Sumažinkite rankinio darbo
Padidinkite produktyvumą
Pagerinkite konversijų rodiklius
Sklandžiau dirbkite su klientais
Planuokite veiksmus
42% TIKSLESNIS PARDAVIMŲ PLANAVIMAS
Stebėkite kiekvieną pardavimo galimybę nuo pradinio kontakto iki uždarymo. Dėl sistemoje vizualizuoto pardavimų piltuvėlio, efektyviai paskirstykite išteklius ir padidinkite pajamų potencialą.
300% DIDESNI KONVERSIJŲ RODIKLIAI
Automatizuotas užklausų sekimas leidžia nepamesti pardavimų informacijos užtikrinant kad pardavimų komanda susitelktų tik ties prasmingomis užklausomis.
74% EFEKTYVESNIS DARBAS SU KLIENTAIS
Atsisveikinkite su skirtingose vietose išmėtyta klientų informacija. CRM sistemoje visa pardavimų ir kleintų informacija yra centralizuota ir lengvai pasiekiama. Dėl to pardavimų komanda su klientais bendraus greičiau ir profesionaliau.
1 vartotojas
Sistemos aktyvavimo mokestis *
Klientų ir kontaktų
valdymas
Mobili aplikacija
Analitika ir ataskaitos
Modifikavimo galimybė
Microsoft 365 integracija (Outlook, Exchange, Sharepoint, Teams ir kt.)
Pardavimų valdymas (Opportunities)
Pardavimų valdymas (Leads)
Kainoraščiai, užsakymai ir sąskaitos
Advanced Sales (Email Intelligence, Assistant, Sequences, Power Automate ir t.t)
* duomenų bazės sukūrimas, vartotojų prijungimas, pradiniai nustatymai.
Kiti darbai už papildomą mokestį
Sales Start
10 € / mėn
300 €
+
+
+
+
+
–
–
–
–
Sales Basic
20 € / mėn
300 €
+
+
+
+
+
+
–
–
–
Sales Professional
61 € / mėn
600 €
+
+
+
Dalinai
+
+
+
+
–
Sales Enterprise
89 € / mėn
900 €
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Išbandykite Microsoft Dynamics 365 Sales NEMOKAMAI
✔️ 1 mėn. nemokamos licencijos; ✔️ Dynamics 365 Sales sistemos aktyvavimas; ✔️ Pirminiai nustatymai, vartotojų teisės;
✔️ Outlook, Sharepoint prijungimas; ✔️ Pradiniai apmokymai
Funkcionalumas
CRM sistemoje pardavimas – tai procesas, kurio eigoje nuo šalto kontakto einama link laimėto pardavimo, o eigoje fiksuojami atlikti veiksmai, sukuriami dokumentai, vykdomi automatizuoti procesai bei fiksuojamos pardavimo etapų būsenos.
Šaltas kontaktas CRM sistemoje yra saugomas kaip Galimas klientas (Lead). Galimo kliento (Lead) kortelėje kaupiama pirminė informacija apie potencialų klientą ir jo poreikius. Vadybininkas dirba pagal apibrėžtą proceso algoritmą, apibrėžti žingsniai leidžia žinoti, kuriame etape esama ir kiek liko iki kvalifikavimo toliau į Pardavimo galimybę.
Pasiūlymo formavimas yra automatizuotas, CRM sukuria pasiūlymo (Quote) kortelę, kurioje atvaizduoja visus klientui siūlomus produktus (paslaugas) su kainomis ir bendra pasiūlymo suma. Informaciją galima koreguoti, taikyti nuolaidas, versijuoti. Klientui patvirtinus, kad pasiūlymas tinka, CRM sistemoje sukuriamas užsakymas ir perduodamas vykdymui.
Naudojimui paruoštos standartinės sistemos ataskaitos, taip pat galimybė formuoti individualias, naudojant vidinius analizės įrankius ar duomenis atiduodant į Microsoft PowerBI. Galimybė stebėti svarbiausius KPI, analizuoti, kur darbuotojai investuoja daugiausiai laiko, kokie pardavimai yra „apleisti“ ar kurie produktai/paslaugos parduodamos sėkmingiausiai.
Skirtinguose kainoraščiuose tiems patiems produktams / paslaugoms gali būti nurodytos skirtingos kainos. Pasirinkus konkretų kainoraštį, klientų valdymo sistema automatiškai apskaičiuoja viso pasiūlymo kainą. Galimybė automatizuoti nuolaidų taikymą (procentinė nuolaida nuo bazinės kainos arba absoliuti piniginė nuolaida).
Galimybės (Opportunity) kortelėje fiksuojami pagrindiniai pardavimo veiksmai, kaupiama visa su pardavimu susijusi informacija (apimtis, sandorio užbaigimo laikas, konkurentai, atlikti ir planuojami pardavimo veiksmai), formuojamas pasiūlymas (galimas versijavimas). Galima standartizuoti pardavimo procesą, apsirašyti rodiklius stebėjimui (KPI).
Galimybė kurti ryšius su kitais produktais (paslaugomis), kad formuojant pardavimo pasiūlymą būtų galima pasiūlyti ir susijusius produktus ar paslaugas, t. y. vykdyti kryžminius (Cross sell) ir susijusius (Upsell) pardavimus.
Sales Copilot ir ChatGPT padeda taupyti laiką automatizuojant užduotis, naudojant dirbtinio intelekto sugeneruotus el. laiškus, susitikimų santraukas, duomenų rinkimą ir įvedimą. Remiantis visais Dynamics Sales bei Microsoft 365 duomenimis, dirbtinis intelektas sugeneruoja įžvalgas ir analitines ataskaitas, padedančias parduoti daugiau.
Kodėl Microsoft Dynamics?
Dešimtmečių patirtis sudėta į sistemą
Kam eksperimentuoti? Pasitikėkite per daugiau nei 30 metų ištobulintomis technologijomis. Sistema sukurta taip, kad net visai nauji naudotojai galėtų paprastai išnaudoti visas jos galimybes. Dedikuota aptarnavimo komanda ir mokymai užtikrins, kad neliks neišspręstų sistemos naudojimo klausimų.
Plati ekosistema
Paprastos Microsoft dynamics 365 Sales integracijos su kitais Microsoft produktais (excel, Outlook, SharePoint ir kt.) užtikrina sklandų darbą tarp sistemų ir pardavimų informacijos nuoseklumą per visa įmonę.
Ne verslas sistemai, o sistema verslui
Naudojantis Microsoft dynamics 365 Sales verslui nereikės keisti ir pritaikyti procesus prie sistemos, tai sistema paprastai pritaikoma prie konkretaus verslo procesų ir kintančių poreikių.