Nekilnojamojo turto valdymo sistema

„SOFT4RealEstate“ – nekilnojamojo turto sprendimas, realizuotas verslo valdymo sistemoje „Microsoft Dynamics 365 Business Central“, tačiau lengvai integruojamas su kitomis apskaitos sistemomis, tokiomis kaip Rivilė. Turėsite plataus funkcionalumo verslo valdymo sistemą, visiškai pritaikytą verslo šakos specifikai.

Skaityti daugiau

Nekilnojamojo turto valdymo sistemos galimybės

Lengvai ir greitai galėsite sekti ir tvarkyti potencialių ir esamų nuomininkų, sutarčių, mokesčių, nuomojamų pastatų ir patalpų, teikiamų paslaugų informaciją vienoje vietoje, kurti lanksčią kainodarą, realiu laiku stebėti svarbiausius verslo rodiklius, verslo analitikos įrankiais ruošti reikiamas ataskaitas.

„SOFT4RealEstate“ – lankstus verslo valdymo programinis sprendimas įmonėms, valdančioms nekilnojamąjį turtą:

  • biurus ir gyvenamuosius pastatus;
  • prekybos centrus;
  • mažmeninės prekybos patalpas;
  • sandėlius;
  • žemės sklypus;
  • pramoninius objektus ir kitą komercinį nekilnojamąjį turtą.
PAMATYTI SISTEMĄSužinoti kainą
Microsoft dynamics business central mobile | Softera

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Susisiekite ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus Jums rūpimus klausimus.

Funkcionalumai

Turto valdymas

  • Nuomos informacijos sekimas ir valdymas
  • Potencialių ir esamų klientų valdymas
  • Bendrų paslaugų mokesčių paskirstymas ir kontrolė Nekilnojamo turto mokesčių ir draudimo informacijos sekimas
  • Darbų užsakymų valdymas
  • Nuomojamų patalpų užimtumo prognozė grafiškai
  • Nuomojamų patalpų žemėlapis
  • Nuomininkų portalas

Apskaita ir ataskaitos

  • Mokesčių rodiklių ir atsiskaitymų sekimas
  • Automatizuotas SF rašymas
  • Lankstus išlaidų sekimas
  • Integruota finansinė apskaita
  • Pažangus sąmatos sudarymas ir prognozavimas
  • Realaus laiko ataskaitos
  • Ataskaitos pritaikytos kiekvienam vartotojui pagal rolę
  • Efektyvi duomenų analizė

Verslo valdymas

  • Rolių centrai kiekvienam vartotojui
  • Dokumentų valdymas
  • Dokumentų importas ir eksportas
  • Paruošti dokumentų šablonai
  • Užduočių valdymas
  • Integracija su kitais sprendimais

Pardavimų valdymas

  • Galimų klientų laisviems nuomos plotams sekimas
  • Nepriklausomos ataskaitos ir darbastaliai
  • Bendravimo istorija
  • Naujienlaiškiai skirtingiems segmentams
  • Pardavimo stadijų sekimas
  • Pardavimų vadybininko kasdienių veiklų darbastalis
  • Veiklos diagrama: aiškus pardavimų komandos darbo krūvio stebėjimas
  • Atvirų galimybių (Opportunity) stebėjimas
  • Kontaktų valdymas
  • Dokumentų įkėlimas, tvarkymas ir redagavimas
  • Informacija apie klientus pasiekiama iš bet kur

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.