UAB „Uabas“ (LINEN ID)
Įmonės veikla: lino drabužių gamyba ir prekyba Etsy
Įmonės dydis: ~10 darbuotojų
Pasakoja apie Microsoft Dynamics 365 Business Central
Apie patirtį prieš ir po Microsoft Dynamics 365 Business Central diegimo pasakoja Gabrielė Januškevičiūtė, LINEN ID dizainerė ir UAB „Uabas“ direktorė bei Sigita Vaičiulytė, užsakymų koordinatorė.
Kuo užsiima LINEN ID, UAB „Uabas“?
Kuriame ir gaminame drabužius iš lino, kuriais prekiaujame Etsy platformoje. Sėkmingai prekybai Etsy labai svarbu ne tik kokybiškas produktas, gražios, estetiškos nuotraukos ar gerai parinkti raktažodžiai, bet ir gera vartotojo patirtis, kuri stipriai priklauso nuo to ar prekes išsiunčiame laiku. O kad tai pavyktų, svarbu laiku gauti žaliavas, susiplanuoti pajėgumus, iš esmės – užtikrinti sklandų gamybos procesą.
Kaip valdėte procesus prieš įdiegiant Business Central verslo valdymo sistemą?
Turėjome daug rankinio darbo ir duomenų dubliavimo. Rankinis darbas automatiškai iššaukė didelį klaidų kiekį. Susidūrėm su begale iššūkių. Vienas iš jų buvo žaliavų planavimas.
Prieš įdiegiant sistemą, vizualiai stebėdavom audinių likučius, pati kasryt tikrindavau ar nėra besibaigiančių audinių rulonų, sukirpėjų prašydavau, kad įspėtų jiems besibaigiant. Deja, ne kartą yra nutikę taip, kad išvyniojome ruloną ir supratome, kad medžiagos nebeužteks nei vienam gaminiui, o užsakyti kokie šeši. Tekdavo klientui atsakyti, kad neturime audinio ir grąžinti pinigus arba prašyti keisti audinį į kitą.
Kodėl nusprendėte ieškoti verslo valdymo sistemos?
Buvo keletas priežasčių, kurios paskatino ieškoti verslo valdymo sistemos. Prasidėjus pandemijai pradėjome siūti veido kaukes, kurioms sulaukėme milžiniškos paklausos. Per kelias dienas įkrito tiek užsakymų, kiek mes buvome nepajėgūs pagaminti. Tuo metu supratome, kad be sistemos esame aplinkybių įkaitai. Dėl neįvykdytų užsakymų, Etsy kuriam laikui sustabdė mūsų el. prekybą. Žinoma, norėjosi išvengti tokių situacijų ateityje.
Taip pat, pasikeitė apskaitos įstatymai dėl PVM skaičiavimo ES, vykdant internetinę prekybą. Tuo metu mūsų naudotoje buhalterinės apskaitos sistemoje prisitaikyti prie šių pokyčių būtų buvę labai sudėtinga.
Kodėl verslo procesams valdyti pasirinkote Business Central?
Business Central pasirinkome dėl modernios, humaniškos vartotojo sąsajos (ang. interface). Taip pat, dėl patogios paieškos sistemos ir mums reikalingų modulių (finansų, gamybos) bei integracijos su Etsy. Mums buvo svarbu ir tai, kad sistema veikia debesyje, duomenis galima lengvai eksportuoti į Excel, o sistemos kūrėjas yra Microsoft, kas davė patikimumo. Įvertinome ir tai, kad sistemos diegėjų yra ne vienas.
Kokias įvardintumėte pagrindines sistemos naudas?
Tai puikus žaliavų ir gamybos planavimo, sandėlio valdymo ir apskaitos įrankis.
Vienas iš didžiausių sistemos naudojimo pliusų yra tai, kad labai lengva stebėti audinių likučius, nes greitai atsidarai lentelę, gali išsifiltruoti kokio audinio reikia ir matai tikslų jo likutį. Jeigu pernai padarę inventorizaciją turėjome kelių kilometrų neatitikimą tarp realybės ir to, ką rodė senoji sistema, tai šiemet turėjome tik 30m skirtumą. Be to labai lengva pridėti naujus audinius arba koreguoti likučius, jeigu pasidarius inventorizaciją paaiškėja, kad tam tikro audinio liko mažiau. Tai labai palengvina darbą. Procesai vyksta automatizuotai ir greitai.
Kodėl kaip Microsoft partnerį pasirinkote Softerą?
Softerą pasirinkom pagal rekomendacijas, domėjomės klientų atsiliepimais, pasitenkinimu.
Manau, kad tai yra profesionalų komanda ir man vienas iš svarbiausių dalykų, kad ir kokia bebūtų sudėtinga situacija, Softera ėjo į kontaktą ir ieškojo sprendimo būdų, nepaliko mūsų vienų. Jautėme, kad esame patikimose rankose.