Integracija su SABIS
per Peppol tinklą

Softera.eDoc – integracinis sprendimas, sujungiantis Microsoft Dynamics 365 Business Central sistemą su SABIS (Sąskaitų administravimo bendrąja informacine sistema), naudojant PEPPOL tinklą. Sprendimas užtikrina automatinį registruotų sąskaitų pateikimą, sumažina sąskaitų administravimo išlaidas bei padeda išvengti klaidų.

Didėjanti skaitmenizacijaValstybinės institucijos pereina prie skaitmeninių sprendimų, o ES planuoja privalomus e. sąskaitų reikalavimus tarpvalstybiniams sandoriams. Kai kurios šalys (pvz., Latvija, Lenkija) netrukus įves B2B e. sąskaitas. Įmonėms teks prisitaikyti prie automatizuotų dokumentų mainų.
Paruošta tarptautiniam bendradarbiavimuiPEPPOL veikia kaip vieningas standartas daugelyje šalių, todėl sudaro sąlygas sklandžiam dokumentų apsikeitimui su užsienio partneriais ir palengvina plėtrą į kitas rinkas.
Saugumas ir sklandesnis bendradarbiavimasSistema automatiškai tikrina, ar sąskaita atitinka reikalavimus, sumažina klaidų tikimybę ir rankinio darbo apimtį. Užtikrinamas aiškus sąskaitų sekimas, greitesnis patvirtinimas ir atsiskaitymai.

Softera.eDoc integracija su SABIS per Peppol tinklą leidžia

Dokumentų perdavimą vykdyti rankiniu būdu arba automatizuotai (per periodinį darbą)
Taisyti viešojo pirkimo numerį jau registruotuose dokumentuose
Patogiai nurodyti viešojo pirkimo sutarties numerį pirkėjų kortelėse ir pardavimo dokumentuose
Automatiškai perduoti registruotas pardavimo sąskaitas faktūras ir grąžinimo pažymas* (*nuo 2025 07) iš Business Central į SABIS per PEPPOL tinklą
Administruoti ir peržiūrėti siunčiamus PEPPOL pranešimus
Valdyti klaidas, gautas iš PEPPOL tinklo

Kaip veikia Softera.eDoc integracija su SABIS per Peppol tinklą

Business Central integracija su SABIS per PEPPOL prieigos tašką užtikrina saugius ir standartizuotus dokumentų mainus, o  perduodami dokumentai atitinka Europos elektroninių sąskaitų faktūrų (e-Invoicing) standartą, kuris pagal ViDA direktyvą numatomas kaip privalomas verslo dokumentų mainams ES viduje nuo 2030 metų.

Sprendimas veikia pagal „4 kampų“ PEPPOL modelį, kuris pritaikomas tiek verslui, tiek viešosioms įmonėms.

PEPPOL 4 kampų modelis, kai Business Central siunčia e. sąskaitas SABIS per integraciją, užtikrina standartizuotą dokumentų keitimą tarp skirtingų sistemų.

1 kampas: SIUNTĖJAS –Business Central sistemaSiuntėjas paruošia dokumentą Business Central sistemoje.
2 kampas: Siuntėjo prieigos taškas (AP)Business Central per sertifikuotą PEPPOL Access Point konvertuoja ir siunčia dokumentą į PEPPOL tinklą.
3 kampas: Gavėjo (SABIS) prieigos taškas (AP)Gavėjo sertifikuotas PEPPOL prieigos taškas patikrina dokumento autentiškumą, formatą ir perduoda jį į SABIS sistemą.
4 kampas: GAVĖJAS - SABIS sistemaGavėjas (pvz., savivaldybės buhalterija) dokumentą mato tiesiogiai SABIS sistemoje, be papildomo rankinio darbo ar dokumentų perkėlimo.
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.