Anex Tour Lietuva
Įmonės veikla: tarptautinis kelionių organizatorius
Projektas: Microsoft Dynamics 365 Business Central
Šalys: Lietuva, Latvija, Estija, Lenkija, Čekija, Slovakija
Verslo procesų optimizavimas yra kiekvienos augančios įmonės tikslas. Kai verslas plečiasi į skirtingas rinkas, skirtingos apskaitos sistemos, integracijos ir duomenų valdymas gali tapti rimtu iššūkiu. Anex Tour, vienas iš pirmaujančių kelionių organizatorių, susidūrė su poreikiu optimizuoti verslo procesus bei užtikrinti sklandų finansų valdymą.
„Kelionių verslas yra dinamiškas, todėl mums buvo labai svarbu turėti sistemą, kuri ne tik padėtų efektyviai valdyti finansus, bet ir leistų lengvai integruoti pardavimų sistemas. Su Softera mes radome sprendimą, kuris augant mūsų verslui prisitaiko prie naujų iššūkių“, – dalinasi Giedrius Ribakovas, Anex Tour Lietuva direktorius.
Iššūkių metas: kodėl reikėjo pokyčių?
Plečiantis į Baltijos šalis, Anex Tour ieškojo būdo efektyviau valdyti apskaitą ir pardavimų procesus. Pagrindiniai iššūkiai buvo:
- Skirtingų sistemų integracija – reikėjo sujungti pardavimų sistemą su apskaitos ir verslo valdymo sprendimais
- Procesų automatizavimas – siekis optimizuoti darbus be papildomo žmogiškųjų resursų didinimo
- Finansinių duomenų aiškumas – būtina turėti operatyvias analizes ir tikslų finansinį vaizdą
„Norėjome atsisakyti pasikartojančių rankinių procesų ir skirti daugiau dėmesio analitikai bei strateginiams sprendimams, o ne rutininiam duomenų suvedimui“, – Giedrius Ribakovas, Anex Tour Lietuva direktorius.
Verslo sprendimas
Siekiant užtikrinti sklandų verslo augimą, buvo nuspręsta pasirinkti „Microsoft Dynamics 365 Business Central”. Baltijos šalyse tai buvo pilotinis projektas, kuris padėjo sėkmingai ištestuoti integracijas ir procesus. Po sėkmingo projekto Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, Anex Tour pritaikė sprendimą Lenkijoje, o dabar tęsia plėtrą ir kitose Europos šalyse.
„Labai vertiname Softeros požiūrį – jie ne tik įgyvendina techninius sprendimus, bet ir konsultuoja, kaip verslo procesus padaryti efektyvesnius. Jų siūlomi įrankiai tapo neatsiejama mūsų kasdienio darbo dalimi“, – Giedrius Ribakovas, Anex Tour Lietuva direktorius.
Kaip pasikeitė veikla su Microsoft Dynamics 365 Business Central?
Po sėkmingo Business Central diegimo Anex Tour verslo procesai pasikeitė iš esmės:
- Sutrumpėjo apskaitos laikotarpiai: Lenkijoje anksčiau finansiniai duomenys būdavo atnaujinami su pusės metų vėlavimu, o dabar visos ataskaitos paruošiamos per kelias savaites
- Automatizuotos banko transakcijos: dėka Softera.Bankfeed sprendimo, finansiniai duomenys ir mokėjimai apdorojami greičiau ir efektyviau
- Optimizuoti žmogiškieji resursai: verslui augant trigubai, anksčiau reikėjo iki 50 papildomų darbuotojų finansų skyriuje. Dabar su Business Central pakanka pusės tiek specialistų
- Greitesnis periodų uždarymas: anksčiau verslas negalėjo tiksliai matyti realių finansinių rezultatų, dabar iki mėnesio pabaigos jau turimos pilnos ataskaitos
- Lengvesnis tarptautinis plėtimasis: pritaikytos lokalizacijos ir įvairiose šalyse veikiantys partneriai padeda užtikrinti sklandų sistemos diegimą ir adaptaciją
„Didžiausias pokytis – sumažėjęs rankinio darbo kiekis ir augantis duomenų tikslumas. Dabar galime priimti sprendimus remdamiesi realiais skaičiais, o ne prielaidomis“, – Giedrius Ribakovas, Anex Tour Lietuva direktorius.
Darbas su Softera
Anex Tour direktorius pabrėžia, kad pasirinkti tinkamą partnerį yra vienas iš svarbiausių veiksnių sėkmingam verslo valdymo sistemos diegimui. Dėl ankstesnių patirčių ir aukštų kompetencijų „Softera” tapo pagrindiniu diegimo partneriu. Softeros specialistai ne tik padėjo diegti Business Central, bet ir sprendė Lenkijos lokalizacijos iššūkius, padėjo suformuluoti reikalavimus vietiniam partneriui ir užtikrino sklandų projektų valdymą.
„Pasirinkti tinkamą partnerį yra vienas iš svarbiausių veiksnių sėkmingam verslo valdymo sistemos diegimui. Softera yra partneris, su kuriuo galima jaustis saugiai. Jie ne tik įdiegia sistemą, bet ir rūpinasi jos tobulinimu, padeda spręsti net ir pačius sudėtingiausius iššūkius“, – Giedrius Ribakovas, Anex Tour Lietuva direktorius.
Ateities planai
Po sėkmingo Business Central diegimo Baltijos šalyse ir Lenkijoje, Anex Tour planuoja plėtrą į kitas Europos sąjungos šalis, kuriose bus pritaikoma Business Central sistema su vietiniais apskaitos standartais.
„Turime aiškią strategiją ir džiaugiamės, kad kartu su Softera galime judėti pirmyn. Kiekvienas įgyvendintas projektas tampa tvirtu pagrindu mūsų ateities augimui“, – Giedrius Ribakovas, Anex Tour Lietuva direktorius.
Anex Tour patirtis rodo, kad tinkamai parinktas verslo valdymo sprendimas gali ne tik optimizuoti procesus, bet ir suteikti verslui lankstumo, reikalingo augimui tarptautinėse rinkose.
Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.
Visos sėkmės istorijos

Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas įmonėje „Light Conversion“ – sistemos augimas kartu su įmone

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą

Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu
