavų planavimas.
Spręskite iššūkius su prekybos valdymo sistema
“Microsoft Dynamics 365 Business Central” (anksčiau vadinta NAV, Navision) verslo valdymo sistemoje realizuotas prekybos valdymo funkcionalumas, skirtas didmenine ar mažmenine prekyba užsiimančių įmonių procesų optimizavimui bei valdymui.
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.
Kiti sprendimai
Viskas vienoje Microsoft Dynamics 365 platformoje. Skaitykite plačiau apie jus dominančius funkcionalumus.
Įmonės rodikliai atvaizduoti patogiu grafiniu formatu bei atsinaujinantys realiu laiku.
Įmonės situacijos ir pokyčių per periodą stebėjimas bei duomenimis paremtas verslo sprendimų priėmimas.
Lengva integracija su kitais Microsoft ekosistemos produktais, tokiais kaip Dynamics 365 ryšių su klientais valdymo ar Business Central verslo valdymo sistema.
Automatiškai apskaičiuojamos sukauptos sumos, išrašomos sąskaitos už palūkanas ir komisinius, išmokamos lėšos klientams.
Atitikimas kontroliuojančių institucijų ir investuotojų reikalavimams.
Visi su klientais susiję duomenys ir skenuoti dokumentai vienoje vietoje. Užtikrinamas sklandus klientų aptarnavimas.