Business Central 26 versija – kas naujo?
Naujausia Microsoft Dynamics 365 Business Central versija skirta įmonėms, siekiančioms dar daugiau automatizacijos, greitesnio darbo ir glaudesnio integravimosi su Microsoft 365 aplinka.
Patobulinta vartotojo sąsaja leidžia greičiau atlikti kasdienes užduotis, o išmanesnė paieška bei personalizuota informacija padeda dirbti tiksliau. Naujoje versijoje dar stipriau išnaudojama integracija su Outlook, Teams ir Excel – visa svarbiausia informacija pasiekiama ten, kur komanda jau dirba.
Automatizavimo galimybės išplėstos naudojant Power Automate – tai leidžia supaprastinti procesus nuo pirkimų iki klientų aptarnavimo. Taip pat atnaujinta mobilioji versija: veikia greičiau, intuityviau ir suteikia daugiau laisvės dirbti nuotoliniu būdu.
26 versija taip pat atitinka naujausius teisės aktus ir siūlo funkcijas, svarbias Lietuvos verslui – nuo PVM deklaravimo iki e-sąskaitų valdymo.
Apie visa tai ir daugiau internetiniame seminare kalba Softeros verslo valdymo sistemų konsultantai.
>>Jokio diegimo, sistemos nuoma už fiksuotą mėnesio mokestį<<
Sužinokite daugiau arba susisiekite su mumis
klausk@softera.lt | +370 620 93555