Kas naujo Microsoft Dynamics 365 Business Central 23 versijoje?

Microsoft Dynamics 365 Business Central vienas privalumų yra tai, kad sistema yra nuolat vystoma realizuojant geriausią praktiką su klientais. Naujausi funkcionalumai yra nemokami ir laisvai prieinami visiems licencijuotiems programos vartotojams. Taigi, sistema keičiasi, tobulėja ir prisitaiko prie vartotojų bei jų poreikių. Šiame straipsnyje apžvelgsime, kokie yra pagrindiniai Business Central 23 versijos nauji funkcionalumai.

Daugiau informacijos galite išgirsti Microsoft Dynamics 365 Business Central 23 versijos naujienų apžvalgos seminaro įraše žemiau.

Daugiau galimybių su personalizavimo įrankiu

Personalizavimo pagalba galite pritaikyti darbo sritį pagal savo poreikius, pakeisdami puslapius, kad jie rodytų tik Jums reikalingą informaciją. Kartu su nauja Business Central 23 versija atsirado galimybė susiasmeninti ne tik puslapius, bet ir veiksmų juostą puslapio viršuje bei  dokumento eilučių veiksmų juostą.

Lengviau pasiekiamos prekių kortelės

Dabar, prekių kortelės yra daug lengviau pasiekiamos. Prekių korteles galima atsidaryti tiesiai iš užsakymų, iš pirkimo ar pardavimo sąskaitų faktūrų – daugiau jokių papildomų veiksmų, jokių aplinkkelių. Tik paspaudžiate „Rodyti informaciją“ ir iškart patenkate į kortelę, kur galite koreguoti ar tiesiog peržiūrėti informaciją. Trunka tik keletą sekundžių, bet jei operacija kartojama dažnai, taupomas laikas –  didėja efektyvumas, tikslumas, pasitenkinimas darbu ir komfortas.

Sukonkretinti skirtukų pavadinimai

Anksčiau, sistemoje atsidarius keletą langų, kiekvieno jų viršuje buvo tiesiog neutralus užrašas Business Central, t.y. pačios programos pavadinimas. Dabar, atsidarius bet kurį langą, viršuje matote labiau specifinę ir konkrečią informaciją, tai yra tikslų dokumento pavadinimą – sąskaitos faktūros numerį, pirkėjo pavadinimą, prekės pavadinimą ir pan. Tai labai patogu, ypač jei atsidaro daug langų vienu metu – iškart matote, kas yra kiekviename konkrečiame lange.

Paprasčiau pasiekiamos ataskaitos

Nuo šiol visas ataskaitas galite pasiekti paprasčiau. Tai galite padaryti pasirinkę paieškos ikoną bei paspaudę „naršyti ataskaitas“, tokiu būdu būsite nuvesti į ataskaitų puslapį, kuriame jos bus suskirstytos pagal kategorijas.

Įmonių konsolidavimas

Įmonių konsolidavimo funkcija buvo ir anksčiau, tačiau kas pasikeitė? Anksčiau buvo galima konsoliduoti tik toje pačioje nuomininko aplinkoje (anglų k. Tenant) esančias įmones, dabar yra galimybė konsoliduoti ir skirtinguose nuomininko aplinkose esančias įmonės, tereikia nukopijuoti ir priskirti kitai įmonei tą patį IPI adresą, ir pažymėti įmonę kaip dukterinę.

Analizės įrankis įsijungia automatiškai

Analizės įrankis, priešingai nei ankstesnėje versijoje, įsijungia automatiškai. Įsijungus analizės įrankiui, iš standartinių ataskaitų pereiname į analizės ataskaitas, jos patogesnės, neliko apribojimų nuo 500 eilučių duomenų, ir galima apdoroti didelius duomenų kiekius. Įvairūs analizės rodiniai leidžia peržiūrėti duomenis įvairiais aspektais, pvz. lengvai galite peržiūrėti pirkėjų neapmokėtas sumas pamėnesiui, o jei turite susikūrę savo ataskaitas, galite dalintis jomis su kolegomis – jie matys tą patį vaizdą, galėsite dalintis duomenimis ir juos analizuoti.

Didžiosios knygos paskirstymai, siekiant efektyviau paskirstyti išlaidas ir pajamas

Dar viena nauja ir naudinga funkcija atnaujintoje versijoje – tai išlaidų bei pajamų paskirstymas. Ši funkcija leidžia konkrečios sąskaitos sumą paskirstyti dalimis žurnaluose, pirkimo bei pardavimo dokumentuose. Išlaidas/pajamas galima paskirstyti kaip fiksuotas sumas, kintamas sumas (balansas, neto pokytis) arba statistines sąskaitas (nefinansiniai kiekiai, kuriuos stebite naudodami Statistinių sąskaitų funkciją)

Nuolatinis sistemos vystymas – daugiau patogumo vartotojui

Straipsnyje apžvelgėme esminius Business Central 23 versijos atnaujinimus, daugiau informacijos apie sistemos funkcionalumus ir Softeros vystomus produktus galite rasti instrukcijų puslapyje.


>>Ieškote verslo valdymo sistemos? Turite klausimų?<<

Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei atsakysime į Jums rūpimus klausimus.

klausk@softera.lt | +370 620 93555